Sign in to follow this  
scavenger

Lyst å spille BF3 i klan?

Recommended Posts

mange her som ikke tenker over lisens/regler for bruk når de argumenter ja.. ungdommen vettu, vil bare ha og ha :lol:

Ventrilo er en tragedie for VoiP. Forundrer meg at ingen enda har trukket frem den horrible støyen som kommer hver gang noen trykker ned push to talk. Jævla irriterende skurring.

Ventrilo er en tragedie for VoiP. Forundrer meg at ingen enda har trukket frem den horrible støyen som kommer hver gang noen trykker ned push to talk. Jævla irriterende skurring.

Jeg har brukt Mumble to ganger nå i det siste pågrunn av BF:PR da vi er en liten gruppe på 14stk nordmenn, og her om dagen gikk vi over fra Ventrilo til Mumble. Jeg ble overrasket over hvor god lyd det faktisk var der. Synes også Mumble var lett å bruke.

Vil veldig gjerne bruke Skype videokonferanse, slik at alle får se når jeg smører meg inn med spenol før hver kamp.

Nå er vel tiden så og si inne? Dessverre må jeg vente på min nye maskinvare før jeg kan tilbringe erotisk kvalitetstrid på slagmarken med noen :lol:

Vi er vel ikke noe "dere" eller "oss" enda, er jo strengt talt ingen som har sagt de blir med på dette :lol:

Beta, beta, beta. For dere som er interessert, når ville det evt. passet å ta en chat enten på irc eller mumble?

Nå trenger jeg å vite hvem som er interessert slik at det er mulig å planlegge noe og hvem som skal ta seg av hva.

Nettmøte på irc i kveld kl 20:00 - dersom en er interessert i å delta, kontakt meg på Quakenet :thumbsup:

Ser ut som jeg er litt sen til møtet - men jeg ser ikke at det er gitt noen info om serveropplysningene.

Jeg er ikke forumveteran på battlefield.no så om det er noen "standard" mumble server så er jeg ikke obs på denne. Kan noen dumpe infoen til meg?

-Stigma

Ser ut som jeg er litt sen til møtet - men jeg ser ikke at det er gitt noen info om serveropplysningene.

Jeg er ikke forumveteran på battlefield.no så om det er noen "standard" mumble server så er jeg ikke obs på denne. Kan noen dumpe infoen til meg?

-Stigma

IRC

Server: irc.quakenet.org

Kanal: #battlefield.no

Mumble

Adresse: voip.multigamer.no

Port: 64747

kom det mange på det møtet ? Har ikke hatt tid til noe bf3 greier for tiden. Personlig vet jeg ikke hvordan jeg ligger ann , syntes ikke betaen imponerte. Får se hvordan det blir ved release

Vi var 4 stk, men det var vel godt nok for et første møte. Kommer til å opprette ett eget forum i løpet av kvelden, siden ingen som styrer bf.no har klart å komme tilbake til meg vedr. underforum. Regner med det blir større oppmøte der, dersom det blir en mer uformell tone, og mulighet til å svare / diskutere når en selv ønsker dette.

Edit: gikk fort i svingene. Databasen døde, tar det i morgen :thumbsup: