SniperRiper 0 Report post Posted March 6, 2011 Rykende fersk info om BF3Vi fortsetter å saumfare internett for gi deg de siste detaljende om det kommende Battlefield 3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted March 6, 2011 (Multigamer.no): Battlefield 3 vises fram på årets GDC og det drypper stadig mer informasjon rundt spillet i retning oss. Vi trålt internettet og samlet infoen vi fant i en grei oppsummering til dere. Er vi ikke snille vel? Under kan du lese hva vi har funnet ut. Eller du kan la være. Om det er fint vær ute kan du for eksempel gå deg en tur. Hvem, hva, hvor? Våpnene i Battlefield 3 vil mest sannsynlig ha støtte for attachments, som forskjellige sikter m.m. skal vi tro denne Twittermeldingen fra Gustav Halling i DICE. Videre kunne IGN avsløre at man vil kunne bytte skuddmodus på gevær som tillater dette. Velkommen tilbake valgfrihet til å bruke enkelt skudd eller full auto. Det fortelles også at kommandørrollen fra Battlefield 2 ikke vil komme tilbake i sin velkjente form. Om det vil være en kommandørrolle og hvordan denne vil være vites imidlertid ikke. Når det kommer til kjøretøyene, da primært fly skal disse være greie å bruke, men vanskelige å mestre. Slik at man har noe å strekke seg etter. Det å dra falne lagkamerater vekk fra slagmarken blir også bekreftet som en funksjon som kun er i enspillerdelen. HUDen som vi har sett til nå er midlertidig og DICE har ikke bestemt seg hvordan denne blir. Det som imidlertid er bestemt er at det skal være så liten og skjenerende som mulig. Regenererbar helse? Så til helsen. Vil den være regenererbar, en hybrid eller noe helt annet? DICE har ikke kommet fram til en beslutning enda og uttrykker at de hører på fansen og ser på både fordeler og ulemper med de forskjellige variantene. Vi kommer til å holde dere oppdatert med alt vi finner ut rundt Battlefield 3 - så ikke gå noen plass. Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og 360 til høsten. Relaterte artikler: Battlefield 3 vises snart frem Mer info om gratis Battlefield BF3 vil (selvfølgelig) ha dedikerte servere Gjør dere klare for hakeslipp Hva vet vi om Battlefield 3? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roaa 0 Report post Posted March 6, 2011 Var det ikke snakk om at covering-systemet også kun var i singelplayer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted March 6, 2011 Gameplay: http://kotaku.com/#!5777182/unofficial...ld-3s-a-stunner Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 6, 2011 Jeg håper virkelig ikke det blir regenererbar helse. Da blir jeg skuffet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted March 6, 2011 Det å dra falne lagkamerater vekk fra slagmarken blir også bekreftet som en funksjon som kun er i enspillerdelen. Nooooo, jeg som hadde sett fram til dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted March 6, 2011 Har de sagt noe som helst om demoerecording og andre ting som er essensielt for klangaming? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted March 6, 2011 Looking into a theater mode but can't talk about it No mod tools at release. Maybe none down the line either. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted March 6, 2011 Det med mods er ikke så farlig så lenge de bare gjør spillet dugelig on release... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stifi 0 Report post Posted March 6, 2011 Noen som vet om helikopter kommer til å være med i MP delen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted March 6, 2011 Hvis ikke gidder jeg ikke kjøpe spillet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted March 6, 2011 Noen som vet om helikopter kommer til å være med i MP delen? Kan jo ikke kalles BF3 hvis det ikke er heli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 6, 2011 Kan bli morro å ramme helies med fly igjen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stifi 0 Report post Posted March 6, 2011 Hvis ikke gidder jeg ikke kjøpe spillet! mhm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted March 7, 2011 HUDen som vi har sett til nå er midlertidig og DICE har ikke bestemt seg hvordan denne blir. Det som imidlertid er bestemt er at det skal være så liten og skjenerende som mulig. Jeg håper dette var en dobbel skriveleif, liten og sjenerende virker nesten som antonymer i denne sammenheng. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 7, 2011 Det med mods er ikke så farlig så lenge de bare gjør spillet dugelig on release... Om jeg ikke tar helt feil, så kan det bli rimelig slitsomt for admins uten admin-tools som funker, med mindre det faktisk er en fungerende versjon med i spillet...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted March 7, 2011 Det med mods er ikke så farlig så lenge de bare gjør spillet dugelig on release... Om jeg ikke tar helt feil, så kan det bli rimelig slitsomt for admins uten admin-tools som funker, med mindre det faktisk er en fungerende versjon med i spillet...? Mods og admintools er jo noe ganske forskjellig. Admintools kjøres på/mot serveren, mens moddingen i høy grad omhandler klienten. Det blir nok med admintools som det er med BC2, de lager et "remote admin interface" som communityet selv må lage verktøy som fungerer mot. Det finnes ingen måte å kicke noen på kun via Dice sitt software i BC2. Dette er selvsagt aldri på plass ved release, men det ordner seg etterhvert... Det går jo ann å håpe at de ut av sin godhet skulle inkludere konsoll på klienten hvor man kan skrive kommandoer (som i tidligere versjoner), men siden dette ikke vil være særlig praktisk på PS/XBOX så tviler jeg på de tar seg det bryet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted March 7, 2011 Yeah, å ikke la folk få utvikle admintools er jo å skyte seg selv så til de grader i beinet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 7, 2011 Jeg håper virkelig ikke det blir regenererbar helse. Da blir jeg skuffet. kaster en gnist inn og sier meg uenig Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 7, 2011 Håper på hp reg, uendelig ammo og masse skins. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted March 7, 2011 drømmen er jo selvsagt null regen helse og ett vettig medic system, det i bf2 funka forsåvidt grett imo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 7, 2011 Regeneration er teit. Som ztaale sa, et godt og fungerende medicsystem er å foretrekke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 7, 2011 Regenreation er teit. Som ztaale sa, et godt og fungerende medicsystem er å foretrekke. Idiot Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 7, 2011 Regen er helt på trynet. irriterer meg når du bare kan dukke bak en vegg i et par sek for så ha full hp igjen... Quote Share this post Link to post Share on other sites