Xomp 0 Report post Posted June 14, 2011 Det er en spoiler for Ringenes Herre, Game of Thrones (for de som ikke har sett episode 9) og "Black Death" hva nå enn det er. Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted June 14, 2011 epic gif, slap tha king Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 14, 2011 s01e07 nå - meget fornøyd så langt Share this post Link to post Share on other sites
Infection 0 Report post Posted June 14, 2011 spoiler Så sinnsykt tilfredstillende Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted June 14, 2011 s01e07 nå - meget fornøyd så langt Gled deg til 8 og 9...blir bare bedre! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 14, 2011 når kommer neste? og når i alle dager begynner sesong 2? Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted June 14, 2011 Natt til mandag. Vettsje. Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted June 15, 2011 Den kommer ut cirka 0600 mandag morgen, noe som er alt for lenge til! Share this post Link to post Share on other sites
Infection 0 Report post Posted June 15, 2011 Den kommer ut cirka 0600 mandag morgen, noe som er alt for lenge til! QFT Mandager er gått fra å være "drittdagen" til "OMG NY EPISODE AV GoT"!!! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted June 16, 2011 Den kommer ut cirka 0600 mandag morgen, noe som er alt for lenge til! QFT Mandager er gått fra å være "drittdagen" til "OMG NY EPISODE AV GoT"!!! Nei nei. Mandager har gjerne vært reddet av gode serier. F.eks. Har Dexter og The walking dead vært noen av dem. Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted June 20, 2011 Sheeet, episode 10 var imba slutt på! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 20, 2011 kaffekopp - check hjemmebakt sjokoladekake - check buksesmekk åpen i tilfelle hun blonde dama er lettkledd - check action! Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted June 20, 2011 111111!!!111 DRAGER!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted June 20, 2011 Jaja, hvor lenge er det til neste sesong no da? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 20, 2011 Å SÅ SØTE!!!1 Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 20, 2011 HYYYL,vil ha mer NÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 20, 2011 HYYYL,vil ha mer NÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 20, 2011 Fjerna 2 av mine favoritter iløpet av 2 episoder, genialt! Hadde et lite håp om at han i night watch skulle ta hevn siden han er åpenbart den beste krigeren som er igjen i serien. Men så greier han å bli overtalt til å bli ....når hele familien er i fare . WTF! Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted June 20, 2011 omg ståpels avslutning !!! Beste TV serie ever Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 20, 2011 Fjerna 2 av mine favoritter iløpet av 2 episoder, genialt! Hadde et lite håp om at han i night watch skulle ta hevn siden han er åpenbart den beste krigeren som er igjen i serien. Men så greier han å bli overtalt til å bli ....når hele familien er i fare . WTF! Tror du skal holde deg til Michael Bay-filmer,jeg Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted June 20, 2011 Og der var Game of Thrones over for min sin del, piss slutt på episode 9, snakk om å drite seg ut. Jaja, hvor lenge er det til neste sesong no da? Visste du var like hekta som resten av oss! Var faktisk mere overrasket over dødsfallet (av en hovedperson) nå, enn forrige episode. Game of Thrones' Season 2 Due in Spring 2012Blir lenge å vente på fortsettelsen. For lenge for meg. Har lydboken av "A clash of kings" liggende og fristelsen er altfor stor til å la den være til neste år. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted June 20, 2011 Men fyfaen,det er verdt å vente på og. Er til dags dato den beste serien jeg har sett i den der sjangeren. Share this post Link to post Share on other sites