Lygre 0 Report post Posted June 2, 2011 Er du i Call of Duty-eliten?COD Elite er en helt ny betalingsmodell for Call of Duty, men frykt ikke; flerspilleren forblir gratis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted June 2, 2011 (Multigamer.no): Call of Dutys utgiver, Activision, har lenge hintet om et slags betalingssystem for kommende spill i serien, og det har nå blitt offentliggjort. Call of Duty Elite vil tjenesten hete, og de har gitt ut en video som forklarer en del. Den kan du se her og nå. NB: Flerspillerdelen av Modern Warfare 3 må du altså ikke betale for. Bare så det er klart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted June 2, 2011 I lol'd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted June 2, 2011 I lol'd. Evt. gråt....ikke helt sikker på hvilken av de to jeg velger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 2, 2011 hva i huleste er det dem tenker på ? Dem nevnte ikke hvilke features som er tilgjengelig for ikke-betalende kunder. Men jeg så ingenting der som var noe grensesprengende. Regner med "Elite Membership" gir deg adgang til movie maker, mulighet for å danne klaner tenker jeg ......... Dette er så fail på så mange måter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted June 2, 2011 Jeg trodde det var en fanfyr som hadde laget den filmen etter å at elite oppgraderingen hadde blitt lekket ut for å trolle elite. Det viser seg at det det er selskapet selv som troller seg selv. I lol'd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted June 2, 2011 Ser lovende ut. Gleder meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 2, 2011 Ser lovende ut. Gleder meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted June 2, 2011 Selve filmen var underholdende da syntes jeg, men SPILLET? OMG LOLZ. CS MED MIKROTISS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 2, 2011 H e r r e g u d. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted June 2, 2011 likevel kommer dere vel alle til og kjøpe det? Ergo de tjener penger på oppgulpet sitt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 2, 2011 Installerer heller 4255487 trojanere på pc'n isanfor dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted June 2, 2011 Call of duty facebook pls Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted June 2, 2011 triste greier. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted June 3, 2011 Installerer heller 4255487 trojanere på pc'n isanfor dette. +1 Dette må være det mest tragiske røret jeg har sett, og det får meg til å lure på om Idiocracy kanskje ikke bare var fiksjon allikevel... det ser ut til å være langt fremskredet hos Activision i alle fall. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DSJ 3 Report post Posted June 3, 2011 Jeg har utrolig mye jeg skulle sakt om dette. Men jeg står over for å ikke bli kastet ut av BF.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 3, 2011 First Person Facebook Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted June 3, 2011 Selv om jeg ikke er kid og liker COD så må jeg si at dette er trist Quote Share this post Link to post Share on other sites