Natrex 0 Report post Posted March 23, 2011 Vi i Ironcross [iC] har bestemt oss for å starte opp den gamle battlefield2 clanen og søker derfor medlemer til å spille Bad Company2 og bf2 nå å Battlefield 3 i hovedsak når det kommer. Grunnen til navnet er orginalgormålet til jernkorset, det ble utdelt til soldater som hadde utmerket seg i krig på 1800 tallet, bruken vår har ikke noe med hitlers senere bruk av korset. Alle som er med i IC er "krigshelter" kan man vel si bakgrunnen bak navnet er. Uansett, vi søker seriøse medlemmer som har lyst til å spille sammen med en klan som har det mye morro sammen. Vi bryr oss ikke mye om stats og lignende i public gaming, det som betyr noe er hvordan du spiller sammen med oss , lagspillet er med andre ord det viktige her. Den eneste måten å gjøre det godt på er gode takitkker og godt lagspill samt klar og tydelig kommunikasjon. Under battlefield 2 deltok vi i liga spill 12vs12. Vi har mål om å spille mot andre claner når vi har fått nok medlemer. Pr idag har vi lite fasiliteter å skryte av da alt er nedlagt for noen år siden, men vi har startet å gjennoppbygge dette. Vi satser på fremtidig klan matching først gjennom random mot andre klaner på forumet her, og siden på turneringer og ligaer. Vi håper at dere vil besøke vår hjemme side og søke medlemskap og deltar aktiv i vårt forum og hjelpe oss og bli bedre. Web siden adressen er inntil videre www.ic-returns.webs.com MVH [iC] NaTreX CL for IC Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted April 13, 2011 [iC] som jeg var i? Quote Share this post Link to post Share on other sites
te4m.Spawn 0 Report post Posted April 13, 2011 Der har vi jo meg (litt for sen til bildet som alltid) <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dorf_2003 1 Report post Posted August 24, 2011 jepp... den [iC] dere er alle velkommen til å joine på nytt! mvh L.Svarstad Quote Share this post Link to post Share on other sites
dorf_2003 1 Report post Posted September 13, 2011 blopp Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted March 1, 2012 Hehe IC husker jeg jo! Herlig Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan0 0 Report post Posted April 1, 2012 (edited) Ingen fra 1942 som enda er med? [iC] SnowIE [iC] LiteoN [iC] BaCke [iC] VillmanN [iC] mr_smith [iC] Liquid [iC] Stefan0 [iC] Devon [iC] xcv [iC] Crazy Viking [iC] Mystel [iC] Chalie [iC] PleXXy [iC] aberSamisch [iC] Daffy [iC] Semos [iC] shaggoum [iC] Daffman [iC] Hitman [iC] Galland [iC] lim3 Good times Edited April 1, 2012 by stefan0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daffman 5 Report post Posted April 2, 2012 Jeg er ikke med i IC selv om det var en koslig gjeng. Er i gode gamle -CN- Der mitt data liv staret^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites