Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Hold the door :cry:

#thestruggleisreal

• Like 1

Virker som de prøver å få drept alle Direwolfsa så de slipper å bruke penger på CGI :p

• Like 1

#ho"ldthe"door :(

Det jeg ikke skjønner da, er hvorfor white walkers er imot the children, når det er de som laget white walkers? Litt skuffa over at "the three eyed raven" ikke hadde mere krefter... Må da kunne imotstå white walkers når han har levd så lenge som han har?... Meh... Digg episode, men skapte mange spørsmålet, og slutten var trist. Håpte virkelig at Hodor skulle overleve..

#ho"ldthe"door :(

Det jeg ikke skjønner da, er hvorfor white walkers er imot the children, når det er de som laget white walkers? Litt skuffa over at "the three eyed raven" ikke hadde mere krefter... Må da kunne imotstå white walkers når han har levd så lenge som han har?

White Walkers er imot CotF fordi de prøvde å stoppe White Walkers, når de endte opp med å bli en trussel. The Wall er vel angivelig bygd med CotFs hjelp for å holde inne White Walkers.

Etter siste episode, florerer det en nokså interessant teori om at Bran sansynligvis går tilbake i tid for å advare King Aerys for The White Walkers (eller prøver å warge inn i ham), og det er dette som gjør at han blir gal og konstant utbryter "burn them all".

• Like 1

Surt for cotf å bygge et våpen, for så å miste totalt kontrollen over det når de selv inngår fredsavtale med menneskene, hehe. Også kult at obsidian var det som skapte dem, det forklarer på en litt fin måte hvorfor det også er det eneste som kan drepe dem.

Teorien på nett nå er vel at mannen som ble den første white Walker også var en Greenseer på samme måte som 3-eyed raven, siden han kunne "merke" Bran gjennom en drøm.

Spørsmålet nå i mitt hode er hvorfor de lot Caster være i fred. The night king er jo en av "first men", og Caster hadde vel også blodet til "the first men". Barna the night king fikk ofret til seg er kanskje derfor sterkere? mer renrasede? Skjønner bare ikke helt hvorfor det har noe å si, da de virker så sterke like vel. WW er uansett mer enn bare gale zombier.

OHHH YEA!!! Benjen is back bitches!!! blir så lættis fett utover nå!

Det var det eneste positive med dagens episode.

Syns Daenerys har en liten tale i hver episode der hun spør(gang på gang) om folk vil joine hun.

Første episoden denne sesongen som ikke var awesome. Egentlig helt greit, kunne ikke vare med BARE høydepunkt i alle episoder.

• Like 1

Syns episoden var helt grei. Noen ting må jo settes opp og det gjorde episoden så absolutt. Arya som bestemmer seg for å dra (gleder meg til den fighten :D ), High Sparrow tar tronen (i praksis, Tommen er jo ubrukelig), Daenerys som nå ser ut til å komme seg mot Westeros og Benjen sin return.

Skjedde faktisk svært mye :p

• Like 3

Sjefen til Arya sa jo at: one way or another a face goes on the wall. Kanskje meningen til the manyface god var at arya ikke skulle drepe den skuespilleren men ho andre ninja jenta istedet. skjebnen is a bitch. Kan aldri tenke meg at Arya har jobbet så lenge for å stikke fra opplegget ho driver med nå

Øhm... Nei? Arya klarte ikke å ta livet av skuespilleren og bestemmer seg for å dra (mest sannsynligvis mot Westeros) og for å passe på at hu gjorde jobben så ble hun holdt øye med av hun andre som nå har tillatelse til å drepe Arya og putte hennes ansikt på veggen. Altså: Enten kom skuespillerens ansikt på veggen, eller så blir det Arya sitt ansikt.

Men ho klarer så klart ikke ta Arya. Og da vil hennes ansikt komme på veggen. Og omstendighetene rundt gjør at Arya ikke får dratt videre og kan fortsette og bli en badass ninja chick

Kan fort hende det er som stappa sier ja. Han sjefen har bare sagt at et ansikt skal på veggen. Han har ikke sagt at det må være arja eller skuespilleren. Kan være planen hans hele veien har vært at jenta skal byttes ut mot Arja.

selfølgelig har jeg rett, bare vent å se i morra

Satan i helvete. Begynte akkurat å se på GoT i natt, tenkte jeg sku ta en titt på første episoden.

Nå, 9 timer senere er jeg ferdig med sesong en.

Jeg er våt i trusa.

god natt

The Hound :D

Kult å se Al Swearengen og :wub:

Tror de ble skuffa når de kun fikk 67 soldater.

Sesong 1 er fantastisk, ja. Kanskje den beste, etter sesong 4. Intrigene, handlingen, karakterutviklingen og det generelle produksjonsbudsjettet eskalerer kraftig fra midten av sesong 2 og gjennom sesong 4 (og tar seg opp igjen i første halvdel av sesong 6, som vi er i nå). Så du har mye å glede (eller grue) deg til.

Kult å se Al Swearengen og :wub: Tror de ble skuffa når de kun fikk 67 soldater.

*SPOILER OPP TIL SESONG 6 EPISODE 6*

Ian "San Fransisco cocksucker" McShane er jo en helt fantastisk skuespiller, og det er virkelig en høydare å se han på GoT. Serien trenger definitivt flere av han og Conleth Hills (Varys) kaliber. Problemet er bare at med en gang man får slike skuespillere, så dør de før man vet ordet av det: Ned Stark (Sean Bean), Oberyn (Pedro Pascal), Three-eyed Raven (Max von Sydow), Jeor Mormont (James Cosmo) og Tywin Lannister (Charles Dance), for å nevne noen.

• Like 1

Arya lever. Det der var ikke arya. Hvorfor skal ho hæppe rundt cocky som faen og kaste penger etter sjøfolk uten en bekymring . Jaquen ofret seg for å gi arya sin plass. Waif hadde personlige motiver om arya og det skal de ikke ha i den leiren. Arya dreper Waif og blir nye sjefen

Arya lever. Det der var ikke arya. Hvorfor skal ho hæppe rundt cocky som faen og kaste penger etter sjøfolk uten en bekymring . Jaquen ofret seg for å gi arya sin plass. Waif hadde personlige motiver om arya og det skal de ikke ha i den leiren. Arya dreper Waif og blir nye sjefen

Var nok Arya men hun overlever, ja.

Om de skulle drept hun så hadde det ikke blitt på den måten.

Tipper hun enten får hjelp av hun skuespilleren hun egentlig skulle drepe, eller kanskje av Jaquen :wub:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...