Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rubs271

Hjelp!! spill crash. steam

Recommended Posts

vær gang jeg går inn på et steam spill så må jeg nødt til og trykke (ctrl, alt, delete) og gå inn på spillet mange ganger før det beggyner og virke.. og hver gang jeg går inn på spillet igjen så får jeg spillt 2-5sek før det fryser igjen. og etter at jeg har gådt inn og ut sirka 10 ganger så virker spillet uten problemer.. har ikke dette problemet med andre spill som ikke er på steam. noen som har en løsning på dette problemet ? :duske:

Edited by rubs271

Lukk Steam, slett clientregistry.blob i steam-mappa og start opp. Hvis ikke det virker så må du nesten bare prøve en re-install.

Husk oppdatere Windows og drivere til skjermkort/lydkort. Om det ikke fungerer, prøv å slå av eventuell brannmur/antivirus mens du spiller.

hyyyyl Hvem har vekket CoolSpin fra dvalen?!

Jeg ofret tre jomfruer og 2 liter av eget blod for å vekke han fra de døde. Det fungerte!

Du leste om den bjørnen i S&F? Den som vekket meg ' />

<3 Jackal <3

Stryk dette siden fasiten har tredd frem :/

Trodde vi skulle holde det der hemmelig jeg? p

Siden dette er en steam problem tråd hiver jeg med på.

Jeg sliter med og spille GTA4 Balad of Gay tony expansion'en. Det som skjer er at den boksen for Rocstar social eller hva det er kommer opp og jeg logger inn med korrekt brukernavn og passord. Jeg har to valg da enten offline mode eller online. Uansett hva jeg velger så jobber timeglasset litt og ingen ting skjer. Har prøvd og reparere og slette lokale filer og legge det inn på ny uten noe hell.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

takk for hjelpen alle sammen. men fikk fikset det med og endre oppløsningen nor jeg connecter til en server, men litt stress og gjøre det hver gang :duske:

Edited by rubs271