Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
weznor

SNIPER

Recommended Posts

Noen som går sniper hele tiden? :-)

SniperWorld(s)?

-random_sniper666

ja, i 'Sniper Ghost Warrior' :duske:

Går nesten aldri sniper, prøver heller å hjelpe laget istedenfor å kun tenke på k/d.

Går nesten aldri sniper, prøver heller å hjelpe laget

+1

I BF-serien er sniper useless til alt annet enn camping, og i klankamper er det mer eller mindre bannlyst..

Sniping, feel like a player without actually joining the game :duske:

lol, kåre

Snipermasterman [RUS] at your service.

Fra spøk til halvor, syntes ikke sniper er ubrukelig i BC2 akkurat. (Til texas)

Sniping, feel like a player without actually joining the game :duske:

haha så sant

Snipermasterman [RUS] at your service.

Fra spøk til halvor, syntes ikke sniper er ubrukelig i BC2 akkurat. (Til texas)

å snipe er den beste måten å være sikker på at man hjelper laget sitt så lite som mulig. det eneste som er verre er å være AFK

Vel, jeg spiller bare squad deathmatch og der hjelper jeg laget ved å ta livet av andre spillere.

Syntes det også er viktig å poengtere ut at det er flere måter å spille en klasse på, man velger selv om man vil ligge oppe i lia og pirke eller gå offansivt med noscoping og C4.

Kanke tro alle er sniper [GER] som likte seg best oppe i skauen på kharkov. :duske:

hvis du ska spille offensivt er det andre våpen som er mye bedre enn sniperrifle, så du bekrefter jo egentlig det jeg sier om at sniper er ubrukelig til alt annet enn fagging

Storkoser meg som Recon i BC2 altid like morsomt å gå rambo med sniper rifler, en utfordring <3

det finnes "sniper only" servere, vær så snill å spill der, så får vi andre ta oss av lagarbeidet...

En krypskytt bidrar ju också med Proximity Mines eller vad de nu heter och luftunderstöd.

Det beror ju självklart på vem som spelar hur rundan utvecklas.

Fryktelig mye ignoranse her så tror ikke det er noe vits. :|

Måka jo ned "crappycamper" noen ganger på bf.no serveren isted, skulle bare ønske jeg gjorde det med GOL. :duske:

Jeg skal si at snipere som Pazuzu som går agrobot og down close er nyttige for gameplay. Snipere er et av de største problemene jeg som admin har med lagbalanse. Et aktivt team som går fra flagg til flagg og capper (eller tar mcoms) mot et lag bestående av 50% snipere.. vel det sier seg selv.

Er litt mer utfordring i mine øyne og kun måtte klare seg med ett skudd. Kunne jo brukt pump action hagle med slugg, men er jo ikke noe scope :duske: men jeg ser helt klart problemet med 50% ++ på andre laget som ikke capper eller klarer å holde flagg. Spiller ikke rush lenger så jeg vet ikke hvilke problemer som oppstår der, men jeg kan se for meg at attacker ofte sliter pga for mange defansive Snipere.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...