Sign in to follow this  
GoldenHymn90

Jeg ønsker kritikk på min webside

Recommended Posts

Jeg har laget en webside som jeg ønsker kritikk på. Det er en teknoblogg hvor jeg tar for meg diverse saker primært innen teknologi, astronomi og vitenskap. Per dags dato har den vært oppe i underkant av to måneder, og jeg har som mål å oppdatere den minst én gang daglig. Jeg tror artiklene muligens kan falle i smak hos forum-medlemmene her, så sjekk den ut :duske: Konstruktiv kritikk mottas med takk.

TeknoWeb.no

Veldig fin og oversiktlig :|

Takk for respons :| Hva likte du, og har du noe å sette fingeren på? Det hadde også vært fint om jeg hadde fått kritikk på artiklene også, for til syvende og sist er det artiklene som teller :duske:

Veldig pen og ryddig. Creds for det.

Hmm visst jeg må sette fingeren på noe så må det være at den føles litt sånn ufølsom ut. Hmm vet ikke hvordan jeg skal utrykke meg. Men at den er "folketomt". Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare. Tomt og lite liv... :duske:

Veldig pen og ryddig. Creds for det.

Hmm visst jeg må sette fingeren på noe så må det være at den føles litt sånn ufølsom ut. Hmm vet ikke hvordan jeg skal utrykke meg. Men at den er "folketomt". Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare. Tomt og lite liv... :|

Ja, jeg skjønner hva du mener. Det er litt lite liv innpå siden, selv om jeg oppdaterer den stadig vekk. Er lite aktivitet i kommentarfeltene, noe jeg kunne ha tenkt meg å gjort noe med. Men websiden har som sagt bare eksistert i underkant av to måneder :duske:

Synes ikke du trenger å tenke så mye mer på utseendet med det første, alt ser veldig fint og oversiktlig ut. Viktigere at du fokuserer knallhardt på innhold og hvordan du skal klare å få omverdenen til å vite om bloggen din. :duske:

Synes ikke du trenger å tenke så mye mer på utseendet med det første, alt ser veldig fint og oversiktlig ut. Viktigere at du fokuserer knallhardt på innhold og hvordan du skal klare å få omverdenen til å vite om bloggen din. :|

Motiverende å høre! :| Jeg jobber veldig hardt med innhold, skal du vite. Går fort mange timer på skriving daglig, og jeg er selv fornøyd med produktiviteten siden bloggen ble opprettet. Men hva synes du om selve innholdet, for det har du enda ikke kommentert på? :duske:

Pen blog. Oversiktlig nok, foreløpig. Bruk energien på innholdet. Og få gjerne hjelp av andre! (Slik at det blir MER leseverdig stoff.)

Om innholdet: Gode tekster, bedre artikler om temaene enn f.eks VG ville finne på å skrive. Jeg liker at du ikke er ALT for populistisk,

teksten blir ofte for grunn da.

Men du sloss om oppmerksomheten med mange andre gode aktører....

Lykke til, uansett. :duske:

Pen blog. Oversiktlig nok, foreløpig. Bruk energien på innholdet. Og få gjerne hjelp av andre! (Slik at det blir MER leseverdig stoff.)

Om innholdet: Gode tekster, bedre artikler om temaene enn f.eks VG ville finne på å skrive. Jeg liker at du ikke er ALT for populistisk,

teksten blir ofte for grunn da.

Men du sloss om oppmerksomheten med mange andre gode aktører....

Lykke til, uansett. :duske:

Tusen takk for det! Det er virkelig slike kommentarer som holder motet mitt oppe :|