Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
killer2143

skype!

Recommended Posts

Skype på pcen min funker ikke. altså greier jeg og logge meg inn, men det er bare ikke noe lyd fra skype i det hele tatt. Kan høre på musikk fra youtube, spotify osv, men lyden i skype er bare helt borte? Har noen en løsning? Har prøvd og avinstalere og instalere igjen, men det er fortsatt samme problem. Det har ikke altid vært sånn.

Edited by killer2143

Har du satt outputen i instillinger til rikig lydkort?

Hvordan gjør man det?

Trykk nede på lyd ikonet og gå inn på mixer. Se om den er skrudd ned der.

Da kommer det opp: høyttalere, windows-lyder og Realtek HD Audio MAnager. Når jeg bytter på lyden på Høyttalere og windows-lyder kommer det ett pling på hvor høyt lyden er, men på Realtek HD så kommer det ingenting selv om jeg har på volum 10 ? kan det ha noe med et og gjøre ?

Edited by killer2143

Får du ikke opp sånn her? Du trykker på windows høytaler ikonet og så på mixer der.

2009-03-31_185459_The-Windows-Vista-Volume-Mixer-3.png

Får du ikke opp sånn her? Du trykker på windows høytaler ikonet og så på mixer der.

2009-03-31_185459_The-Windows-Vista-Volume-Mixer-3.png

jo men ikke alt det, men det kommer vel ann på hvilke programmer man kjører.. men tror jeg fikk det til nå, tror det hadde noe med det KrigersteiN så. Jeg bare prøvde meg litt fram her og der! ' /> så nå får jeg lyd når jeg får meldinger og ringer folk. (har enda ikke prøvd en samtale etter det, har ikke tid, men skal si i fra hvis det fortsatt er noe feil)

Takk for alle svar jeg har fått p