Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
drozo

Homefront: Vi har satt opp servere

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7182&g2_serialNumber=1 Homefront: Vi har satt opp servere

(Multigamer.no): I dag ble Homefront lansert og våre gode venner hos Battlefield.no har i den forbindelse satt opp servere for spillet. I første omgang er det satt opp to servere men flere servere vil bli satt opp sporenstraks om det viser seg at det er behov for dette.

Hvem kjører hva?

Spillserver bf.no nr1 kjører Ground Control m/ Battle Commander. Karta er: Lowlands, Harbor, Culdesac, Farm og Crossroads, mens spillserver bf.no nr2 kjører Team Deathmatch m/ Battle Commander. Karta som kjøres nå er: Farm, Borderlands, Culdesac, Harbor og Crossroads.

Har du spesifikke ønsker oppfordres du til å hyle ut, så skal vi etterkomme det vi kan. Er du imidlertid sugen på din personlige server kan du leie deg en hos Multigamer.no

Homefront utvikles av Kaos Studios og kommer til PC, Platystation 3 og Xbox 360 18. mars 2011.  

@ravn /multigamer: kan dokke legge til i beskrivelsen til spel i nettbutikken om det er mulig å registrere det på steam (så det blir som om du kjøpte det på steam/steamkompatibelt)? gjerne få opp ei liste over spel som er steamkompatible så dei er lette å finne.

eg må nemlig ha alt samla på same plass, og uten denne funksjonen komme eg nok aldri til å kjøpe spel hos mg.no

Til dere som har spilt det, og gjerne på andre servere enn bf.no sine:

Hva slags oppsett føler dere har vært best? Tenker på kart, maks spillere, spillmodus, hardware av/på osv.

Kom gjerne med forslag til serveroppsett så vi kan få fylt opp no1 og no2.

er det noen som har prøvd spillet som clanspill ennå?

Kun jeg som savnet flere våpen?

Og det at man kun kunne få hagle ved å forhåndsbestille via GameStop er jo bare sørgelig.

Syns igrunn størrelsen på karta er helt ypperlig, ikke for hektisk som i visse spill, men man trenger ikke å tusle rundt i et par timer før man møter fienden heller.

Dog 1vs1 kan bli litt "gjemmekikke", det fikk meg og Crazy_Man oppleve i dag :duske:

Trenger man noen andre våpen enn diablo og ACR ? :|

diabloen skal visst nerfes på lengre avstander da, men kommer fortsatt til å være ekstremt bra :duske:

Mapsene er jeg enig i at er ganske nice, med 1 unntak: angel island(?). Map laget for snippers?

Blir gal av å spille det:P

Trenger man noen andre våpen enn diablo og ACR ? :|

diabloen skal visst nerfes på lengre avstander da, men kommer fortsatt til å være ekstremt bra :duske:

Mapsene er jeg enig i at er ganske nice, med 1 unntak: angel island(?). Map laget for snippers?

Blir gal av å spille det:P

Ikke si det en gang, det er et sniper map deluxe ja. tongue.png

Dog 1vs1 kan bli litt "gjemmekikke", det fikk meg og Crazy_Man oppleve i dag :duske:

Du hadde termosniperen og jeg hadde bare vanlige sniperen til tredje runde :|

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...