Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

E3 2011

Recommended Posts

Snart E3 nå folkens, og forhåpentligvis dukker det opp mye spennende nytt :-D

Ser mest frem til Skyrim, Bf3 og Hitman 5, men ser også frem til andre godbiter som f.eks Metro 233: Last Light, LOTR: War in the North, Rage, I Am Alive(?), Tomb Raider osv.

Hva ser dere frem til? :lol:

Bf3, Rage og noe news om det nye fallout kanskje?

Bf3, Rage og noe news om det nye fallout kanskje?

Fallout 4? :lol:

Håper isåfall det tar ibruk samme spillmotor som Skyrim, ser spennende og bra ut!

Ser frem til Kevin Butlers sarkastiske forklaring på PSN outage'en. Når det gjelder spill så håper jeg å se Diablo III release date og Heart of the Swarm-FMV. Kanskje en garanti fra Eidos om at Deus Ex3 ikke kommer til å suge balle. Litt spent på å se hvordan Nintendo kommer til å innovere med Project Café. Ser frem til alle keynote'ene egentlig. Skyrim, Uncharted og Mass Effect blir sikkert vist. Ellers er det vel ikke så mye mer å se frem til...

Er skikkelig spent på I am Alive! Har ikke hørt noe om det på evigheter. Husker CGI-traileren fra E3 noen år tilbake, var konge !

• Er litt spendt på hva Bungie og Respawn jobber med, men det er nok for tidlig å vise noe fram. Spesielt fra Respawn vil jeg tro.
  • Hadde vært kjekt med en bekreftelse på en ny Halo: Combat Evolved.
  • Noen gode nyheter om MW3 hadde vært kjekt.
  • Følger seff med på BF3, men har etter BC-serien mista litt interessen. (ja, ja. Dette er ikke BC..)
  • Noe nytt om ME3? Hadde vært gøy om de kom med noe nytt i treern, slik at ikke alle tre blir nesten helt like. (Ikke at jeg ville klaget altfor mye uansett).
  • Noe nytt til XBL? Ikke noe mer halvveis Twitter/FB-greier håper jeg. Det finnes dog grenser for hvor mye de kan oppgradere Live hver gang.

Gears og Uncharted - All I ever need=)

Tja, hvor begynner man? BF3 MP (kan ikke se hvorfor de ikke drøpper et par teasere siden "alle" venter OG det er tross alt E3), mere FIFA12, litt Skyrim blir snacks, Nintendos nye maskin, kanskje noe mere Zelda (idk følger ikke med på Nintendo om dagen), litt mere om titler og diverse for 3DS (Vurderer å kjøpe en slik så jeg har noe å gjøre på bussen fra Oslo til Haugesund det neste året =D()

+ det som er åpenbart, avduking av eventuelle nye titler ingen har hørt om før! Er sikkert mer men det er de viktigste tingene for meg atm. Med BF3 og FIFA12 som de viktigste!

Vurderer å skaffe meg XBL når jeg kjøper FIFA12 bare så jeg kan lære deg å spille fifa, Zell!

Vurderer å skaffe meg XBL når jeg kjøper FIFA12 bare så jeg kan lære av deg, Zell!

det får vi ordnet vettu!

Jeg venter på FIFA 27. Tror den blir bra.

Zelda: Skyward Sword

BF3-footage

Info om nintendo cafè

HotS-info ( Blizz har jo allerede gitt ut litt, og de har sagt at multiplayer-footage kommer først ut på Blizzcon, men er jo lov å håpe på mer .. )

Skyrim

EDIT: Bekrefta at BF3-multiplayer kommer på E3

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...goes-to-e3.aspx

hvor streamer folk konferansene fra? Gametrailers, Gamespot, GiantBomb, IGN? Hva er best?