Multicyber 376 Report post Posted December 4, 2012 Qed, The walking dead, Breaking bad er to serier jeg anbefaler varmt! ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted December 4, 2012 Jepp, og søndag gikk siste epiode av boardwalk, aner virkelig ikke hva jeg skal se på i de kommende månedene :-( Jeg har ikke sett S01E01 av Boardwalk Empire. Skal jeg gidde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 4, 2012 Tro meg, du elsker den serien. Akkurat passe tempo, blanding av Mad Men-serien og Scarface-filmen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted December 4, 2012 Jepp, og søndag gikk siste epiode av boardwalk, aner virkelig ikke hva jeg skal se på i de kommende månedene :-( Borgias er ganske bra. Ellers så er alt fra HBO en ganske safe deal. The wire, deadwood. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 9, 2012 Jepp, og søndag gikk siste epiode av boardwalk, aner virkelig ikke hva jeg skal se på i de kommende månedene :-( Borgias er ganske bra. Ellers så er alt fra HBO en ganske safe deal. The wire, deadwood. Grimm, Hawaii Five-O, Hell on Wheels, Longmire, Person of Interest & Vegas. Så har vi jo som snilge.. sier, The Wire, Deadwood, Sopranos, Oz osv osv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 10, 2012 Grimm - Nei Hawaii Five-O - Gud nei Hell on Wheels - Er ok Longmire - meh Person of Interest - for teit plot Vegas - skal gi den en sjanse The Wire - sett Deadwood - sett Sopranos - sett Oz - min favoritt - sett to ganger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted December 10, 2012 Er det litt flaut å innrømme at man synes at "Once upon a time" er en ganske underholdende serie? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 10, 2012 Mange kvalitetsposter om Game of Thrones i denne tråden. Hadde det vært sånn Microsoft feedback thingy her så hadde jeg trykket på "Ikke nyttig eller totalt irrelevant" Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted December 10, 2012 Tits og drager. Jeg ber ikke om mer i en serie. At det foreslåes andre serier i dens fravær har jeg ingen problemer med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted December 10, 2012 Mange kvalitetsposter om Game of Thrones i denne tråden. Med så lange pauser mellom hver sesong er det ikke rart at dette skjer. Og jeg som trodde serien begynte i januar. Får smøre meg med tålmodighet da. Hørt rykter om at den tredje boka er noe av det sykeste som skjer i serien. Aaah, som jeg gleder meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 10, 2012 Har ingenting i mot det jeg heller. Bare poengterte at det ikke var mye relevant i tråden i forhold til topicen :O Noen som har tenkt å kjøpe seg PACO bukser til helga? Fete drager på de. Minner meg om Game of Thrones. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted December 10, 2012 Vi kan jo vedde på hvor langt ut i de neste bøkene Martin kommer før han dør? Evt. hvor lenge til neste bok, mine beregninger sier 2018! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted December 10, 2012 Er det litt flaut å innrømme at man synes at "Once upon a time" er en ganske underholdende serie? Pøh da, ser på det selv. Guilty pleasure. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 10, 2012 Justified, Sherlock, The Inbetweeners. Quote Share this post Link to post Share on other sites
erikstein 0 Report post Posted December 10, 2012 Sesong 3 har premiere 31. mars 2013, så det er gode 3,5 mnd igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 11, 2013 Har begynt på rerun av hele serien nuh. Siste episode i sesong 1 allerede. Det går så alt for fort. Og faen som jeg gleder meg til sesong 3. Hvorfor kan ikke april komme før Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 12, 2013 Nærmer seg ! *HYYL* Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted February 12, 2013 :iiiiik: :iiiiik: 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 12, 2013 :iiiiik: :iiiiik: + 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 23, 2013 Endelig en skikkelig trailer!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=RzI9v_B4sxw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 23, 2013 Skjønner ikke hvorfor dere gidder å se trailerne, blir jo sikkert spoila som faen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 23, 2013 Pleier å gå fint, så lenge jeg ikke leser youtube-kommentarene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted February 23, 2013 Drit i spoilders og les bøkene. Dobbelt så arti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted February 24, 2013 Endelig en skikkelig trailer!!!!!! Bra musikk også. =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted March 31, 2013 Ikke mange timene igjen nå! fler enn meg som gleder seg? Quote Share this post Link to post Share on other sites