Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Skjønnte igrunn tegninga at Jon Snow ville bli vekket til live igjen siden Lady Melisandre kom tilbake til Castle Black.

Arya..... håper inderlig ikke dem har tenkt å lage en blind superkriger av henne aka Dare Devil......

Synes at John egentlig ble vekket litt for "enkelt" og for tidlig. Ellers bra episode :)

Hvorfor gikk jeg inn å leste kommentaren din før jeg har sett episoden, Daniel? :rolleyes:

• Like 1

Vært så mange spoilere her i det siste så regna med at folk har slutta å bruke spoiler-taggen.

Så epic nais! Var herlig å se dual-wielding på en overraskende troverdig måte :p

Føler virkelig at ting nå bygger opp til epicness. :D

R+L=J har jo egentlig blitt bekrefta tidligere i serien, men nå er det vel så spikra fast som det overhodet kan bli.

Herlig mic drop av Jon Snow: "I'm out, bitches." :D

Arya sin story er jeg spent på hvor går hen, hun er på god vei til total badassdom, men vanskelig for meg å se hvordan veien hennes videre blir.

Surprise Rickon, lenge siden sist kan man si :lol: Tipper Ramsay bruker Rickon som åte for å lokke Jon Snow & Co. til kamp. Tviler sterkt på at Rickon kommer til å leve....

Tipper Daenerys tar kontroll over alle Dothraki på et eller anna vis (Trailerne viser jo tydelig Drogon fly over dem) og bruker dem til å totalt erobre Slaver's Bay og deretter til Westeros.

Velger å slenge opp en liten spoilertag jeg.... Hva jeg tror skjer

Hmm..... Jon Snow forlater muren og castle black.

Han blir sett på som gud fra villfolket.

Jon Snow samler villfolket til en epic krig mot Winterfell og Ramsay Bolton? :)

This ep be awesome. :) Gleder meg til å se utviklingen. Tipper snow-sansa teamer opp med littlefingers army of the Vale :)

Endelig fikk vi se Dragonmom titties!!!!

Endelig fikk vi se Dragonmom titties!!!!

Har sett de før også, men mener hun sa i et intervju at hun syntes det var ubehagelig å se det sammen med moren og faren sin etterpå. Hun ba dem om å se vekk, forståelig nok kanskje.

Med mindre det hjelper historien eller en karakter så kan de fint droppe det. De trenger ikke å bruke sex for å lokke til seg views eller bedre ratings. Skal dog sies at hun sa i et intervju med en eller annen side at det ikke var en stunt-dobbel.

Hold the door :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Må beklage å skuffe dere, men det der er ikke hennes virkelige kropp (eller pupper).

Hu har selv confirma at det var hu.

Hold the door :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Må beklage å skuffe dere, men det der er ikke hennes virkelige kropp (eller pupper).

Hu har selv confirma at det var hu.

Ja så at hun hadde konfirmert det, nå.

Sesong 6 virket å fortsette det samme lavnivået som vi så ifjor, men må si de siste to episodene har vært på toppnivå. Har så lyst til å vente til resten av sesongen er ferdig før jeg ser mer, da jeg blir gal av å vente en uke om gangen. Men det øker igjen sjansen for spoilers.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...