Gwaihir 1 Report post Posted June 19, 2011 http://no.justin.tv/teamrush/b/288337891 hør fra ca 1:10:00 Tripwire prater med konkuranse spillere.. omg dette blir et sykt sykt bra konkuranse spill dokument : https://docs.google.com/document/d/1wjBHpq7...8hvgH&pli=1# Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted August 16, 2011 Har igrunn mer trua på dette, enn Bf3. Ja. Etter siste EA stunt må jeg nesten si meg enig. Hadde aldri trodd jeg skulle tørre spille RO igjen men. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 16, 2011 Har igrunn mer trua på dette, enn Bf3. Ja. Etter siste EA stunt må jeg nesten si meg enig. Hadde aldri trodd jeg skulle tørre spille RO igjen men. Ikke fornøyd med Ostfront 41-45? Det var visse deler jeg likte med det, men også mye jeg ikke var begeistret over. Heldigvis er de nettopp det de ser ut til å ha fikset i Heroes of Stalingrad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted August 18, 2011 Herregud som jeg ser fram til dette nå. Har skyhøye forventninger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted August 18, 2011 Føler det er greit med fri imorra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted August 18, 2011 Ka farsken? Hvordan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted August 18, 2011 Edit: Er fake, kommer ikke før neste uke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted August 18, 2011 Uploaded with ImageShack.us bevis nok nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 18, 2011 Uploaded with ImageShack.us bevis nok nå? Fair enough. Men syns fortsatt det bildet så litt photoshoppa ut http://steamcommunity.com/groups/RO2HoSBeta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted August 18, 2011 jeg får ikke opp det der i steam. og det står ingentin om det på tripwires sitt forum.. .så fake ! ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted August 18, 2011 Uploaded with ImageShack.us bevis nok nå? Avsenderadressen så litt rusten ut, eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted August 19, 2011 jeg får ikke opp det der i steam. og det står ingentin om det på tripwires sitt forum.. .så fake ! ? Er Friends and family beta, fikk invite av en på www.combattesting.com finner nicket mitt i den steam gruppa som ble linka over her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 22, 2011 nammeh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 23, 2011 Exclusive Gameplay Trailer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted August 23, 2011 Sinnsykt heftig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted August 23, 2011 Brutalt !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 23, 2011 nammeh 26 min ingame, en fiende spotted? Har veldig trua på at det er realistisk og bra gameplay, men folka ser ut som brunmalte tinnsoldater, tror det må være litt mer action enn det de opplevde for at dette skal appelere til noen flere enn en liten gruppe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted August 23, 2011 Så ikke vidden, men det er adskillig med action i tidligere RO-spill Qed, du trenger ikke løpe mange meterne før kulene begynner å hagle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted August 23, 2011 Exclusive Gameplay Trailer Så UTROLIG mye bedre ut enn 1'ern imo, gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted August 23, 2011 Han som spilte i den videoen qed spilte jo både dårlig og defensivt. Skal ikke være redd for at det er lite folk å se når man spiller. Noen ganger er det for mange og man klarer seg ikke med kun bolt action rifla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted August 23, 2011 Så ikke vidden, men det er adskillig med action i tidligere RO-spill Qed, du trenger ikke løpe mange meterne før kulene begynner å hagle. Var nok en liten overdrivelse fra qed. Han showcaset den nye countdown modusen. Dvs ett liv per runde. Man møter litt mindre folk der enn i standard RO, og man spiller mer defensivt. Han sa jo selv at han var en camper Men jeg tror nok ikke RO2 kommer til å appelere til de som er vandt med MW osv. Men de som likte CoD Hardcore kan nok trives. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 23, 2011 http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=56818 The beta will most likely be released early next week, probably around August 30th! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted August 23, 2011 Closed eller Open beta ? :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted August 23, 2011 Ahh digg å få det bekreftet! Men han fyren i videoen som varte 26min snakket jo muligens om at beta kunne blitt lansert nå? Men vi får forholde oss til 30aug! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted August 23, 2011 Men han fyren i videoen som varte 26min snakket jo muligens om at beta kunne blitt lansert nå? Det var pga de visste ikke når videoen ble lagt ut på youtube. Totalbiscuit recorda mye fra gamescom. KennY er vel open. Quote Share this post Link to post Share on other sites