Lygre 0 Report post Posted April 15, 2011 Bad Company 2 med to gullstikkerBad Company 2 vant to priser på Gullstikka i går kveld og slo spill som Black Ops og Starcraft 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted April 15, 2011 Ta den, Black Ops! Battlefield FTW!(Battlefield.no): I går kveld feiret spillbransjen seg selv med middag og prisutdeling i Oslo sentrum. Steinar Sagen som dere kanskje kjenner fra Radioresepsjonen i NRK var konferansiernoob og delte ut prisene. Bad Company 2 vant i kategorien for årets actionspill og slo disse nominerte; Call of Duty: Black Ops, Halo: Reach og Red Dead Redemption. Når det gjelder årets PC-spill vant Bad Company 2 foran Starcraft 2, World of Warcraft: Cataclysm og Mass Effect 2. Gratulerer til våre svenske naboer hos DICE og vi venter spent på Battlefield 3. Her kan du se alle vinnerne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted April 15, 2011 Kan ikke annet enn å si TAKK O' LOV at BC2 slo WoW om ikke annet. Det viser at de ikke var totalt drukket under bordet når de stemte Det må ha vært 2010 de stemte over, sant? Kan jo ikke akkurat si at Dice fikk hard konkurranse det året, makan til mengder av crap som er sluppet skal man vel lete lenge etter (har dog ikke testa StarCraft). Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 15, 2011 At årets spill ikke er sc2 er den rareste avgjørelsen jeg har vært borti (spiller det ikke selv men det har jo tatt fullstendig av OG har en bra sp-del). Utover det synes jeg bc2 fortjener mye skryt selvom det ikke funker til klanspilling. Har utrolig mange gode timer med underholdning ingame Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 15, 2011 Gullstikka betyr ca 0 og ingenting. Det er bare latterlig. Starcraft 2 vant for guds skyld årets strategispill men at det ikke ble beste spillet er bak mål. Kjenner jeg blir frustrert. Starcraft 2 har betydd så mye for e-sport og spill generelt mer enn hva hele Battlefield serien har gjort sammenlagt. Vræææl! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 15, 2011 Red Dead Har de slutta å kåre årets community? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted April 15, 2011 Red Dead Har de slutta å kåre årets community? De kåra isåfall ikke årets nettsamfunn i går. Selve Gullstikka var mye mindre i år enn tidligere. Selv har jeg ikke spilt Starcraft, men RDR var kjempebra og ville stemt på det som årets spill om jeg hadde stemt. Og når det gjelder bilspill ville jeg valgt Hot Pursuit foran GT5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted April 15, 2011 Kan ikke annet enn å si TAKK O' LOV at BC2 slo WoW om ikke annet. Det viser at de ikke var totalt drukket under bordet når de stemte ..bc2 fortjener mye skryt selvom det ikke funker til klanspilling. Har utrolig mange gode timer med underholdning ingame +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted April 15, 2011 Gullstikka er, og har alltid vært en ubrukelig og ubetydelig pris-utdeling. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted April 16, 2011 Utrolig at FIFA vinner over NHL, fifa er bare en gimmick. NHL er faktisk et kvalitetsspill Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 18, 2011 Har de slutta å kåre årets community? Kanskje de har innsett at vinneren er like ufortjent hvert år (bortsett fra da bf.no vant, seff)? Flame on Quote Share this post Link to post Share on other sites
TuxFluX 0 Report post Posted April 21, 2011 Gullstikka betyr ca 0 og ingenting. Det er bare latterlig. Starcraft 2 vant for guds skyld årets strategispill men at det ikke ble beste spillet er bak mål. Kjenner jeg blir frustrert. Starcraft 2 har betydd så mye for e-sport og spill generelt mer enn hva hele Battlefield serien har gjort sammenlagt. Vræææl! Støttes! Quote Share this post Link to post Share on other sites