Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Leser ikke bøker i det hele tatt, men nå er jeg på nippet til å bestille.

hater og lese bøker. Fullførte hobbiten en gang for mange år siden. Ga løs på LOTR med boka var for tung (og holde altså, veier jo 25 kg) Men vurderer også sykt sterkt å gi det ett forsøk med denne serien, to read or not to read?

Da har jeg lest ferdig den siste boka og vil ha mer med en gang!

Deprimerende å vite at den neste boka sannsynligvis ikke kommer før noen år (korteste intervall mellom utgivelse er

2 år mens det lengste er 6 år!). Mangler nesten bare at G. Martin dør før han fullfører serien.

Er det for øvrig noen som har lest de korte novellene som også tar plass i A song of ice and fire universet?

Har lest bøkene en par gang og gledet meg intenst til Dance with Dragons i sommer. Leste desverre denne ut på et par dager, og satt igjen med lengselen etter neste bok. Som sikkert tar seks år å fullføre. Eventuelt som Geronimo sier, at George R. R. Martin dør før han klarer å fullføre. Tror hittil dette er de beste bøkene jeg har lest, og tv-serien var ikke noe dårligere.

Er et godt stykke ute i treeren selv. Jeg vet ikke hvordan du definerer døv, men jeg ville ikke brukt det ordet. Den har dog såpass mange dramatiske hendelser, at jeg skjønner det godt om det er noen som ikke liker den så godt. Kan vel si det er nesten litt cheesy. Er nettopp over den verste delen, og det var absolutt ikke døvt, det var drøyt!

Har fortsatt igjen en tredel eller noe, hittil anser jeg kanskje toeren for hakket bedre, men treeren er like god som eneren ihvertfall.

Nettopp begynt på 5'ern, spart den til jeg skulle ha tid til å virkelig kose meg med den.

Bare kommet 50 sider uti, og elsker den allerede.

Skal for en gangs skyld ta meg gooooooooooooood tid og nyte boken, i stedet for å sluke sidene i ekspressfart.

Tror jeg må skru opp slukingen min litt, brukte sånn 3 måneder på bok 1, og er sånn 1/5 uti bok 2 nå etter 2 måneder e.l ;p