Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Plaindog

Red Orchestra 2

Recommended Posts

weeee endelig litt informasjon.

At this year's Game Developer's Conference, Tripwire Interactive shared a booth with the Georgia Game Developer's Association in a friendly showcase of Southern talent, including Hi-Rez Studios' Global Agenda. The booth wasn't anything specifically designed to knock anyone's socks off, but the sparks in Alan Wilson's and John Gibson's eyes revealed they indeed had a few tricks up their respective sleeves. It's because they're hard at work on Red Orchestra: Heroes of Stalingrad and have some news to share about their realistic shooter.

Les hele artikkelen

Tøft. Gleder meg til dette kommer ut (må nesten reinstallere Ostfront 41-45).

Countdown virker lovende.

Endelig. Har sjekket etter info hver eneste dag siden annonseringen, hehe. RO må vel være et av de mest gjennomførte fps-spillene der ute. Gleder meg veldig til dette. Gief beta.

Det hadde vært temmelig kult hvis det blitt lansert en konsollutgave av RO, men tviler veldig mye på at det skjer.

Stalingrad kommer til Xbox også. Men tror ikke det kommer til å ha fullt den samme funksjonaliteten som PC-versjonen.

sweet stuff. Kan ikke se at RO passer så bra til konsoll akkuratt...ikke veldig "soffa-spill" for å si det sånn.

Siden jeg ikke finner igjen den videoen hvor jeg mener å huske at noen snakket om en konsollversjon, så får jeg moderere min skråsikkerhet en del. Jeg mener de har snakket om det, men det er kanskje ikke helt bestemt ennå.

Uansett, så har i hvert fall Ramm-Jaeger uttalt på forum at de utvikler for PC først og fremst, så en eventuell konsollversjon blir en port av PC-versjonen, ikke omvendt.

sweet stuff. Kan ikke se at RO passer så bra til konsoll akkuratt...ikke veldig "soffa-spill" for å si det sånn.

I beg to differ - RO i sofaen hadde vært kos. Tempoet er akkurat så lavt at det er slæpp off.

RO har jo ofte skuddvekslinger på alt fra 200-400 meter, så da blir det jo ofte til at man skyter mot noen veldig få pixler, ikke så voldsomt egnet for sofaen egentlig. Rent bortsett fra at vi allerede har fastslått at fps uten mus og tastatur er helt dødfødt.

Ghad, dette er dine subjektive meninger. Er ikke noe problem å få RO til å funke meget bra på konsoll.

ja....hvis man liker rullestolbasket skal man da få lov å spille det, selv om man ikke er invalid.

OT: Er det andre spill som har tatt i brukt dette "perifer-syns" greiene? Tror ikke jeg vil spille med det da, liker minst mulig kluss på skjermen.

Det blir Playstation Move. Det er realisme det, slik RO skal være. Ikke sitte med en mus som er alt for presis i forhold til RL.

blir vel i bestefall en forbedret utgave av Wii kontrollerne. Har spillt Metroid Prime med det, og det er artig...føler meg fortsatt noe begrenset på begevelse av synsfeltet, da jeg er vandt med å spille med ganske høy sense.

Hvis de bruker mer tid på å lage VR ting ala

, så skal jeg nok hoppe over på konsoll....selv om det sikkert vil funke like bra til PC(testet med PC her)....men det er forsåvidt grenser for hvor mange plastgjenstander som bare kan brukes til et par spill jeg vil ha slengende rundt i kåken og da.

Virker bra dette, jeg er fornøyd sålenge de oppdaterer grafikken, nye maps og våpen :D

husker fremdeles når bf.no hadde en RO server, ble noen heftige kamper der.

RO2 kommer til å få FPS-gaming til å bli moro igjen (temmelig sikker). Har på følelsen av at spillet kommer til å ta helt av. Ser også frem til tilleggspakkene som kommer, etter å ha sett på TV-serien The Pacific. - Rising Storm will cover the famous island-hopping campaigns in the Pacific from 1942 to 1945 as the US Army and Marine Corps fight it out with the Imperial Japanese Army and Special Naval Landing Forces. Featuring some of the most brutal fighting in the Pacific theater, players will be able to experience beach assaults, jungle fighting, close quarters cave fighting and more across Corregidor, Guadalcanal, Iwo Jima and many other historic locations.

Bilder

RO2 kommer til å sparke rumpe! Tipper det kommer Q1 eller Q2 2011. Håper på en beta snart.

Tviler på at de har ressurser til det gitt :) ....selv om Unreal motorn er aldri så lett å porte over spill med.

Grafikken ser grei ut den. Som RO:O + bumpmapping og litt skarpere teksturer.