DaX 8 Report post Posted June 7, 2011 Kan da ikke kjøre på med 4 timer gameplay? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted June 7, 2011 Enda mer recycled footage. Oh c'mon! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted June 7, 2011 haha, noen av de intervjuobjektene altså Quote Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted June 7, 2011 Og mer av det gamle..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted June 7, 2011 Folk vil se vehicles, spesielt fly og helikoptre! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante 2 Report post Posted June 7, 2011 True that. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted June 7, 2011 Folk vil se vehicles, spesielt fly og helikoptre! Sant nok, men de har ikke heli på det kartet... Enda mer de holder tilbake.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 7, 2011 Ingen store omgivelser fra multiplayeren sålangt, heller ingen kjøretøy. Og ingen av spillerne som intervjues nevner det engang ....... WTF. Vil se et jetfly i multiplayer før jeg kan føle meg trygg på spillet her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted June 7, 2011 Folk vil se vehicles, spesielt fly og helikoptre! Sant nok, men de har ikke heli på det kartet... Enda mer de holder tilbake.. De burde vist frem et kart som bringer frem det Battlefield står for, med alle vehicles, ikke bare Infantry og light armor. Men, de vil vel finpusse på det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted June 7, 2011 Enig med gutta over her, skulle gjerne sett enda større map der det er plass til 64 spillere. Mappet hitill er litt sånn mw-ish. Iallefall inne i tbanen der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N3vrast 0 Report post Posted June 7, 2011 Savnar heli Er jo berre inf, inf, meir inf og tanks (igjen...) doh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 7, 2011 Var gøy å se på når de filmet alle de som spilte, når sender de jo bare videoklipp vi har sett tusen ganger før Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted June 7, 2011 Til nå har jeg kun sett "innendørskrig" i trange korridorer,, thats not BF:\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted June 7, 2011 Til nå har jeg kun sett "innendørskrig" i trange korridorer,, thats not BF:\ Det er kanskje fordi vi bare har sett 1 infantery focused map: Operation Metro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DSJ 3 Report post Posted June 7, 2011 "ja vi har med regen helse fordi vi tror det er en kul ting.. " IDIOTER Ellers hvirker det bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sting3rbee 5 Report post Posted June 8, 2011 Når de viste samme videoen for andre gang som de fleste hadde sett allerede før streamen da gikk jeg å la meg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 8, 2011 Fikk sett hele streamen, men skrudde av lyden når de viste det samme igjen(tank biten, fault line osv) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted June 8, 2011 Fikk sett hele streamen, men skrudde av lyden når de viste det samme igjen(tank biten, fault line osv) Samme her. Hadde regnet med å få se en ny video i natt.. Men nei da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted June 8, 2011 For dere som ikke fikk med dere hele streamen: Stream fra i natt (Gwahir du kan nå spole!) Battlefield 3: Live from E3 Part 1 Battlefield 3: Live from E3 Part 2 Hvorfor så mye armytalk? "Gaming from the military point of view http://www.OffDutyGamers.com" Squad Leader confirmed, 4 Person Squad Ability to spot a Enemy Squad Leader Equippable Grenades Falling debris from destruction 3.0 can kill players! Equippable knife as well as quick knife (like BC2) Support class able to mount bipods and give ammo Rifleman class has medpack + defibrillator Ability to change fire modes in multiplayer (semi/burst/auto) Regenerative health in MP, but suppression effect stops regen (only regen when you aren’t under fire) Suppression effects from LMG, blur vision Flashlights can blind the enemy First Person Animations in Multiplayer Faction Specific Weapons + Unlocks Vehicles can be immobilized before being destroyed Able to opt out of Revives in Multiplayer 3D spotting Ser bra ut så langt, raskt MP-gameplay (selv om det for det meste var konsoll gamere som prøvde), noe jeg har savnet siden bf2. Bare regen delen som uroer meg. edit: fix'd! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 8, 2011 Takk for oppsummeringen! Høres lovende ut, ser ikke noe særlig negativt med regen så lenge den ikke er for kraftig. Derimot litt spent på "Flashlights can blind the enemy", og hvor omfattende det vil være. EDIT: Support gameplay og Engineer gameplay linker til samme video! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted June 8, 2011 Bah, 3D spotting. Er folk virkelig så dårlig at de trenger innebygd wallhack i spillet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dieorlingaz 1 Report post Posted June 8, 2011 3dspotting er ikke bra...blir jo nesten som wallhack? Ellers er det jo "håp in teh hangin snor..." Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 8, 2011 3dspotting, lommelykter som blender og regeneration på mennesker og tanks er dessverre svakheter. Dog er det svakheter jeg kan leve med hvis grafikk og gameplay sitter, evnt at jeg får sitte i en warthdog å drepe fiender mens det sier PROOOOOOOOMPHH. http://www.youtube.com/watch?v=-eD_Lo61rAw...feature=related Link inneholder Tom Hanks btw! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted June 8, 2011 Derfor jeg skal spille hardcore mod. Fuck spotting systemet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted June 8, 2011 Hvordan var det med 'hardcore'? Får vi muligheten til det? Hadde i så fall vært kjekt med en skikkelig HC mode, og ikke bare sånt på lizzom som det var i BC2. Joda, de gjorde mye rett der, men ikke nok synes jeg.. Quote Share this post Link to post Share on other sites