Flylover 73 Report post Posted June 15, 2015 Håper virkelig vi får TWOW før sesong 6! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted June 15, 2015 Jepp, sitter og venter på den as. Martin liker å bruke tid ;p. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawkhill 295 Report post Posted June 15, 2015 Spoiler tag Photon...sikkert ikke alle som har sett enda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 15, 2015 Da er det feil tråd å rote seg inn i Hawkhill. Synes Cercei hadde greie pupper Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted June 16, 2015 Da er det feil tråd å rote seg inn i Hawkhill. Synes Cercei hadde greie pupper Dessverre body double. Saggy tits uansett :o Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted June 16, 2015 Ja, jeg holdt meg langt unna denne tråden før jeg hadde sett siste episode. Jeg kan sette spoiler på ting fra bøkene, men er nesten forutinntatt at du har sett siste episode før du roter deg inn her ;p Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted June 18, 2015 <3 http://www.youtube.com/watch?v=WEQnwF4yoWI 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted September 14, 2015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted October 7, 2015 Når er det egentlig det begynner igjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 7, 2015 186 dager 11april Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted April 23, 2016 Drama is comming, ikke lenge igjen nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted April 23, 2016 http://www.daystillgameofthrones.com/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 24, 2016 :iiiiik: :iiiiik: :iiiiik: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted April 24, 2016 Weeee, not long ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted April 24, 2016 STOKA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted April 24, 2016 Kan man se episoden på HBO her i Norge imorgen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 25, 2016 Ja. Den er nok allerede på HBONordic vil jeg tro (tror de legger ut rundt 03 eller noe). Skal se når jeg kommer hjem fra jobb 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted April 25, 2016 Samme her! Første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem fra jobb 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 25, 2016 Jævlig passende vær. Snødde som bare faen, biler i grøfta hele veien til jobb. Forsinka som faen. Winter is here 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 25, 2016 Hva syns dere om episoden? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 25, 2016 Syns den var topp. Satte ting i gang på en god måte. Har forstått det sånn at i bøkene er Martell-familien ganske big deal og at serien basically bare kverka samtlige i denne episoden, på heller brått vis. Må si at jeg ikke ser problemet for serien sin del, Martells virka som en plotline som ikke dro noe sted. Deres formål i serien har vel egentlig kun vært å sette opp døden til Myrcella som spiller en viktig rolle i utviklingen til Cersei og Jaime. Helt OK for min del Jeg tenker det er slik fordi det er litt vanskelig å se hvordan de to andre Sand Snakes, som stod på kaia når Jaime dro med Myrcella og Trystane, kunne drepe Trystane på båten i denne episoden. Hvordan kom de seg til båten? TV tryllekunst for å få vekk et plot som ikke gikk noen vei... Blir vel noe shit med Sand Snakes tho? Ikke at jeg helt ser hvilken rolle de skal spille fremover. Melisandre som old hag var kul reveal! Beviser jo at hun så absolutt har magiske evner. Looks aren't everything, Melisandre vil alltid være min "Red Lady" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted April 27, 2016 (edited) Angående de to sand snakes. Om planen var å ta livet av teh prince, så er det vel logisk å tenke at de tok en annen båt og fulgte etter dem? Hadde ikke gitt noen mening om de skulle være med på båten deres til Kings Landing da de dro dit med prinsessa og the crew. Slik jeg ser det i alle fall. Ser ikke på det som et kjempestort plot hole egentlig. Edited April 27, 2016 by Its a war out here 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted May 2, 2016 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 2, 2016 Jon Snow Synes Brienne kan sitte seg på Ramsay snart driter i spoilertag siden hele tråden er en stor spoiler og du er tulling hvis du leser før du har sett siste ep. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 2, 2016 Mye som ble lagt til rette for nå Quote Share this post Link to post Share on other sites