Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Da er det feil tråd å rote seg inn i Hawkhill.

Synes Cercei hadde greie pupper :p

Dessverre body double. Saggy tits uansett :o

Ja, jeg holdt meg langt unna denne tråden før jeg hadde sett siste episode. Jeg kan sette spoiler på ting fra bøkene, men er nesten forutinntatt at du har sett siste episode før du roter deg inn her ;p

Ja. Den er nok allerede på HBONordic vil jeg tro (tror de legger ut rundt 03 eller noe). Skal se når jeg kommer hjem fra jobb :)

• Like 1

Samme her! Første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem fra jobb :)

• Like 1

Jævlig passende vær. Snødde som bare faen, biler i grøfta hele veien til jobb. Forsinka som faen.

Winter is here

• Like 1

Syns den var topp. Satte ting i gang på en god måte.

Har forstått det sånn at i bøkene er Martell-familien ganske big deal og at serien basically bare kverka samtlige i denne episoden, på heller brått vis. Må si at jeg ikke ser problemet for serien sin del, Martells virka som en plotline som ikke dro noe sted. Deres formål i serien har vel egentlig kun vært å sette opp døden til Myrcella som spiller en viktig rolle i utviklingen til Cersei og Jaime. Helt OK for min del :p

Jeg tenker det er slik fordi det er litt vanskelig å se hvordan de to andre Sand Snakes, som stod på kaia når Jaime dro med Myrcella og Trystane, kunne drepe Trystane på båten i denne episoden. Hvordan kom de seg til båten? TV tryllekunst for å få vekk et plot som ikke gikk noen vei... Blir vel noe shit med Sand Snakes tho? Ikke at jeg helt ser hvilken rolle de skal spille fremover.

Melisandre som old hag var kul reveal! Beviser jo at hun så absolutt har magiske evner. Looks aren't everything, Melisandre vil alltid være min "Red Lady" :p

Angående de to sand snakes. Om planen var å ta livet av teh prince, så er det vel logisk å tenke at de tok en annen båt og fulgte etter dem? Hadde ikke gitt noen mening om de skulle være med på båten deres til Kings Landing da de dro dit med prinsessa og the crew. Slik jeg ser det i alle fall. Ser ikke på det som et kjempestort plot hole egentlig.

Edited by Its a war out here
  • Like 1

Jon Snow :D Synes Brienne kan sitte seg på Ramsay snart :p

driter i spoilertag siden hele tråden er en stor spoiler og du er tulling hvis du leser før du har sett siste ep.