scavenger 22 Report post Posted September 12, 2011 Tror uansett LD og LD2 er mer givende coop opplevelser enn dette her. Eller? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 12, 2011 Definitivt. Left 4 Dead spillene har jeg lagt ned utallige timer på og det er vel stort sett kun multiplayer. Det kule der er at man ikke bare har zombier men ulike monstre som kan plutselig komme. Dead Island er egentlig samme greia hele tida, gå rundt og melee zombier. Er ihvertfall dritlei men har ingen å coope med heller. Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted September 12, 2011 Dead Island var open world spillet jeg har ventet på. Fallout3 og NV kan også bare legge seg i forhold. Coop delen er genial. L4D var egentlig bare stress i forhold, synes jeg i alle fall. Greia med Dead Island er at man kan også ta seg GOD tid og ikke stresse noe som helst. Masse quester, sidequester, blueprints,items og våpen som er lett å overse. Og så er variasjonen i alle våpnene genial, og lage seg noe eget er også digg..ser ut som den våpen lista er humongous. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted September 13, 2011 http://www.gamer.no/artikler/94277/dead-island-pa-rett-kjol/ Mye kluss ser jeg, men også trist at man begynner å dra diverse sammenligninger litt utav kontroll her. Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted September 13, 2011 Typisk norsk uvitenhet det der. Ikke noe overraskende ettersom World of Warcraft ble tatt av hyllene hos elkjøp og platekompaniet i dagene etterpå.. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 13, 2011 var coop og platekompanitet. første elkjøp gjør dette. kan jo skjønne såvidt pga dead island navnet og at det handler om å drepe folk på ei øy sånn kort fortalt. men titelen er uansett ikke så stor at noen hadde merke om den var i hylla, eller mangler tbh. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 13, 2011 Begynte på playthrough nummer 2. Nå går jeg sakte rundt å ransaker de husene/hyttene jeg ser. Er lvl 40 nå, og det er jaggu mange XP til neste rank. Fant en Machete som jeg trenger å være lvl 45 for å bruke, bare å begynne å sanke XP det Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted September 13, 2011 Jeg mistenker Spaceworld for å kjøre på samme sympatibølge, så det var bestillings ordre på rundt 1000 spill til distrubisjonslageret dems, og når jeg først fikk det inn var det 27 spill til xbox og dem sa det ikke kom mer :S Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted September 14, 2011 Begynte på playthrough nummer 2.Nå går jeg sakte rundt å ransaker de husene/hyttene jeg ser. Er lvl 40 nå, og det er jaggu mange XP til neste rank. Fant en Machete som jeg trenger å være lvl 45 for å bruke, bare å begynne å sanke XP det Stilig. Ser fram til å ta meg enda bedre tid med Dead Island ettersom tida går. Håper maximalt på modding også, potensialet for det er i alle fall endless. xD Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted September 16, 2011 http://www.theplaywrite.com/tools-and-util...-to-edit-files/ Dødsbra tweaker. La til vert sync, fjerna bloom, endra fov.. ++ VAC banning er ikke å frykte heller med disse modifikasjoner Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted September 19, 2011 Jeg syns spillet er bra. Det er ganske farlig å bevege seg noen steder, da et par infected kan ta deg rimelig kjapt. Liker der! Liker at det er farlig, at man må passe på hva man har med seg av våpen og helse. Har spilt alene for det meste, men det er fordi jeg spiller veldig tregt her, går rundt å kikker osv. Da blir det stress og ha med rambo24. Det jeg ikke liker er kontrollene, de kan virke trege og nesten unøyaktige til tider. Dette går da mest på hopping, bilkjøring og i noen tilfeller melee combat. Møtte på et par mennesker med våpen, selv har jeg ingen, og iaf ikke noe ammo. Så da var det bare å stikke halen mellom beina og dra derfra :/ Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 19, 2011 Holder på å runde det for andre gang, men denne gang tar jeg meg god tid. Holder for øyeblikket på med å finne de hodeskallene som er spredt rundt om kring, for å så levere de inn for å få godsaker. Fant forresten motorsag her om dagen, i Jungelen. Måtte drepe en som het Jason først Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted September 19, 2011 Måtte du trykke X for jason? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 19, 2011 Sparke? Mens han holdt på å ta de zombiene som var der, stakk jeg inn i huset hans og henta motorsaga. Deretter gikk jeg bort og fjernet hodet hans rett og slett. Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted September 19, 2011 refererte til denne: Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 19, 2011 heh jeg tenkte på jason fra div grøssere, men han brukte kanskje ikke motorsag? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 19, 2011 Husker ikke, men denne fyren hadde nå hockeymaske Share this post Link to post Share on other sites
elexus 0 Report post Posted September 20, 2011 Det er Jason fra "friday the 13th" :=) Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 28, 2011 http://www.gamer.no/artikler/95236/dead-is...lir-spillefilm/ Smått spennende Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted October 2, 2011 Kjøpte det nettopp etter at jeg så broren min spilte det på XBOX360 igår. Kjøpte på steam såklart, så hvis noen vil være med å spille senere idag så er det bare å adde meg på steam: rebelde58 Share this post Link to post Share on other sites