Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Og der var Game of Thrones over for min sin del, piss slutt på episode 9, snakk om å drite seg ut.

w00t? Ikke spoil men var det ræva altså? Jeg som har gleda meg hele uka til ep09

w00t
Hovedkaraktern blir forrådt av en liten drittunge, må stå foran folket og si han er en forræder og blir halhugd ? WTF. Bra måte å drepe en serie på

Kult at dem har baller til å faktisk følge boka hvis han døde der og. Mange andre kanaler som sikkert hadde feiga ut og skrevet han inn i uendelige mange sesonger.

klapp klapp

Banan
Det er jo tradisjon at Sean Bean er forræder må ut i første delen av slike fantasy-serier da... :tafse:

Jævla whinere, dere fortjener ikke gode serier. Jeg ble helt paff og er nå heltent på neste episode! Genial serie med baller!

Starta å se serien p.g.a. at Bean var med, men krever historien hans død så so be it. Gleder meg som fy til neste episode! :tafse:

Shit for en syyyk episode! Elsker at de faktisk har baller til å gjøre noe sånt.

Fikk frysninger, beste serien noen gang...har faktisk samme feeling som jeg fikk av band of brothers og det sier litt!

At dere ikke vil se videre pga. dette...det er bare latterlig!

Det er vel her vi skiller klinten fra hveten. Folk flest er noen små drittunger som alltid må se "de gode" vinne til slutt, ellers så gidder de ikke se på. Synd at hollywood og barnetv har fått ødelegge folks oppfatninger om hva som gjør en historie god.

nå har ikke jeg sett serien enda, men det var på dette tidspunktet jeg virkelig begynte å like bøkene. :-)

- ellers enig med bck - godt at serien har baller til å følge historien

Starta å se serien p.g.a. at Bean var med, men krever historien hans død så so be it. Gleder meg som fy til neste episode! :tafse:

Startet også å se pga Bean, men kommer IKKE til å slutte å se selv om han døde.

Fantastisk serie, synd det bare er én episode igjen av sesong 1!!!

Hadde en følelse av av Sean Bean ikke kom til å være med mer enn 1 sesong fra første episode. Sykt at folk whiner på at han ble drept, droppet dere å se the wire fordi noen døde der også?

Er jo denne hendelsen som legger mye av grunnlaget for handlingen i resten av bokserien - tro meg; det går stort sett oppover på awsomeness-skalaen :tafse:

Det som er viktig å ta ut fra denne episodens sjokkavslutning, er at i motsetning til de aller aller fleste andre serier så kan man i denne serien ikke ane hva som kommer til å skje fremover! Det er jo nettopp det som gjør serien så spennende: Hva som helst kan skje i neste kapittel/episode :tafse:

Husker selv hakeslippet jeg fikk da jeg leste boka og dette skjedde. Men som Entreri sier: Det går ikke på noen som helst måte nedover med serien fremover.

Dere har pratet så mye om denne serien, men turte aldri begynne se fordi jeg var sikker på at bøkene skulle ødelegges for alltid, men sitter nå med episode 1 og er full av forventninger. Damn u all hvis det ikke svarer til forventningene :tafse:

Jeg må gjenta det jeg sa om Ringenes Herre da filmen kom: Bøkene er selvsagt bedre enn filmen, men samtidig kan jeg ikke skjønne hvordan filmen skulle kunne lages bedre :tafse:

Det er vel egentlig ingen "gode" eller "onde" i denne serien, bare en haug med maktsyke som vil ha tronen :tafse: Liker godt at persongalleriet ikke er garantert statisk slik det er i de fleste andre serier. For man vet jo som regel alltid at "helten" overlever til neste episode (og sesong)...

Spoiler
Stakkars Sean Bean - døde i Ringenes Herre, døde i Black Death og nå Game of thrones :tafse:

Er det spoiler for serien eller bøkene der? Greit å vite hva som spoiles før jeg trykker.