Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Plaindog

Red Orchestra 2

Recommended Posts

Har igrunn mer trua på dette, enn Bf3.

Ja. Etter siste EA stunt må jeg nesten si meg enig. Hadde aldri trodd jeg skulle tørre spille RO igjen men.

Har igrunn mer trua på dette, enn Bf3.

Ja. Etter siste EA stunt må jeg nesten si meg enig. Hadde aldri trodd jeg skulle tørre spille RO igjen men.

Ikke fornøyd med Ostfront 41-45?

Det var visse deler jeg likte med det, men også mye jeg ikke var begeistret over.

Heldigvis er de nettopp det de ser ut til å ha fikset i Heroes of Stalingrad.

jeg får ikke opp det der i steam. og det står ingentin om det på tripwires sitt forum.. .så fake ! ?

jeg får ikke opp det der i steam. og det står ingentin om det på tripwires sitt forum.. .så fake ! ?

Er Friends and family beta, fikk invite av en på www.combattesting.com :blink:

finner nicket mitt i den steam gruppa som ble linka over her :blink:

nammeh

26 min ingame, en fiende spotted?

Har veldig trua på at det er realistisk og bra gameplay, men folka ser ut som brunmalte tinnsoldater, tror det må være litt mer action enn det de opplevde for at dette skal appelere til noen flere enn en liten gruppe.

Så ikke vidden, men det er adskillig med action i tidligere RO-spill Qed, du trenger ikke løpe mange meterne før kulene begynner å hagle.

Han som spilte i den videoen qed spilte jo både dårlig og defensivt. Skal ikke være redd for at det er lite folk å se når man spiller. Noen ganger er det for mange og man klarer seg ikke med kun bolt action rifla :)

Så ikke vidden, men det er adskillig med action i tidligere RO-spill Qed, du trenger ikke løpe mange meterne før kulene begynner å hagle.

Var nok en liten overdrivelse fra qed.

Han showcaset den nye countdown modusen. Dvs ett liv per runde. Man møter litt mindre folk der enn i standard RO, og man spiller mer defensivt. Han sa jo selv at han var en camper :)

Men jeg tror nok ikke RO2 kommer til å appelere til de som er vandt med MW osv. Men de som likte CoD Hardcore kan nok trives.

Ahh digg å få det bekreftet! Men han fyren i videoen som varte 26min snakket jo muligens om at beta kunne blitt lansert nå? Men vi får forholde oss til 30aug!

Men han fyren i videoen som varte 26min snakket jo muligens om at beta kunne blitt lansert nå?

Det var pga de visste ikke når videoen ble lagt ut på youtube. Totalbiscuit recorda mye fra gamescom.

KennY er vel open.