Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Dead Island

Recommended Posts

header.png

Dead Island combines first-person action with a heavy focus on melee combat, character development and customization of a vast array of weapons. All of these gameplay features presented in a dark story inspired by classic zombie movies with a gritty and engrossing campaign that can be played with up to 4 players in co-op mode.

# First-person melee combat

# 4 player co-op

# Weapon customization

# Set on an open world tropical island

# RPG elements for character development

# Hordes of gruesome zombies

Dead Island: Gameplay Walkthrough

Dead Island kommer til PlayStation 3, Xbox 360 og PC, og slippes forhåpentligvis ut i løpet av dette året.

Karakterer
Skjermbilder
Mer info

Nice tråd. Ser frem til spillet kommer. Endelig får vi noe mer en hva L4D serien leverer.

Blir spennende å se hvor likt/ulikt L4D dette blir, jeg må si jeg er skeptisk men. Det virker uansett som en mindre humorfylt affære, noe som kan bli bra. Den første traileren var jo virkelig deprimerende tongue.png

Er ganske lei zombier i spill tbh

L4D likte jeg ikke i det hele tatt, så håper de lager dette som ett horror spill i god resident evil stil, men har mine tvil.

L4D likte jeg ikke i det hele tatt, så håper de lager dette som ett horror spill i god resident evil stil, men har mine tvil.

RE ' />

(kommer forresten re-make av RE4 til Xbox og PS3 til høsten)

Hadde vært litt kult om zombiene var noe ala L4D, ihvertfall ikke så trege som de virker i den nyeste gameplay videoen.

Hadde også vært moro om man kunne barrikadere seg inni hus, hytter osv. Å dra ut på kvelden for å finne forsyninger p

Sikkert moro coop uansett hvordan det ender opp.

Er ihuga fan av RPG of "Zombie"-sjangeren, så blir nok kjøp ja.

Har en dårlig følelse av at dette spillet kommer til å skuffe.

RE ' />

Hadde vært litt kult om zombiene var noe ala L4D, ihvertfall ikke så trege som de virker i den nyeste gameplay videoen.

Hadde også vært moro om man kunne barrikadere seg inni hus, hytter osv. Å dra ut på kvelden for å finne forsyninger p

Sikkert moro coop uansett hvordan det ender opp.

Er ihuga fan av RPG of "Zombie"-sjangeren, så blir nok kjøp ja.

Vel, tror trege zombier kan være utrolig skummelt hvis det stemmer det inntrykket jeg får om at det er melee only. Da vil du faen ikke at de skal løpe etter deg biggrin.png

Gamer.no har hvert i prat med utviklerne. Se link her

Under Characters så ser man at Logan minner veldig om mannen i traileren. (shorts osv) Litt rart, han ble jo knasket på av jenta.

Det blir jo sagt at de er immune, så hvis han bare ble smakt på overlever han vel tongue.png

Er vel skytevåpen i spillet også? Bare at det er få, og ammo er vanskelig å finne. Tror det fort kan bli kjedelig å slå zombier i huet... eller ikke biggrin.png

Edit: Gameplay video

Dette er blant de tre beste spillnyhetene jeg har hørt i år. Spilt igjennom det tre ganger, men gleder meg til å gjøre det på nytt.

Re4 wub.png

Release i Europa 9. sept. Noen som har forhåndsbestillt? (Eller venter man kun på BF3 open beta?) :blink:

Bare noen dager igjen! Noen som er med på Co-op fra starten av? Noen folk fra gamle LBSA og jeg skal spille smile.png

det kan kjøpes på greenmangaming med denne koden, da får man ca. 15 euro billigere enn man ville gjort hvis man hadde kjøpt det på steam, og man kan laste det på steam etterpå.

EATIN-BRAIN-ZZZZZ

hvis man blir vervet får man også 5 euro i tillegg som man kan bruke til andre spill, og da den som verver får også 5 euro hver gang den vervede kjøper et spill, men jeg vet hvordan folk ikke liker refferal linker.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...