Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Haha sant nok, rart han ikke bare tar selvmord egentlig.

That's not the J.R.R. Martin way :p

Bare timer unna episoden nå! Gleder meg til imorra

Dritgod episode!

Og den slutten gjorde at jeg nå sitter med det største gliset på jord. ENDELIG!!!1 :grin:

Faen så funny Tyrion var når han whippa slave-fyren :lol:

Cercei er queenbitch, men disse religiøse fanatikerene irriterer meg mer enn hu atm :p

Og ramsay må dingle snart

Jada, jada, jeg er ikke akkurat fan av de gærningene. Men tilfredstillelsen av å se Cersei endelig få en "royal bitchslap" overstyrer det for min del. Gjorde meg oppriktig glad å først se det gå opp for henne hva som kom til å skje (gravde jo sin egen grav på mange måter når hun vekket til live The Faith Militant) for deretter hyle og skråle om at "Hun er dronningen". Som forøvrig avslører hvor forkvakla hun er siden hun ikke har vært dronning en stund nå....

Så har man jo Tyrion og Daenerys som burde bli gøyalt. Og blir Stannis å ofre datteren sin? Han har fremstått som kald en god stund, men i denne sesongen har man jo fått se at mannen er langt fra kald.

Ramsay blir vel kanskje å dingle hvis Stannis tar Winterfell, men det virker som det vil kreve et offer. Og det spørs jo om han er villig til det. Forøvrig tror jeg at Brienne blir å gjøre noe mtp Sansa før den tid.

Tror de neste episodene kommer til bli å være svært, svært interessante :D

Digget også slutten på denne episoden, har sittet og ventet på denne episoden i lang tid :p. Lurer også på hvordan serien vil utvilke seg mot slutten nå.

bokspoiler

lurer på om de kommer til å kjøre scenen med at Cersei blir paradert i gata naken fremfor alle i neste episode

Indeed, denne episoden av rå. Men jeg savner mer progress på enkelte av de andre karakterene :(

Som hvem?

BRAN KANSKJE?

Dere har da vell fått høre at Bran og Hodor ikke er med denne sessongen fordi Hodor er opptatt med DJ greier og Bran er... ... ja.. snål? :p

Er vel heller litt motsatt: Hodor driver med DJ-turné og Bran er "borte" fordi sesongen ikke rører dem i det hele tatt. Bran har det helt fint, han er sammen med The Three-eyed Raven og lærer seg Greensight og danser med The Children of the Forrest. Han kommer tilbake, og det gjør Hodor óg :p Bran er en av disse svært viktige karakterene slik jeg har forstått det.

Jupp, de tre tingene man "vet" dreper WW. Det er jo faktisk svært interessant mtp at sverdet til Eddard (Ned) ble smelta ned. Brienne sitt sverd er Valerian, så mulig at hun som karakter er safe? Får vi se Brienne daske litt WW-rumpe en gang?

Det er vel ganske åpenbart (or is it? *Dr. Evil finger*) at vi på et eller anna punkt får se drager vs. WW, men det er vel 2-3 sesonger frem i tid?

Spoilery?:

Håper de snart går dypere inn i religionene i universet. Fant nylig ut akkurat hvor langt øst Melisandre er fra (er jo helt på andre siden av "kloden") og man har jo "The Red God" vs "The Great Other" som hovedfiender, men samtidig har man jo "The Many Faced God" (høres ut som typisk blandingstro) og "The Seven" (typisk panteon fra antikken). Det virker egentlig som alle er "ekte". Hadde vært gøy å få vite litt mer om det. For ikke å nevne de forskjellige magiske elementene.

Btw, jeg har ikke lest bøkene. Jeg bare suger til meg info fra relaterte kilder. Emergency Awesome har vært en stødig kilde til info en lang stund nå. Elsker den fyren :D Er også en genial kanal for alt Marvel/DC relatert.

(or is it? *Dr. Evil finger*)

Du fikk nettop 10 stjerner i boken min.

Men ja, sinnsykt digg episode! Men hvordan kommer Wun-Wun(kjempen) seg til Castle Black? Svømmer han? :p

Ps, ikke gå inn på imdb på neste episoden, du blir garantert spoilet. :(

• Like 1

(or is it? *Dr. Evil finger*)

Du fikk nettop 10 stjerner i boken min.

Men ja, sinnsykt digg episode! Men hvordan kommer Wun-Wun(kjempen) seg til Castle Black? Svømmer han? :p

Ps, ikke gå inn på imdb på neste episoden, du blir garantert spoilet. :(

Sånn forklarte de hva som skjedde med han i tv serien, hvis du har lest boka vet du någenlunde hva som skjedde.

When the Wights attack the village, Wun Wun single-handedly defeats around a dozen of them, by ripping them apart, stomping on them, and defending himself with a large burning log. He then retreats into the sea with Jon and the remaining defenders. Being too large for the rowboats, he simply wades out into the bay for a long distance (not drowning due to his great height) to reach the larger ships waiting off shore. He is one of the few wildlings to escape the Massacre at Hardhome, and the fleet travels back to the Wall.[1]

Ny episk episode..... :D :D :D

Nå håper jeg virkelig at stannis og heksekjerringa hans lider en lang og smertefull død

• Like 3

Å herregud! Er temmelig jelly på Daenerys nå azz. De to siste episodene har vært fantastiske. Bare synd at det er en episode igjen av sesongen... Hvis de fortsetter slik tipper jeg cliffhangeren etter neste episode kommer til å bli så rå at de kommende 10 månedene uten GoT vil bli helt jævlige.

Håper Arya kastrerer og dreper pedoen..... Er vell Meryn Trant hun er ute etter nå? Han som drepte fektemestern som trente med Arya da Rob Stark ble tatt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...