Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Enorm forhåndsbestilling av BF 3

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7375&g2_serialNumber=1 Enorm forhåndsbestilling av BF 3

Battlefield 3 er tydligvis en etterlengtet tittel. Forhåndsbestillingen av spillet er enorm.

(Multigamer.no): Vi har lenge visst at Battlefield 3 var sårt etterlengtet, men hvor etterlengtet visste vi imidleritid ikke. EA offentligjorde i dag at forhåndssalget av Battlefield 3 har økt med 700% i forhold til fjorårets Battlefield: Bad Company 2. Folket vil med andre ord ha mer Battlefield-spill. Vi gleder oss masse til spillet og ser fram til en betatest.

Vi gleder oss

Det er imidlertid en stund til spillet kommer og selv om vi vet at vi har en betatest å se fram er det enda litt vel langt fram i tid. For å korte ned ventetiden får vi se videoen under en gang til.

Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og 360 i november 2011.

(Kilde: Buisnesswire.com)

Håper det er mulig å få beta uten å ha kjøpt drittspillet MoH.

Da er vi 2 :lol:

Helt ærlig ser SP helt fullstendig terningkast 4 ut. Flatt gameplay der det bare er å stå oppreist og skyte på fiender uten å tenke taktikk overhodet.

Får beta hvis du forhåndsbestillte right ?:lol:

De som forhåndsbestilte Medal of Honor's Limited Edition er vel sikret beta, aner ikke om om det samme gjelder forhåndsbestilling av BF3.

Helt ærlig ser SP helt fullstendig terningkast 4 ut. Flatt gameplay der det bare er å stå oppreist og skyte på fiender uten å tenke taktikk overhodet.

Tviler på at det er værre enn BC2s campaign... Men BF serien har aldri handlet om SP anyways. MP or bust, dammit.

Edited by LoFFeN™

Helt ærlig: Bryr du deg virkelig om SP?

dette er ikke bra. Forhåndsbestiller et spill som har skuffet har produsenter som har skuffet STORT de siste 3-4 åra.

dette er ikke bra. Forhåndsbestiller et spill som har skuffet har produsenter som har skuffet STORT de siste 3-4 åra.

HÆ? Ser ingen sammenheng i den setninga der :lol:

helt enig, den var veldig kryptisk.

Poenget er at jeg ikke har sansen for at folk forhåndsbestiller noe fra et firma som i de siste åra ikke har gjort annet enn å skuffe.

Hadde du deg en liten dopause midt i skrivinga der, Leln? Hehe ^^

Personlig gleder jeg meg veldig.

- Til dels pga historien til serien, og det miljøet som samlet seg rundt BF2

- Til dels pga interessen fra mange spillere som har vært inaktive i årevis, men som nå gleder seg til nye runder pang-pang

- Til dels fordi jeg synes det ser VELDIG lovende så langt

- Til dels fordi JEG i alle fall har kost meg mye med BC2, og synes det er et godt spill.

Kan de ta det som er BRA med BC2, kombinere det med tingene som gjorde BF2 så populært, hive på grafikken vi ser fra trailerne og ellers gjøre et godt grunnarbeide mtp nettkode, hitboks etc - tror jeg dette blir: AWSOME.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...