Reaper 5 Report post Posted May 2, 2016 Skjønnte igrunn tegninga at Jon Snow ville bli vekket til live igjen siden Lady Melisandre kom tilbake til Castle Black. Arya..... håper inderlig ikke dem har tenkt å lage en blind superkriger av henne aka Dare Devil...... Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted May 3, 2016 Synes at John egentlig ble vekket litt for "enkelt" og for tidlig. Ellers bra episode Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 9, 2016 Deilig å se ungen henge 2 Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted May 9, 2016 Hvorfor gikk jeg inn å leste kommentaren din før jeg har sett episoden, Daniel? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 9, 2016 Vært så mange spoilere her i det siste så regna med at folk har slutta å bruke spoiler-taggen. Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted May 9, 2016 Min feil, ikke din Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 9, 2016 Så epic nais! Var herlig å se dual-wielding på en overraskende troverdig måte Føler virkelig at ting nå bygger opp til epicness. R+L=J har jo egentlig blitt bekrefta tidligere i serien, men nå er det vel så spikra fast som det overhodet kan bli. Herlig mic drop av Jon Snow: "I'm out, bitches." Arya sin story er jeg spent på hvor går hen, hun er på god vei til total badassdom, men vanskelig for meg å se hvordan veien hennes videre blir. Surprise Rickon, lenge siden sist kan man si Tipper Ramsay bruker Rickon som åte for å lokke Jon Snow & Co. til kamp. Tviler sterkt på at Rickon kommer til å leve.... Tipper Daenerys tar kontroll over alle Dothraki på et eller anna vis (Trailerne viser jo tydelig Drogon fly over dem) og bruker dem til å totalt erobre Slaver's Bay og deretter til Westeros. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted May 9, 2016 Rickon = nye Reek? Share this post Link to post Share on other sites
Reaper 5 Report post Posted May 10, 2016 Velger å slenge opp en liten spoilertag jeg.... Hva jeg tror skjer Hmm..... Jon Snow forlater muren og castle black. Han blir sett på som gud fra villfolket. Jon Snow samler villfolket til en epic krig mot Winterfell og Ramsay Bolton? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 16, 2016 Rå episode Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 16, 2016 Daenerys er rå Share this post Link to post Share on other sites
Reaper 5 Report post Posted May 16, 2016 Hah... hun tok en "Hold my beer, I got this" 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted May 17, 2016 This ep be awesome. Gleder meg til å se utviklingen. Tipper snow-sansa teamer opp med littlefingers army of the Vale Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted May 18, 2016 Endelig fikk vi se Dragonmom titties!!!! Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted May 19, 2016 Endelig fikk vi se Dragonmom titties!!!! Har sett de før også, men mener hun sa i et intervju at hun syntes det var ubehagelig å se det sammen med moren og faren sin etterpå. Hun ba dem om å se vekk, forståelig nok kanskje. Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted May 19, 2016 Må beklage å skuffe dere, men det der er ikke hennes virkelige kropp (eller pupper). Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 19, 2016 Det driter jeg i. pupper er pupper ! Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 19, 2016 Med mindre det hjelper historien eller en karakter så kan de fint droppe det. De trenger ikke å bruke sex for å lokke til seg views eller bedre ratings. Skal dog sies at hun sa i et intervju med en eller annen side at det ikke var en stunt-dobbel. Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted May 19, 2016 Hvem gidder å være stunt-pupper liksom? Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted May 22, 2016 Neste episode har lekket og er tilgjengelig i dag Hodor Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted May 22, 2016 Hold the door :cry: :cry: Må beklage å skuffe dere, men det der er ikke hennes virkelige kropp (eller pupper). Hu har selv confirma at det var hu. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 22, 2016 Kul episode. Godt at det endelig skjer noe, sånn som i forrige episode. RIP. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted May 23, 2016 Kjempe episode! Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted May 23, 2016 Hold the door :cry: :cry: Må beklage å skuffe dere, men det der er ikke hennes virkelige kropp (eller pupper). Hu har selv confirma at det var hu. Ja så at hun hadde konfirmert det, nå. Sesong 6 virket å fortsette det samme lavnivået som vi så ifjor, men må si de siste to episodene har vært på toppnivå. Har så lyst til å vente til resten av sesongen er ferdig før jeg ser mer, da jeg blir gal av å vente en uke om gangen. Men det øker igjen sjansen for spoilers. Share this post Link to post Share on other sites