Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Game of Thrones

Recommended Posts

Det der må være mest insane, sykeste, råeste, brutale og hjerteskjærende episode i historien :p

Vet ikke hvem jeg skal heie på lenger, alle blir jo drept. Har ikke lest bøkene, håper og tror at han mestertyven kommer tilbake. Han som kunne shapeshifte og mer til. Rå karakter! Hvis ikke så...... errrr vente til Arya vokser opp eller noe ? 0_o

Var da ikke måte på! Fantastisk gjennomført sekvens, fanget virkelig sjokket i det som skjedde. Samme følelsen som når man vet man tryner, man kan se det skje, men det er så sakte og rart på en måte :p

Får bare håpe så inderlig at Lil Hitler (ze king) dør mange ganger i neste episode så jeg kan få fred i sjela frem til neste sesong

WKHAJYGV!!!!!!!!!!! FUUUUUUUUUU, neeeeeeeeeeeeeei, wtf????????? aaaaaaaaaaaaargh....

dette kan ikke være sant!

håper og tror at han mestertyven kommer tilbake. Han som kunne shapeshifte og mer til. Rå karakter! Hvis ikke så...... errrr vente til Arya vokser opp eller noe ? 0_o

liten spoiler, men du er ganske nære retningen arya tar :p

Bra jobba.. denne episoden satte en støkk i meg! Og det over karakterer jeg ikke brydde meg spesielt over.. *Sucker punched* :boxed:

Wow... Ble helt satt ut når alt gikk til helvete. Trodde først at dette kan jo ikke være sant men uh ja? shit!

Lurer fælt på hva som skjer i siste episode nå..

Det at de "gode" ikke er freda gjør serien uforutsigbar, dette er en god ting. TRW er skikkelig trist, men om noe så trekker det kvaliteten på serien opp.

Utrolig slutt på en bra episode! Episode 4 i sesongen hadde kanskje det mest episke øyeblikket jeg har sett i en tv-serie, men dette var noe av det mer sjokkerende brutale jeg har sett. Spent på fortsettelsen!

Det store spørsmålet er jo, hva traff deg hardest ? The Red Wedding eller når noen i fra din egen familie døde ? Vet jo at man bør svare et familiemedlems død sånn ut av anstendighet, men samtidig så husker jeg godt at etter å ha forstått at dette faktisk skjedde, så klappet jeg sammen boken. La den framfor meg på bordet og så på den som om den gjennom livet fram til nå hadde vært min beste venn, men nå var avslørt i å prøve å selge meg til ett fælt fengsel i afrika hvor jeg skulle fungere som felleshull. Sviktet på det grusomste av en jeg stolte så indelig på :(

• Like 1

Husker selv når jeg leste om det i boka, satt ute et sted og spiste og leste, leser den scenen der og bare tenker hva faen er det jeg leser nå.

Har forsåvidt hatt en sadistisk lyst til å se reaksjonene på folk som ikke har lest boka og som får sett det på tv første gang :p. Kommentarene i denne tråden skuffet ikke

Husker selv når jeg leste om det i boka, satt ute et sted og spiste og leste, leser den scenen der og bare tenker hva faen er det jeg leser nå.

Har forsåvidt hatt en sadistisk lyst til å se reaksjonene på folk som ikke har lest boka og som får sett det på tv første gang :p. Kommentarene i denne tråden skuffet ikke

samme her :-)

"Neste gang du vil gjøre noe sånt sier du fra til meg først!"

Noen er i ferd med å utvikle seriøs farsfølelse =D

Fin avrunding på sesongen.

• Like 1

Jeg ble sykemeldt forrige onsdag og da fant jeg ut at jeg måtte prøve og se det "alle" snakker om, altså GOT. Fredag kl 1200 var jeg på s03e08. FY FADER for en fantastisk serie. Helt hekta. Dog e09 fikk meg til og miste litt interesse. Vi får nå se om e10 gir meg litt tilbake. Om noen her inne ikke har sett GOT. Do it!

ekstremt forbanna på at jeg ikke får med meg joffrey sitt bryllup før 2014 :-(

• Like 1