Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Skjønner ikke helt hvordan folk tør å lese femteboken, eller i det helt tatt begynne på serien som jeg var dum nok til. GRRM kommer ikke til å gi ut neste bok med det første, og ikke med det andre tredje eller fjerde heller. Det kan ta haugevis av år, og i mellomtiden blir fyren for senil, og serien for kompleks i form av underliggende plots og mange chr som skal holdes orden på til at han i det hele tatt greier det selv om han ikke dauer.

Vårt fremste håp for at serien noensinne skives ferdig er faktisk at GRRM dør så snart som mulig. Sånn at Brandon Sanderson kan komme og skrive serien ferdig sånn som han gjør med Wheel of Time, der forfatteren Robert Jordan døde etter bok 11. Nå er vel serien på 13 bøker, og den 14 og siste boken skal vel komme ut i løpet av ett års tid.

Når har vel GRRM sagt at videre handling er fastsatt og at ingen nye karakterer skal introduseres, dog må gudene vite hva dette vil ha å si for videre progresjon. Det har jo også blitt hintet om en ekstra bok (altså tre til), egentlig ganske vittig da A song of ice and fire opprinnelig var planlagt som en trilogi.

sweet,gleda meg lenge nuh<3!

håper begynnelsen av ses2 starter med slutta av ses1 :D titt's and dragons,,<3 :wub:

Wat? :p

On another note, ferdig med bok 3 nå, ååå så bra ;D.

Dog amazon reviews sprer slemme rykter om at bok 4 og 5 er litt mer daue enn de 3 første? :angry:

Ok. Er vel enda bedre enn det meste andre jeg kan finne på å lese :p

On another note WINTER IS FUCKING COMING weeeeeee. Håper de viser det på HBO i Indonesia i dag

edit: neida...

Saturday, 21 Apr at 8.00PM :(((

Må vel få lasta ned på noe vis

Hvor mange timer etter raidet er det piratene kommer til bukta med tjuvgodset egentlig? 2 tiden i natt?

Jeg var livredd for å se mer av dragen men var ingen grunn til bekymring. Effektene i serien her er på lik linje med LOTR eller bedre. Ser helt naturtro ut og blender perfekt med i omgivelsene. Digger også røde dama som stod imot giften uten noe problem :D POWER !

Hoho, så deeeilig ;D. Det å lese bøkene først gjør nesten bare alt bedre as. Så bra å se karakterene komme til live, og som vanlig er castingen utrolig bra.