Lygre 0 Report post Posted May 24, 2011 Første Modern Warfare 3-trailer på plassDa har den første skikkelige traileren til Call of Duty: Modern Warfare 3 nådd nettet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted May 24, 2011 (Multigamer.no): Da er tiden endelig kommet for Infinity Ward å vise fram det kommende Call of Duty: Modern Warfare 3. Forrige uke ble vi servert et aldri så lite utvalg av teasere, men denne traileren er det en god del spennende i. Sjekk ut traileren under og bli opplyst. (saken fortsetter under videoen) Verden i ruiner Som man ser av traileren er det ikke bare USA som har fått seg en real på snørra. Som det ble hintet til tidligere vil handlingen også utspille seg i England, Frankrike og Tyskland. Etter å ha sett en særdeles actionfyllt trailer sitter jeg igjen med ett spørsmål. Hvor er Price? Hva synes du om traileren? Gleder man seg? Call of Duty: Modern Warfare 3 utvikles av Infinity Ward og kommer til PC, Playstation 3 og Xbox 360 8. november 2011. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted May 24, 2011 Spillet ser jo ikke like bra ut som Bad Company 2. Tipper det blir likt som de andre spilla. Men venter på In-Game før jeg sier noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted May 24, 2011 Så veldig bra ut. Singleplayeren til Modern Warfare 2 syns jeg var en av de mest interessante jeg har spilt. Bruker sjelden til aldri å gjennomføre spill men det var veldig kult og digget storyen. Men spørs om det blir like bra nå. Multiplayeren har jeg ikke mye forhåpninger til, tipper dem kjører på med samme gamle siden det er det som selger på markedet tydeligvis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vaskern 1 Report post Posted May 24, 2011 Så veldig bra ut. Singleplayeren til Modern Warfare 2 syns jeg var en av de mest interessante jeg har spilt. Bruker sjelden til aldri å gjennomføre spill men det var veldig kult og digget storyen. Men spørs om det blir like bra nå.Multiplayeren har jeg ikke mye forhåpninger til, tipper dem kjører på med samme gamle siden det er det som selger på markedet tydeligvis. this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkblue 7 Report post Posted May 24, 2011 Folkene bak cod-serien bryr seg ingenting om kundene sine som spiller på pc, så hvorfor er det vits å kjøpe dette? Spillet har blitt for retards som trur at FPS er best på konsoll. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted May 24, 2011 Det ser ut som mw2 med litt bedre dynamikk. Var veldig sterk motstander av fps på konsoll, men så gikk jeg inn for å teste det skikkelig. Det kan fremdeles ikke måle seg med pc, men det var ganske gøy. Har ingen forhåpninger til dette, kommer sikkert til å kjøpe det en gang når det faller i pris, men på ingen måte noen must-have. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted May 27, 2011 er vel som alltid same shit different wrapping? Synd at markedet har blitt slik at den stilen de har kjørt på er det som selger. Er klart at alle har forskjellig smak. Men fps har mistet all evne til å ha en scene og en levetid så lenge det er sann. Jeg skal ihverfall ikke kjøpe skvipet der lenger. Var morro en liten stund som sofakos en kjedelig kveld. Men for meg holder det ikke mål Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 27, 2011 er vel som alltid same shit different wrapping? [...] Q4T. Ingenting nytt her. De bruker til og med samme grafikkmotor. Hurramegrundt for copy&paste+minor modifications. Lett-tjente penger Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted May 27, 2011 Ser bra ut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted May 27, 2011 Modern Warfare 3 to "push genre forward" "The passion and energy of our developers is reflected in everything about the title. From the innovative gameplay, to the cinematic intensity, to the most advanced multiplayer ever, Modern Warfare 3 will raise the bar for this already incredible franchise." "push genre forward + innovative gameplay" det der tok kaka. Latterlig for å si det mildt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted May 27, 2011 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites