FearHawk 0 Report post Posted March 22, 2011 Hey! Lang tid siden jeg har postet noget her inde, så vil lige starte ud med et spil (som ikke er nyt), men som er nyt for mig. Det begyndte med, nogle online venner sagde jeg skulle prøve dette.. Amnesia spil. Jeg begyndte så at spille det, og syndes det var SINDSYGT uhyggeligt. Normalt er jeg en rigtig kylling når det kommer til uhyggelige ting, og jeg ved egentlig ikke rigtig hvorfor jeg blev ved med at spille Amnesia, eller hvorfor jeg overhoved prøvede. Jeg fortryder det nu, fordi at det var så sindsygt uhyggelig at man ligefrem havde det dårlig en 30 minutters tid efter man var stoppet med at spille. Da blev jeg på en måde afhængig af spillet, og spillede det bare en lille smule hver dag. Det er næsten umuligt at spille det mere end 20 minutter per dag, fordi det simpelthen er SÅ uhyggeligt. Nu har jeg gennemført det.. hvilke jeg også fortryder sindsygt meget. Arh.. En lille film med en dude som overdriver måske lidt: Amnesia - What the fuuuuck! Har i prøvet dette? Hvad er jeres meninger? Tror i at dette ligefrem kan være "farligt" for helbredet? EDIT: Skrev forkert. Spillet hedder "Amnesia", og ikke "Amensia". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 22, 2011 Hva går det ut på? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 22, 2011 Totalbiscuit spilte det litt i fjor Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted March 22, 2011 Litt typisk faktisk, weird sammentreff, men man er hovedpersonen "Daniel", som er fanget på Brennenburg slottet, og skal finde og dræbe "Alexander", som er fortidens mester i tortur. Man lever sig ind i historien, hører alle de gamle rædsler, alle skrigene. Man skal finde hemmelige ting, som ligger gemt og er skjult rundt på hele slottet. Man finde ledetråde, som fører til nye områder. Og, der er ét monster der går rundt. Det er tilfældigt hvornår og hvordan du møder det, og til sidst i spillet er der flere end én. Du har ingen våben, kun din lygte, og dit inventory med mere olie og andre ting du finder. Ingen redskaber til at forsvare dig med. Løb, gem dig eller dø. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyr 0 Report post Posted March 22, 2011 Hva går det ut på? This. (Zero Punctuation) Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 22, 2011 NOPE Skrudde av etter 20 minutter. Jeg er pingle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 22, 2011 Er det "åpen verden"? Hørtes litt kult ut, det var vel vunnet noen priser også hvis ikke jeg tar feil, får vel kjøpes på Steam Edit: Laster ned demo nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted March 22, 2011 Nei, ikke åpen verden :/ Ihvertfald ikke liksom Fallout3 etc. Du er inne på slottet, men beveger deg de steder du vil hen / kan komme Ja, du/dere burde det prøve det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 22, 2011 Grusomt spill !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted March 22, 2011 Grusomt spill !!! Jeg vet.. Som jeg sagde: Jeg er også normalt en kæmpe kyllling når det gælder uhyggelige ting, og jeg fortryder at jeg spillede dette spil, selvom det virkelig også var intressant. Det er verd å prøve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 23, 2011 Gruer meg til jeg skal spille dette, kommer til å pisse i buksa og hyle som ei lita jente Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 23, 2011 Apropos!!! http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted March 23, 2011 Prøv det! Selv jeg prøvede det.. hahah. Sektleder, kom ikke og sig du er ligeså bange/kylling som mig drozo: Jeg har allerede linket til den i min første post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 23, 2011 Jeg er en fuckings kylling ja, lett Hvertfall med slike spill. Er jo helt horribelt hvos jævlig det ser ut til å være. Men game det, DET skal jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 23, 2011 Digger horror spill, Silent Hill Likte demoen, skal kjøpe det i kveld tenker jeg :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
stiG :clarkkent: 0 Report post Posted March 23, 2011 Prøvde spillet ganske nylig (etter å ha sett videoen som det ble linket til), riktig nok satt jeg da med en gjeng venner, blant annet meglarN (og en som hadde klart spillet, og ødela litt ved å indirekte avsløre når ting kom). Men selv om vi var ganske mange var det forsatt litt intenst å spille. Har ikke spilt så mye etter det, men litt, og må si det er rimelig skummelt egentlig! Synes likevel det er sykt gøy å spille, elsker egentlig slike spill Det skal sies at å spille spillet under rette forhold (mørkt rom, sent på kvelden, headset med høy lyd) gjør det mye bedre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 23, 2011 Grusomt spill !!! Jeg vet.. Som jeg sagde: Jeg er også normalt en kæmpe kyllling når det gælder uhyggelige ting, og jeg fortryder at jeg spillede dette spil, selvom det virkelig også var intressant. Det er verd å prøve Hehe stemmer det !! Hater skumle spill selv... ' /> The sims 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted February 21, 2012 Fikk anbefalt det spillet her av en kompis. Må nesten bumpe det, flere må få vite om det her. Ett fantastisk uhyggelig spill!!! Anbefalles på det sterkeste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 21, 2012 Avbefalles! Takler ikke skumle spill, og dette ble i meste laget for meg. Gøy å se folk som spiller igjennom på Youtube da. Er lagt inn en del artige skvettesekvenser. Vann-seksjonen anyone? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 21, 2012 http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2092-Amnesia-The-Dark-Descent Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted February 21, 2012 Det som gjør spillet så uhyggelig er jo at du ikke kan forsvare deg. Dermed er du helt sårbar. Pluss det er mørkt og skummelt, med masse typiske lyder som du hører i skrekkfilmer. Hører ofte noen som går rundt, eller lyder som fort kan sammenlignes med at noen, eller noe, er like i nærheten. Var rimelig stressa når jeg spilte dette spillet. Det kom ut for en liten tid tilbake, men er ikke en kjent utvikler som har laget det så med mindre man følger med på steam på featured eller indie games så går man fort glipp av slike gullkorn som dette spillet. Absolutt verdt å prøves. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted February 23, 2012 Tja, en oppfølger? Fant ikke noe link til denne lenger opp http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4758/Feberfantasiene-blir-virkelighet-i-nytt-Amnesia Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted February 23, 2012 Nye utviklere.. Tror det blir vanskelig å følge opp, lettere skeptisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites