Sign in to follow this  
scavenger

Lyst å spille BF3 i klan?

Recommended Posts

Kan jeg få stille opp som maskot? hehe - du vet Dag jeg har fam nå.

Gaming kommer langt bak i rekkene :tafse:

Har jeg også, det gjelder bare å prioritere :D

Ellers, selvsagt kan du være maskot ^^

Har ikke spillt aktivt siden BF1942, spillte blant annet for Milorg, DSR, clan-it.. er sannsynligvis ikke brukandes til annet enn gæverpusser, tafsesersjant og barnevakt for Zell.. but hey, someone has to do it? :D

:) liker stilen!

har fortsatt bilde av oss på gazala. 2 soldater en og liten flaske sjokkosaus.

aldersgrense... gammel nok til at det lugger når du driter og vid nok til at det glir uten problemer.

Stiller meg tilgjengelig som Zells personlige motivator/massør.

Og hva er aldersgrensen ? :blink:

Er ikke kjente på bf.no men battle.no ^^

Psst, kan og spille ;-)

aldersgrense... gammel nok til at det lugger når du driter og vid nok til at det glir uten problemer.

battle.no møter bf.no - tonen :blink:

faen som jeg begynner å glede meg til bf3 nå, goddamn!

Skal pumpe dere fulle av kuler!

Fint å se interessen flere innehar, selv om det meste er "kanskje" og mimring :blink:

Tråden er blitt litt lite oversiktlig, ettersom jeg bad folk som var interesserte om å svare, og nå er det mye mer løst prat i tråden. Foreslår derfor at alle interessenter nok en gang slenger inn en post som bare inneholder noe så enkelt som "interessert" og evt. rolle en kunne tenkt seg å spille, (dette blir ingen endelig lineup, men gir jo et bilde av demografien).

Stiller meg tilgjengelig som Zells personlige motivator/massør.

Det går fint, men det er mulig du må finne deg i å gi litt når far ber :blink:

Jeg er meget interessert i å satse litt på BF3 og bli med i klan! Jeg er veteran fra BF 1942, har ikke spillt spillene etter det aktivt. Håper det blir like bra clan-community som det var på den tiden!

Spillte en liten stund i [Cois] ved navn Mulle, ellers har jeg brukt nicks som Fryseb0xen, kjafsolf.

/savn

Dette hørtes interessant ut :blink: Jeg kommer garantert til å publichore endel i BF3, men tviler på at jeg har tid til å gjøre noe hardcore clan-gaming hver dag :blink:

Jeg er definitivt interessert.

Jeg har ikke hatt særlig mye "presence" her på forumet utenom periodevis lurking, så jeg er nok en ukjennt sånn sett - men spillmessig vil jeg regne meg som en veteran i BF serien. 1942 ble ikke spillt særig mye (for dårlig internettilkobling tilbake i de gamledager), men det ble en god del tid i BF2 og spillene fremover til BC2 ja.

For BF3 er jeg fastsatt på å finne meg en klan med kompetente folk som er keen på litt mer enn bare ren casual spilling (gjerne litt i forkant av release ideelt sett). Jo mer organisert teamwork jo mer interessant blir blir spillet for min del. En flink leder som ikke bare er leder fordi det er en gøy tittel å ha er et must. En god leder er vanskelig å finne forøvrig av min erfaring - så å ha en leder som har mye erfaring å peke til er en stor bonus for min del. I retur så kan du få en godt voksen kompetent og erfaren spiller som faktisk er motivert til å ta i mot og følge planlegging og in-match instruksjoner/ordrer.

Akkurat hvor det er verdt å søke om å joine derimot har jeg enda ikke fått undersøkt noe særlig enda - og ærlig talt har jeg lite info om de eksisterende nordiske klanene pr. dags dato - men jeg er definitivt åpen for å ihvertfall bli bedre kjennt og snakke videre om det.

Ta kontakt om det er noe videre interesse for dette og om det ser ut til at prosjektet har nok støtte til å ta av. Jeg skriver ikke så mye mer her i fare for at hele innlegget begynner å lese som en søknad/CV :) Interressen skyter nok i alle tilfeller opp når betaen begynner tenker jeg.

-Stigma

Fint, vi kan snakkes når det nærmer seg litt mer, er vekke denne uken nemlig. Forumbesøk blir trolig veldig sporadiske, om i det hele tatt.

Fint, vi kan snakkes når det nærmer seg litt mer, er vekke denne uken nemlig. Forumbesøk blir trolig veldig sporadiske, om i det hele tatt.

Ok, det er bare å PMe når det skjer noe videre.

-Stigma

Ser nå for meg at betaen kan være et aktuelt tidspunkt for å diskutere dette videre for alle interesserte.

Er interessert, hadde også vært fint om vi kunne spille på faste public servere sammen også hvor vi samarbeider over ventrilo eller mumble.

Enig, en skal spille mye sammen både organisert og public. Det finnes mange fine ord for det, som team building og synergi, men resultatet er som oftest en mer sammensveiset gjeng dersom det skjer ting utenom trening, taktikker og kamper.

Ventrilo kan jeg love deg det ikke blir, Mumble derimot :lol: