Holycrap 9 Report post Posted April 1, 2011 Månedens nettleserspill - Happy WheelsDet er tid for månedens nettleserspill. Hva kommer til å ødelegge arbeidsdagen din denne gangen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted April 1, 2011 (Battlefield.no): Ny måned - nytt nettleserspill, sånn er reglene. Derfor tok jeg meg tiden til å finne kanskje tidenes beste spill, hvis du tåler litt blod og gørr. Woops! Hva er Happy Wheels? Jo det er et spill der du kjører rundt som enten: En boms i rullestol, en mann på segway, en mann på sykkel med sønnen bakpå, en dame i mart cart, eller en mann og en dame på motorsykkel. Poenget er å komme seg fra A til B på helt forskjellige baner som er lagd av andre spillere, enten det er et minefelt eller komme seg forbi en Pokémon. Men det er ikke bare bare. Gjør du en liten feil brekker du for eksempel nakken og må begynne helt på nytt. Her gjelder det altså å være kreativ, og kunne tilpasse seg den banen du spiller på. Og nå som jeg vet hva spillet går ut på, hvordan styrer jeg? Det er lett, kontrollene er som følger: Forøvrig finner du spillet HER. Gå nå, og ødelegg enda en arbeidsdag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Homer Killsome 0 Report post Posted April 1, 2011 500 - Internal Server Error Headache Puppy does not approve of repetitive refreshing. FAIL! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted April 1, 2011 Snedig, fungerte i opera, fail i firefox. Quote Share this post Link to post Share on other sites