Plaindog 127 Report post Posted March 16, 2010 weeee endelig litt informasjon. At this year's Game Developer's Conference, Tripwire Interactive shared a booth with the Georgia Game Developer's Association in a friendly showcase of Southern talent, including Hi-Rez Studios' Global Agenda. The booth wasn't anything specifically designed to knock anyone's socks off, but the sparks in Alan Wilson's and John Gibson's eyes revealed they indeed had a few tricks up their respective sleeves. It's because they're hard at work on Red Orchestra: Heroes of Stalingrad and have some news to share about their realistic shooter. Les hele artikkelen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 16, 2010 Tøft. Gleder meg til dette kommer ut (må nesten reinstallere Ostfront 41-45). Countdown virker lovende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 16, 2010 Endelig. Har sjekket etter info hver eneste dag siden annonseringen, hehe. RO må vel være et av de mest gjennomførte fps-spillene der ute. Gleder meg veldig til dette. Gief beta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted March 16, 2010 her er jævelen som forhåpentligvis gjør det morro å spella igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 16, 2010 Blir det kun PC eller kommer endelig RO til konsoll også? Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 17, 2010 Det hadde vært temmelig kult hvis det blitt lansert en konsollutgave av RO, men tviler veldig mye på at det skjer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 17, 2010 Stalingrad kommer til Xbox også. Men tror ikke det kommer til å ha fullt den samme funksjonaliteten som PC-versjonen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 19, 2010 sweet stuff. Kan ikke se at RO passer så bra til konsoll akkuratt...ikke veldig "soffa-spill" for å si det sånn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 19, 2010 Siden jeg ikke finner igjen den videoen hvor jeg mener å huske at noen snakket om en konsollversjon, så får jeg moderere min skråsikkerhet en del. Jeg mener de har snakket om det, men det er kanskje ikke helt bestemt ennå. Uansett, så har i hvert fall Ramm-Jaeger uttalt på forum at de utvikler for PC først og fremst, så en eventuell konsollversjon blir en port av PC-versjonen, ikke omvendt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 19, 2010 Lykke til med å ha knappe-combo til å skifte løpet på min rødglødende mg34 på xbox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 19, 2010 sweet stuff. Kan ikke se at RO passer så bra til konsoll akkuratt...ikke veldig "soffa-spill" for å si det sånn. I beg to differ - RO i sofaen hadde vært kos. Tempoet er akkurat så lavt at det er slæpp off. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 20, 2010 vel, da spiller vi RO på veldig forskjellig måte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 20, 2010 Sa jeg at jeg er sinnsykt god i RO? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 20, 2010 RO har jo ofte skuddvekslinger på alt fra 200-400 meter, så da blir det jo ofte til at man skyter mot noen veldig få pixler, ikke så voldsomt egnet for sofaen egentlig. Rent bortsett fra at vi allerede har fastslått at fps uten mus og tastatur er helt dødfødt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 20, 2010 Ghad, dette er dine subjektive meninger. Er ikke noe problem å få RO til å funke meget bra på konsoll. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 20, 2010 ja....hvis man liker rullestolbasket skal man da få lov å spille det, selv om man ikke er invalid. OT: Er det andre spill som har tatt i brukt dette "perifer-syns" greiene? Tror ikke jeg vil spille med det da, liker minst mulig kluss på skjermen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 20, 2010 Det blir Playstation Move. Det er realisme det, slik RO skal være. Ikke sitte med en mus som er alt for presis i forhold til RL. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 20, 2010 blir vel i bestefall en forbedret utgave av Wii kontrollerne. Har spillt Metroid Prime med det, og det er artig...føler meg fortsatt noe begrenset på begevelse av synsfeltet, da jeg er vandt med å spille med ganske høy sense. Hvis de bruker mer tid på å lage VR ting ala , så skal jeg nok hoppe over på konsoll....selv om det sikkert vil funke like bra til PC(testet med PC her)....men det er forsåvidt grenser for hvor mange plastgjenstander som bare kan brukes til et par spill jeg vil ha slengende rundt i kåken og da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lokish 0 Report post Posted April 9, 2010 Virker bra dette, jeg er fornøyd sålenge de oppdaterer grafikken, nye maps og våpen husker fremdeles når bf.no hadde en RO server, ble noen heftige kamper der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted June 3, 2010 RO2 kommer til å få FPS-gaming til å bli moro igjen (temmelig sikker). Har på følelsen av at spillet kommer til å ta helt av. Ser også frem til tilleggspakkene som kommer, etter å ha sett på TV-serien The Pacific. - Rising Storm will cover the famous island-hopping campaigns in the Pacific from 1942 to 1945 as the US Army and Marine Corps fight it out with the Imperial Japanese Army and Special Naval Landing Forces. Featuring some of the most brutal fighting in the Pacific theater, players will be able to experience beach assaults, jungle fighting, close quarters cave fighting and more across Corregidor, Guadalcanal, Iwo Jima and many other historic locations. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted June 8, 2010 Blir gærn av å vente på dette spillet hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted June 11, 2010 Bilder RO2 kommer til å sparke rumpe! Tipper det kommer Q1 eller Q2 2011. Håper på en beta snart. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted June 11, 2010 Plz si at det kommer til PS3 også?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted June 12, 2010 Tviler på at de har ressurser til det gitt ....selv om Unreal motorn er aldri så lett å porte over spill med. Grafikken ser grei ut den. Som RO:O + bumpmapping og litt skarpere teksturer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted June 12, 2010 Playstation Move og RO hadde vært perfekt. Quote Share this post Link to post Share on other sites