Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
killer2143

Minecraft

Recommended Posts

jeg kjøpte minecraft, men hvær gang jeg starter spille så tar det ikke lang tid før en feilmelding kommer opp: "Skjermdriveren sluttet å virke" så bare fryse minecraft! Det er veldig iriterende! får bare spilt 5 min hvis jeg er heldig før den meldingen kommer opp. Har lest at andre får opp denne meldingen da de spiller "tonge" spill, , men pcen min kjører spill som Crysis, Crysis 2 og bfbc2 på max uten noe problem. Så det kan jo ikke ha noe med at pcen ikke er bra nok til å spille det!

Grafikkorted jeg bruker er: ati sapphier radeon hd 5850

Jeg prøvde det nå, og det ser ut til å funke :D Jeg kom hit: http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pag...vista-32.aspx#2

hvem er det jeg skal ta? jeg har vista 32 bit.

Jeg prøvde den "Display Driver Only", er det riktig?

Men uansett fikk jeg et nytt problem etter å ha instalert den, Skjermen fyller ikke ut hele bilde! (eller hvordan jeg skal forklare det). Det er ca to cm med svart skjerm rundt bilde på skjermen! Det var det ikke før. Har prøvd å gå på skjerminstilinger og gjort litt om, men altid når jeg tar på max oppløsningfyller ikke bilde ut hele skjermen! hjelp? hva skal jeg gjøre nå?

Edited by killer2143

Ehh altså at du har en ramme rundt? Akuratt som du åpner opp webbrowseren din så får du en ramme rundt? Det er normalt.

Du bruker HDMI? Det er isåfall overscan som er aktivert.

Gå inn på catalyst control center (du trenger dette om det ikke er installert allerede). Gå så på My Digital Flatpanels -> Scaling options -> Dra bryteren til 0%

Du bruker HDMI? Det er isåfall overscan som er aktivert.

Gå inn på catalyst control center (du trenger dette om det ikke er installert allerede). Gå så på My Digital Flatpanels -> Scaling options -> Dra bryteren til 0%

hvordan laster man ned Catalyst Control Center ? prøvde og google men det var ikke noe download link!?