Nirex 26 Report post Posted May 18, 2011 Gamers Paradise ankommer slagmarken!Gamers Paradise ankommer slagmarken og det er tid for en av mange konkurranser i Bad Company 2! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted May 18, 2011 (battlefield.no Gamersparadise.no): Plopp Plopp!I sammenheng med Gamers Paradise gjennomført av Gamer.no og Coca Cola zero holder vi eventen "Plopp plopp." Hvem som helst kan bli med og vinne premier fra Multigamer.no. Lett er det også. Det eneste du trenger å gjøre er å gå inn på en av våre Gamers Paradise-servere og drepe så mange du klarer med smoke launcher attachment. Den som har flest kills fra klokken er 00:01 19/5 til 00:00 20/5 vinner en valgfri 16 slots spillserver(1 måned) fra Multigamer.no Det kan ikke bli lettere enn det. Så hva venter du på? Kom deg inn på serveren og gjør ditt aller beste så kan du være den heldige vinneren av en valgfri 16 slots spillserver(1 måned) fra Multigamer.no. Tid: Torsdag 19.05.2011 ? hele dagenHvor: Alle bf.no BC2 servere (SE SERVERLISTEN HER)Event: Plopp plopp. - Flest kills med Smoke Launcher attachment For å finne serverne våre i serverlisten til Bad Company 2, behøver du bare å søke etter bf.no. Husk å følge med her på Battlefield.no hvor du kan delta i flere Gamers Paradise konkurranser og vinne fete premier fra Multigamer.no, Coca-Cola og Elkjøp! Vi sees på slagmarken og mumble! Spille sammen med venner og snakk med oss!Vi oppfordrer alle til å henge på Mumble. Her vil både admins og spillere være tilgjengelig mens konkurransen foregår: Serverens IP: voip.multigamer.noServerens Port: 64747 Mere informasjon om installering av mumble finner du her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted May 18, 2011 har jeg bc2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted May 18, 2011 BURDE ha det - kanongøy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted May 19, 2011 Husk å pusse smoke launchern i kveld! Da er det tid for konkurranse! Og du kan vinne en 16 slots valgfri Multigamer server i en måned! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted May 19, 2011 Får vel laste ned BC2 da ))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted May 19, 2011 Jeg kan røpe at vi allerede har en nordmann i teten: StormedSupah. Men, det er nok av tid å ta igjen det tapte på foreløpig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted May 19, 2011 Bare vent til jeg kommer hjem og drar frem min plopp-plopp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted May 19, 2011 Bare vent til jeg kommer hjem og drar frem min plopp-plopp! ' /> Den ekke så masse å skryte av! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted May 19, 2011 Du er jo en av de få som faktisk har sett den også Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted May 19, 2011 Du er jo en av de få som faktisk har sett den også Goodtimes! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted May 19, 2011 er ikke plopp plopp en sjokolade Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted May 19, 2011 Kan vi få en oversikt over topp 5 elrns? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted May 19, 2011 Topp 5 ble: Galileo [NOR] - 231 kills StormedSupah - 209 kills Pro.Fjord - 124 kills Kongkopa - 79 kills J.lobben - 51 kills Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted May 19, 2011 Gleder meg til neste, da skal jeg forsøke å sette av litt mer tid Quote Share this post Link to post Share on other sites
GalileoNOR 0 Report post Posted May 20, 2011 Hehe,okok, i`ll pay attention Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted May 20, 2011 awesome! imponert over 231! Quote Share this post Link to post Share on other sites
GalileoNOR 0 Report post Posted May 20, 2011 Hehe, takk takk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted May 20, 2011 jeg var minst 1 av de Gratulerer da Quote Share this post Link to post Share on other sites
GalileoNOR 0 Report post Posted May 20, 2011 Takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProFjord North-Norway 0 Report post Posted May 20, 2011 Gratz Galileo Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted May 20, 2011 så nice! Vinneren kan sende kontaktinformasjon til k3rmit her på forumet så skal nok premien finne frem Gratulerer igjen ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted May 20, 2011 Oi, sick mange kills! Nice! Og gratulerer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted May 20, 2011 haha, det er 694 x WTF? Imponerende å dra over 100 40mm smoke kills på ett døgn. kudos! Quote Share this post Link to post Share on other sites
GalileoNOR 0 Report post Posted May 20, 2011 Hehe, takker folkens! Quote Share this post Link to post Share on other sites