Lore 32 Report post Posted March 6, 2012 Skjønner ikke helt hvordan folk tør å lese femteboken, eller i det helt tatt begynne på serien som jeg var dum nok til. GRRM kommer ikke til å gi ut neste bok med det første, og ikke med det andre tredje eller fjerde heller. Det kan ta haugevis av år, og i mellomtiden blir fyren for senil, og serien for kompleks i form av underliggende plots og mange chr som skal holdes orden på til at han i det hele tatt greier det selv om han ikke dauer. Vårt fremste håp for at serien noensinne skives ferdig er faktisk at GRRM dør så snart som mulig. Sånn at Brandon Sanderson kan komme og skrive serien ferdig sånn som han gjør med Wheel of Time, der forfatteren Robert Jordan døde etter bok 11. Nå er vel serien på 13 bøker, og den 14 og siste boken skal vel komme ut i løpet av ett års tid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted March 6, 2012 Når har vel GRRM sagt at videre handling er fastsatt og at ingen nye karakterer skal introduseres, dog må gudene vite hva dette vil ha å si for videre progresjon. Det har jo også blitt hintet om en ekstra bok (altså tre til), egentlig ganske vittig da A song of ice and fire opprinnelig var planlagt som en trilogi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 12, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=s5mZD9a_62Q raaaaage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted March 30, 2012 Ah, da er ventetiden straks over! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 30, 2012 jupp, søndag kveld i usa sant? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted March 30, 2012 Jupp, det stemmer. Blir en fin mandag, påskeferie og GoT =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted March 31, 2012 sweet,gleda meg lenge nuh<3! håper begynnelsen av ses2 starter med slutta av ses1 titt's and dragons,,<3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted March 31, 2012 WANTS TO HAS !!!! AAAAA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted March 31, 2012 tynn luft oppe i skyene om dagen Photon xP hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted March 31, 2012 Wat? On another note, ferdig med bok 3 nå, ååå så bra ;D. Dog amazon reviews sprer slemme rykter om at bok 4 og 5 er litt mer daue enn de 3 første? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted March 31, 2012 4ern var litt kjei. Synes 5ern tok seg opp igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted April 1, 2012 Ok. Er vel enda bedre enn det meste andre jeg kan finne på å lese On another note WINTER IS FUCKING COMING weeeeeee. Håper de viser det på HBO i Indonesia i dag edit: neida... Saturday, 21 Apr at 8.00PM (( Må vel få lasta ned på noe vis Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 1, 2012 Deilig at det starter opp igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted April 1, 2012 æææææh!=D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted April 1, 2012 Hvor mange timer etter raidet er det piratene kommer til bukta med tjuvgodset egentlig? 2 tiden i natt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted April 2, 2012 Den er ute nå. Rekker å se litt før jeg må på jobb. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted April 2, 2012 ææææææææææh, så deilig å være igang igjen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted April 2, 2012 mmmh godt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted April 2, 2012 4,8 MB/s GOGOGO! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 2, 2012 Jeg var livredd for å se mer av dragen men var ingen grunn til bekymring. Effektene i serien her er på lik linje med LOTR eller bedre. Ser helt naturtro ut og blender perfekt med i omgivelsene. Digger også røde dama som stod imot giften uten noe problem POWER ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted April 2, 2012 Hoho, så deeeilig ;D. Det å lese bøkene først gjør nesten bare alt bedre as. Så bra å se karakterene komme til live, og som vanlig er castingen utrolig bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 2, 2012 Wiiii, jeg gleder meg til å titte på dette. Obligatorisk i 1080 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted April 2, 2012 En liten intro til sesong 2. Tar for seg bakgrunnen i s1 og viser noen klipp fra s2 Quote Share this post Link to post Share on other sites