Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

fifaan for en episode!

Grugleder meg til neste og siste episode. Hva skjer med Tyrion og Snow?

Jævlig surt at det ikke kommer nye episoder før Mars neste år :(

En episode uten att Arya finne på noe nytt faenskap er en dårlig episode spør dere meg ;) Jeg dør etter å finne ut hva hun klarer å lire utav seg i "the vale" :) Det kan bli spennende.

En episode uten att Arya finne på noe nytt faenskap er en dårlig episode spør dere meg ;) Jeg dør etter å finne ut hva hun klarer å lire utav seg i "the vale" :) Det kan bli spennende.

Ja. Arya og Tyrion er de karakterene jeg bryr meg mest om, og det var synd å ikke få se noe til dem i denne episoden. Det sagt, så var det nok action å se.

Er utrolig synd det er bare én episode igjen og magefølelsen min sier det kommer til å bli den sjukeste cliffhangeren i GoTs historie. Blir lenge å vente til neste år igjen.

DEM FRIGGIN GIANTS!! Satan hakke ta for en episode! :p

Men som sagt, det der var bare "testen" fra wildlings sin side :p De har en god del mer hvor det kom fra, så er spent på å se hva som skjer videre :p

Og jeg savnet ikke noen ting i denne episoden! Jeg tenkte ikke engang på Tyrion/Aria, og det sier noe! :p

Bare en episode igjen så blir det et års pause igjen......

Blir visst en sesongavsluttning uten sidestykke har jeg hørt. Heftigere enn noen gang.

Nedtelling..... bare 4 timer til siste episode i denne sesongen.

Gonna be EPIC!

Men gruer meg som faen også, for jeg må vente nesten et år til fortsettelsen....... blæh!

Fikk løst opp i noen løse tråder der ja. Var chill. Arya er faensmeg beast ass. Elsker den lille jenta (no pedo).

Ser ut som om historien vil slakke av litt nå, ettersom flere av de mest kritiske tingene ble avsluttet denne sesongen.

Pappa Lannister ble bokstaveligtalt tatt med buksa nede :-D

Tipper Cersei blir sinna nå...... :p

Arya er beinhard og vet virkelig hvordan hun skal komme seg opp og frem :-)

Hvem var han gamlingen Brandon, Hodor og dem møtte?

• Like 1

Ikke lest bøkene, men har for vane å suge til meg info etter episodene. Gamlingen, og han er virkelig gammel, kalles

.

Digg avslutning! Så mange tråder som nå ble nøsta opp en god del så alt er satt for e nesten clean start neste sesong... Som er altfor lenge til :(

"Im sorry"

Fy faaaaaaaen for en episode! Visste ikke om jeg skulle jizze eller felle noen tårer, men satan den var vill! Blir jævlig å måtte vente et år nå, ja :p