Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Sjekk ut Modern Warfare 3-teaserne

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7182&g2_serialNumber=1 Sjekk ut Modern Warfare 3-teaserne

Flere teasere til Call of Duty: Modern Warfare 3 har ankommet verdensveven. Skal vi ta en titt?

(Multigamer.no): Vi gav dere tidligere et lekket cover til Call of Duty: Modern Warfare 3. Vi var kanskje noe usikre på om dette var et reelt cover eller fake. Nå har også intet mindre enn fire teasere ankommet verdensveven. Uten å si noe mer gir vi dere alle fire teaserene. Enjoy.

Hva synes du?

Så - hva synes så dere? Gleder vi oss til å besøke England, Frankrike og Tyskland i tillegg til USA?

Call of Duty: Modern Warfare 3 utvikles (mest sannsynlig) av Infinity Ward og kommer til PC, Playstation 3, Wii og Xbox 360 i november (regner vi med).

For noe tull, de viser jo enda mindre enn de såkalte teaserne til Dice. Jeg skjønner ikke vitsen med å kaste bort tida på å skulle spekulere på hvordan et spill blir når de kunne ha fortalt det om de ville. Det eneste man kan konkludere med er at de må vurdere det dithen at det å IKKE vite er mer attraktivt enn det ville være å vite. Det sier jo faktisk en hel del.

Tidenes beste spillserie returns! Skal bli gøy å se hva de har fått til i multiplayer. Håper på tanks eller ubåt som ny killstreak unlock.

Kjøper dette ene og alene på grunn av denne teaser! Feteste teaseren ever!

Helt sinnsyk. Klarer ikke vente til dette kommer asså....SHIT så rått! MAD STOKA! SICK SICK SICK! AWSOME!

....eller?

"BF3 komer til og rulle dete azz! Mmama har fårhåndsbestillt BF3 til mg!"

Skal kjøpes. Jeg har likevel ikke store forhåpninger, ettersom en god del dyktige utviklere har forlatt Infinity Ward.

MW3 skal, til informasjon, utvikles av Infinity Ward, Sledgehammer Games og Raven Software.

Føler lygre burde starte opp ConsoleFPS.no og bli ferdig med det. tongue.png

Kommer nok til å kjøpe det, pga singleplayer (og coop?), ikke pga flerspilleren.

Enig, har alltid ment at SP har vert det beste med MW-serien.

Føler lygre burde starte opp ConsoleFPS.no og bli ferdig med det. ' />

MW3 kommer til PC antar jeg, ikke bare konsoll. Akkurat som BF3 =)

[quote name=Enig, har alltid ment at SP har vert det beste med MW-serien.

Smak og behag. Selv spiller jeg av og til noen runder med HC S&D i MW2, og kommer nok til å gjøre det jevnlig til MW3 er ute, akkurat som jeg spilte COD4 i to år før MW2 kom. Likte godt koopdelen i MW2, Spec Ops. Håper at de har noe liknende i MW3. Kommer selvsagt til å spille gjennom kampanjen også, men det er ikke slik at det er det jeg bruker mest tid på. COD har vel vært et av de mest populære på flerspillerfronten helt siden COD2 (hadde COD1 flerspiller?). Tviler på at det endrer seg med MW3, med mindre Activision innfører en betalingsmodell som er helt på huet.

Gleder meg uansett til å teste BF3 også, og det kommer til å bli litt av en kamp om både BF3 og MW3 kommer i november.

Selv om CoD er no forbanna drit så blir det litt teit å whine på teasere, eneste poenget de har er jo å informere folk om at "HEY, VI HAR ET NYTT SPILL PÅ VEI!!!11"

De kule vidsa kommer nærmere launch.

Føler lygre burde starte opp ConsoleFPS.no og bli ferdig med det. ' />

MW3 kommer til PC antar jeg, ikke bare konsoll. Akkurat som BF3 =)

[quote name=Enig, har alltid ment at SP har vert det beste med MW-serien.

Smak og behag. Selv spiller jeg av og til noen runder med HC S&D i MW2, og kommer nok til å gjøre det jevnlig til MW3 er ute, akkurat som jeg spilte COD4 i to år før MW2 kom. Likte godt koopdelen i MW2, Spec Ops. Håper at de har noe liknende i MW3. Kommer selvsagt til å spille gjennom kampanjen også, men det er ikke slik at det er det jeg bruker mest tid på. COD har vel vært et av de mest populære på flerspillerfronten helt siden COD2 (hadde COD1 flerspiller?). Tviler på at det endrer seg med MW3, med mindre Activision innfører en betalingsmodell som er helt på huet.

Gleder meg uansett til å teste BF3 også, og det kommer til å bli litt av en kamp om både BF3 og MW3 kommer i november.

Var flerspiller i COD1 ja smile.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...