Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ChoppaBaby

Dette bør du se.

Recommended Posts

Bitches don't know about my portals

Hvorfor har jeg en ekkel følelse av at det blir en del selvmordspakter av det her...

Hvorfor har jeg en ekkel følelse av at det blir en del selvmordspakter av det her...

vi kan jo bare håpe :lol:

Har jo skjedd flere ganger før når sånne opp-hypa teorier får fotfeste. Første som spretter fram var når Hale Bopp var innom sist (Husker jeg så på den med teleskop og kikkert) og Heaven's Gate-kulten fant ut at de ville bli tatt opp til et romskip/aliens hvis de bare tok livet sitt. Var jo grusomme greier :lol:

Konspirasjonsteorier er laaangt fra ufarlige. Desember 2012 kan fort bli fylt med en rekke selvmord av "svake sinn" som har falt for galskapen. Hvis Charles Manson kunne få folk til å drepe for seg, så åpenbart sprø som han var/er, så er det nærliggende å anta at utifra populariteten til denne spinnville teorien så vil det være en god del forvirrede som unødvendig dør når tiden kommer.

Selvmordsekter og resultatet av dem er ikke det verste jeg kan tenke meg, langt i fra. Disse menneskene er i det minste, i hvertfall delvis, frivillige i sine handlinger.

Vet det var også folk som ble skremt til døde eller tok selvmord da de testet den hadron collider greia nede i sveits.

Uten å lese tråden - er ikke de fleste slike sære teorier laget av folk som er sjisofrene*? De har jo ofte et vridd samfunnssyn, er paranoide og har problemer med å forstå logikk.

Mange av de jeg ser på youtube har iallefall teorier som er like en sjisofren kompis av meg.

*det skrives sånn, joho.

Det skulle ikke forundre meg i det minste om de er schizofrene/har schizofrene trekk, men det kan vel Qed få svare på siden han er sånn psykolologinerd ^^

Uten at jeg personlig bryr meg nevneverdig om noen av siden i saker som dette, så kan en trekke paralleller til tidligere historiske hendelser hvor personer som har rett stemples som sinnssyke?

Jeg klarer ikke sitte meg selv i en posisjon der jeg ler av alt som ikke er allment akseptert og jeg er fremdeles såpass nysgjerrig og åpen for fremskritt at det siste jeg ønsker å gjøre er å latterliggjøre ALLE som måtte tenkte utenfor boksen. For la oss være ærlig, hvem ønsker IKKE at historier om portaler og aliens skal være sanne?

Går egentlig rundt å håper på at 80% av menneskeheten skal daue av ett virus elns, det er ikke det at jeg ikke liker folk....bare syns det fins altfor mange av dem !

Går egentlig rundt å håper på at 80% av menneskeheten skal daue av ett virus elns, det er ikke det at jeg ikke liker folk....bare syns det fins altfor mange av dem !

Koselig å vite at du har 2/10 sjanse for å overleve smile.png

Enkelte sjanser er man villig til å ta for å oppnå sine mål.

Når man tenker på befolkningstettheten og smittegraden osv er det vel heller tvilsomt at så mye som 80% av den vestlige befolkningen ville gått med. Er vel mer trolig at det vil utrydde svært store deler av den fattigste befolkningen som ikke har mulighet for legehjelp, riktig ernæring osv..

Når man tenker på befolkningstettheten og smittegraden osv er det vel heller tvilsomt at så mye som 80% av den vestlige befolkningen ville gått med. Er vel mer trolig at det vil utrydde svært store deler av den fattigste befolkningen som ikke har mulighet for legehjelp, riktig ernæring osv..

Jeg liker dessverre den prognosen bedre.

Når man tenker på befolkningstettheten og smittegraden osv er det vel heller tvilsomt at så lite som 80% av den vestlige befolkningen ville gått med.

FTFY

Og om du alikevel overlever så må du kunne jakte og finne mat selv. Ja du greier deg nok 1 år og par, men når boksematen går tomt så må du ut og jakte. Du har våpen og sånn, men ikke evig med amunisjon. Du må kansje finne deg en bue eller noe. For og ikke snakke om at du må drive ditt eget gårdsbruk. Så og si at 20% overlever er igrunnen veldig optimistisk. Da vertfall 10% av disse overlevende vil dø av sultmangel pga null erfaring med jakt, fiske, gårdsbruk, etc etc etc !

Altså, om samfunnet hadde gått til helvete hadde jeg bare tatt selvmord. Ikke faen om jeg gidder å vasse rundt i skauen og slite.

Noen som tror verden vil gå under 10/14 juni da ? Jeg mener....Duke Nukem forever faktisk i salg ?!?! Det kan bare ikke få lov til å skje vel huh.png

Noen som tror verden vil gå under 10/14 juni da ? Jeg mener....Duke Nukem forever faktisk i salg ?!?! Det kan bare ikke få lov til å skje vel huh.png

Denne er jeg faktisk tilbøyelig til å tro på. Med mindre de annonserer nok en ny utsettelse snart er det vel på tide å grave seg et bomberom og hamstre boksmat.