Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xAncalagonx

Portal 2

Recommended Posts

Er vel en del som har kjørt Portal 2, eller ihvertfall Portal.

Fant ut at det er en Co-Op mode på Portal 2 så da lasta jeg det ned og kjørte igang. For ett utrolig fengende spill. En god porsjon tenking må til, og det er mange artige (ikke minst syrlige) kommentarer underveis mens du spiller som gjør det veldig underholdende.

Brant igjennom singleplayer på to dager (ble spillende til langt utover natten siste dagen).

Etterpå kjørte meg og en kompis gjennom de forskjellige coop banene. Var mange, mange artige episoder med "try and fail" for å finne ut av hvordan vi måtte gå frem. Alltid moro når du skal prøve en ting for å komme deg videre, og så glemmer du at det er din portal som holde oppe broen som kompisen din står på. I det du lager ny portal, vips, der falt han ned i en knusemaskin ^^

Spillet var faktisk så artig at jeg hev meg på 1'ern også og spilte igjennom den og.

Det jeg savner er flere tester (baner) på både single player og coop, men etter det jeg har hørt og lest rundt forbi så er det en tilleggspakke på vei!

Har du ikke prøvt Portal 2, så anbefaler ihvertfall jeg det sterkt.

Elsker Portal spillene. Var helt tilfeldig at jeg testa den første. Husker jeg ikke helt feil så var den med i Orange box pakken fra Valve. Ble veldig glad når nr 2 kom. Atmosfæren er fantastisk og både Weasley og Glados er herlige. Humoren er konge, selv om single playeren ikke er så veldig vanskelig. Gleder meg til å teste coop som vistnok skal være et eget spill med mange kapitler.

ANBEFALES!!!! En av de beste spillopplevelsene mine i 2011 tipper jeg

Portal 1 var alt for kort for min del, og coop muligheten er bare helt rå.

Spilt igjennom coop på 2ern nå, utrolig fett konsept :lol:

Ville ikke Hammer Editor funke her? bare erstatte de orginale mapsa med samme filnavn.

Vet at Garry's Mod klarer å spille Portal brett så må være samme type maps :lol:

Likte første spillet, litt kort, men men, betalte bare 1.60 Euro for det på Steam, så var mer

enn værdt det.

Kommer til å muligens kjøpe 2'a i morgen eller ved neste lønning.

Dette har jeg å si om Portal 2:

Spoiler
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE

Har spilt igjennom 2'ern og Co-Op, men det har blitt sagt at det skal komme ut flere Co-Op baner som DLC via Steam. Om det koster noe, eventuelt hvor mye, får vi vel bare se.

Ihvertfall så var Co-Op kjempemorsomt, og var absolutt sugen på flere baner etter at jeg og en kamerat hadde kommet oss igjennom de som fulgte med spillet.