Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Har begynt å lest bøkene. Er en god del informasjon i bøkene som jeg syns burde blitt tatt med i større grad i serien.

Men serien nå er ferdig med de tre første bøkene? Eller? Holder på med Clash of King's no.

Sesong 3 og 4 var hovedsakelig basert på bok 3 A Storm of Swords ja. Men noen historielinjer har strukket seg helt ut i bok 5, som fikk meg til å lese som faen for å ikke bli tatt igjen :p

Vi fokuserer mye på skuespillerne, men det er helt utrolig hvor mye tid og krefter det er lagt i effektene i denne serien, kreds!

• Like 2

HAHAHHAHAHAHAHA

Skulle ønske noen viste den til Oliver, hadde vært epic

• Like 1

Siddig og Pryce har jeg trua på basert på tidligere arbeid de har gjort. Resten er ukjente (for meg ihvertfall) så aner ikke, men syns GoT har gjort ekstremt gode castinger så langt så tviler det blir dårlig.

Ble nettopp ferdig med siste boka (til nå). Var helt hektet i slutten, og nå føles et enormt tomrom:( Dere har mye å glede dere til fremover:) Håper GRRM får fart på neste bok. Vurderer å fryse meg ned til den kommer:p

• Like 1

Velkommen etter :)

Skjønner veldig godt hva du mener med tomrommet etterpå ;) Venter i spenning på neste bok. Sjekket nettopp nå, den kommer helt sikkert ikke i år, satser da på 2015.

ser ut til at første 4 episodane har leke ut. Desseverre bare i SD kvalitet, så eg trur heller eg vente i spening på HD versjon. Derfor fint om folk ikkje spoile for mykje (nå som serien har tatt igjen bøkene)

Har sett de poppe opp på torrent-site, ja. Skipper galant. Skal se de slik de er ment å bli sett: HD. Spoilere akkurat nå vil være svært, svært ufint.

Spoilertags plz. Nå vet jeg at noen dør. Har ikke noe å si om jeg ikke vet hvem, et moment er spoila....

Må vel styra unna denne tråden en måneds tid :p

Ikke faen om jeg etter så mange måneders venting, setter meg ned og titter på noe annet enn 1080p. Hadde det vært simpsons, ja. Med serien der scenografi er halve kosen, ikke sjangs.