Sign in to follow this  
scavenger

Lyst å spille BF3 i klan?

Recommended Posts

aldersgrense... gammel nok til at det lugger når du driter og vid nok til at det glir uten problemer.

Gammel quote, men likevel såpass deilig tøsete at jeg tar meg bryet med å kommentere den. Zell still got it! :lol:

Nå når samtlige av oss som var de unge tenåringene da BF1942 var stort begynner å bli voksen, regner jeg med det norske BF3 miljøet kommer til å nå et ny høyde hva gjelder griserier :lol:

angående problemet :lol: det går greit så lenge mumble kjører , men om mumble ikke kjører så fryser maskina seg etter kort tid når jeg spiller. Fatter ikke hva problemet er , men alt går fint etter at mumble er avinstallert.

angående problemet :lol: det går greit så lenge mumble kjører , men om mumble ikke kjører så fryser maskina seg etter kort tid når jeg spiller. Fatter ikke hva problemet er , men alt går fint etter at mumble er avinstallert.

Merkelig, indeed :lol:

Forsøkt å installere mumble på nytt igjen?

jepp , fikk samme problemet da jeg gjorde det igjen , fikset det igjen ved å avinstallere. Veldig merkelige greier, men blir vel en reinstall av windows før bf3 , så får se hvordan det blir da

jepp , fikk samme problemet da jeg gjorde det igjen , fikset det igjen ved å avinstallere. Veldig merkelige greier, men blir vel en reinstall av windows før bf3 , så får se hvordan det blir da

Deaktiver overlay :lol:

eller l2 use teamspeak 3.

Spar oss...

Si hva du vil. Jeg mener fremdeles at ts3 generelt sett er bedre og enklere enn mumble.

Får håpe du ordner det Redux, men du kan jo forsøke, som anbefalt, å disable overlay.

Du kan mene hva du vil. Denne tråden handler ikke om TS3 vs Mumble. Vær grei!

Får håpe du ordner det Redux, men du kan jo forsøke, som anbefalt, å disable overlay.

Var ikke alvorlig ment :lol: Selv om jeg har hatt dårlig erfaring med TS og TS2. Så lenge lyden er klar og man hører alle er jeg fornøyd.

Holycrap: Hvorfor er TS3 bedre enn Mumble?

Var ikke alvorlig ment :lol: Selv om jeg har hatt dårlig erfaring med TS og TS2. Så lenge lyden er klar og man hører alle er jeg fornøyd.

Holycrap: Hvorfor er TS3 bedre enn Mumble?

Mest fordi det er lettere. Mumble har unødig kompliserte lydinnstillinger. Og er i lengden mer knotete å bruke. Og hvorfor bruke det når TS3 gir akkurat det samme som Mumble mtp lyd, på en mye mer praktisk måte.

TS3 er mye bedre en de gamle versjonene

aldri likt ts. og fatter ikke hva som skal være vanskelig med mumble. har jo en liten audio wizard for dummies om man trenger endre noe.

men hver sin smak. i dont judge!

haha, bare tuller seff dømmer jeg.

var veldig anti TS før. Men etter TS3 kom, så er det ingen tvil. TS3 > VT > mumble.

(doh! skulle ikke inn å blande meg inn i voice diskusjonen, men akk :lol:)

Viktig diskusjon dette.

Alle 3 funker jo like bra, trykk en knapp -> snakk -> lyden kommer ut i andre enden.

Jeg stemmer på at alle skal bruke Steam voice siden Origin sikkert ikke har egen voice .. hvor bra er ikke Steam da dere?

er garantert ikke overlay , mumble kjører ikke engang for at problemet oppstår. Jeg antar det er diverse drivere mumble drar med seg som fucker opp. Av alternativene synes jeg vt er best.

da jeg har mye erfaring med alle 3, så må jeg si at rekkefølgen imo er slik:

ts3/mumble/vt

vt kommer sist pga MASSIV delay. Det skal sies at vt er by far det mest userfriendly, men pga delayen er det ikke bra nok til fps. Ts og mumble har like lite delay, men ts3 er mye lettere å bruke. Mumble er tungvindt, men fungere jo.

Har aldri opplevd at mumble er noe annet enn plug and play jeg..

Kjører jo bare gjennom audiowizard, og om du ikke har tenkt å bruke voiceactivation (LOL!), er det bare å la alt stå på default innstillinger og velge push-to-talk knappen du vil bruke. Det som gjør mumble til en klar vinner for min del, er lisensene. Mumble-server (Murmur) kan kjøre tilnærmet lik ubegrenset antall brukere, mens gratisversjone av TS3 er begrenset til 8.