scavenger 22 Report post Posted April 7, 2011 Oppdatering: Har nå sendt ut noen beskjeder til en del folk. Dersom noen ikke har fått og føler jeg har oversett dem, send meg en personlig melding eller svar i tråden. Husk, jeg mer tårevåt og pusete du er, jo bedre liker gamlinger som meg deg Hei, Mange av dere aner nok ikke hvem jeg er, men jeg håper at det enda er noen av dere gode gamle karer der ute. BF3 nærmere seg nå med "stormskritt" (vi kan jo håpe og tro) og i den anledning ønsker jeg å spille aktivt igjen. Jeg har vurdert om jeg skal vente på at noen andre tar initiativet, men har kommet frem til at jeg liker å drive denne type organisasjoner, en interesse jeg har lagt meg opp gjennom lang erfaring som leder og underleder i ymse guilds og utviklingsprosjekter. Det jeg ønsker å oppnå med denne tråden er så hvor mange av gamlegutta som kunne vært interessert i å starte et lag sammen med meg, med blanke ark, på tvers av de klassiske klan-grensene. Jeg er ikke utelukkende på jakt etter alle som spilte på høyt nivå, men jeg håper jo at en del av dere også er interessert! I hovedsak ønsker jeg bare å se gamle folk igjen, og starte et aktivt lag som forhåpentligvis kan utmerke seg. Visjon: Utmerke seg som en av de bedre klanen i Norge. Plan: Rekruttere modne spillere, med lang erfaring både fra BF1942, Desert Combat og noe BF2(ikke et krav). Jeg forventer ikke at du nødvendigvis vet hvem jeg er så lenge det er mulig å få vite litt mer om deg. Mine kvalifikasjoner:Ledererfaring, lang klanerfaring, dyp forståelse av BF-spillene, godt humør, pågangsmot og ydmykhet i kampens hete. Denne tråden er ikke et løfte, eller en kunngjøring om at jeg kommer til å starte et lag for BF3. Jeg har heller ikke noe ønske om å sitte alene på toppen. Jeg ønsker bare å se om interessen er stor nok til at noen kanskje allerede nå ønsker å ta del og planlegge, tilrettelegge og styre på med et prosjekt som dette. Dersom interesse ikke er til stedet er det bare å akseptere. Det som i hvertfall er sikkert, man vet ikke før man har prøvd! Dersom du interessert, svarer du på tråden! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted April 7, 2011 (ikke som i " - Jeg stiller!!", men " - flott initiativ!" Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted April 8, 2011 nicenice! personlig chiller jeg til november og ser ann hvordan spellet er:) men kommer nok garantert til å joine en fast gjeng og kose med:) Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted April 8, 2011 Søtt, du trodde oppmøte var frivillig for deg, Zell? Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted April 8, 2011 hehe, sant. var kanskje ikke det:p Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted April 12, 2011 1337 datakriging på gang? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted April 12, 2011 Regner med tiden vil vise det, men det ville ikke vært det verste som kan skje. Share this post Link to post Share on other sites
gard 0 Report post Posted April 14, 2011 Alt for fristende å ikke melde min interesse her! Har dessverre ikke game'a på mange, mange år, men regner med det kommer fort tilbake. Har god erfaring fra BF1942 og DC, men ingenting fra BF2, utenom noen timer med demoen. Veit ikke om du husker meg, scavenger, men jeg var ganske aktiv i klan-miljøet før. Fikk akutt lyst å ta opp spillinga igjen når jeg hørte BF3 skulle komme Er det forresten noen som fortsatt spiller BF1942? Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted April 14, 2011 Forsåvidt interessert i å få meg en klan fort som mulig, men er vel greit å se noe MP/Beta før man hopper på noe....*mimre om ET:QW som veldig mange hoppet på (enkelte mer enn andre \o/ ) Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted April 15, 2011 jeg hopper lett på faldmo Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted April 27, 2011 Om BF3 gir meg litt av den samme godfølelsen som DC i sin tid gjorde ser jeg ikke bort ifra at klanspilling kan bli aktuelt. Men klok av skade(® (deriblant BF2)) må jeg nok bare ta tiden til hjelp. Det sagt så savner jeg virkelig klanspilling! Hadde veldig mange gode stunder i DC og BF2 tiden, både på slagmarken og på ventrillo. Enkeltmannferdighetene må dog anses som svært rustne da jeg ikke har kriga data siden midten av 2005 Geronimo\ tidligere Metallica Husker jo flere av dere her! Ikke minst Zell og Scav! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted April 28, 2011 Hehe, vi er vel alle litt rusten, men av erfaring (i hovedsak BC2) var det ikke alt for vanskelig å drepe litt igjen! Er vel litt som å sykle vil jeg tro (og håpe). Share this post Link to post Share on other sites
Bull_Dog 1 Report post Posted April 29, 2011 Hiver meg med jeg hvis bf3 får igang bf følelsen igjen.... Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted May 11, 2011 Nostalgien er høy her for øyeblikket, så sier meg i alle fall interessert Vet ikke om du husker meg, spilte for NID, Wild Viking og Catchgamer som Raaby. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted May 12, 2011 Det er flott med alle som viser interesse! Jeg tenker å opprette et eget forum, evt dersom noen vil opprette ett underforum for oss her, hvor vi kan diskutere og planlegge nærmere når beta annonseres eller når vi har en troverdig dato for lansering. Share this post Link to post Share on other sites
kakeninja 0 Report post Posted May 13, 2011 Er interessert, men må så klart se an om det er noe å spille i det hele tatt. Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted May 20, 2011 Det er flott med alle som viser interesse! Jeg tenker å opprette et eget forum, evt dersom noen vil opprette ett underforum for oss her, hvor vi kan diskutere og planlegge nærmere når beta annonseres eller når vi har en troverdig dato for lansering. Ta kontakt med meg da, så er det mulig dere får et eget underforum her. Men vent med å spørre til du ser om spillet faktisk er noe du vil spille klan i Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted May 20, 2011 Det er flott med alle som viser interesse! Jeg tenker å opprette et eget forum, evt dersom noen vil opprette ett underforum for oss her, hvor vi kan diskutere og planlegge nærmere når beta annonseres eller når vi har en troverdig dato for lansering. Ta kontakt med meg da, så er det mulig dere får et eget underforum her. Men vent med å spørre til du ser om spillet faktisk er noe du vil spille klan i ' /> Selvsagt ser vi det an. Er ikke sikkert dette blir en clan engang, jeg bare sondrer terrenget litt nå. Share this post Link to post Share on other sites
Crazylike 0 Report post Posted June 10, 2011 Vil si jeg er relativt ukjent på bf.no og har ikke mye klanerfaring fra BF spillene. Eneste er vel fra mtnine i BF2 hvor jeg spilte litt, ikke mye, men jeg er veldig interessert i å joine en klan for BF3, så kall meg interessert Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted June 10, 2011 Regner med at vi starter opp med GoNuts om spillet blir som vi alle håper. Om det ikke blir noe, er jeg mer enn interessert. Share this post Link to post Share on other sites
Klevo 0 Report post Posted June 14, 2011 Viss jeg blir imponert av betaen og det blir noe lignende up-north for BF3 så er jeg med! Skyte hs pew pew! Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted June 19, 2011 Halla Scav! Er usikker på hvor seriøst jeg kommer til å satse, og hvor seriøst BsE kommer til å satse. Jeg har til nå meldt min interesse ho BsE(igjen ), men om det ikke blir noe særlig satsing der, og BF3 lever opp til forventningene - da er jeg klart interessert i et slikt prosjekt. Mye what's & if's her men, velger uansett å vise min interesse her. Share this post Link to post Share on other sites
=BsE=Chaser 0 Report post Posted June 26, 2011 din billige tøs Cthulu! Share this post Link to post Share on other sites
Pheonix 0 Report post Posted July 13, 2011 bf.no lever jo i beste velgående ennå Har ikke spillt aktivt siden BF1942, spillte blant annet for Milorg, DSR, clan-it.. er sannsynligvis ikke brukandes til annet enn gæverpusser, tafsesersjant og barnevakt for Zell.. but hey, someone has to do it? Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted July 15, 2011 Hadde vært morro, men hvor er tid? Share this post Link to post Share on other sites