Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Clayman

Ny Fragmovie: Moen 2

Recommended Posts

Bortsett fra musikken (som ble litt for hardcore for min smak) var den konge :duske: Skrudde den av på 7 min tho, for en musikk

Sykt mye pene frags, veldig bra redigering.

Spiller nå med gult crosshair, og kan bekrefte at man får flere deagle-HS av det :duske:

nice work Christopher ' />

Moen er en sick dataspiller jeg ikke vil ha på motsatt side av scoreboardet p

Mye credz til Christopher!! Deilig at vi ble enige om å ikke lage en film fullsprøyta med syre og redigering.

biggrin.png

jævli sykt movie, syke? frags, chill edit! GJ både Clay & Moen? ' />

JoakimSTB 21 minutter siden

Seconded. Fikk lyst til å ta flyet hjem til bergen og kjøre opp css nå..p

Den var kul! Men jeg stussa litt på at du ofte var langt fra et HS når du siktet, aka ved siden av hodet osv. Er dette noe som er vanlig i CSS, eller blir sånn når man lager film? Hadde iaf forklart hvorfor jeg suger sånn tongue.png

Den var kul! Men jeg stussa litt på at du ofte var langt fra et HS når du siktet, aka ved siden av hodet osv. Er dette noe som er vanlig i CSS, eller blir sånn når man lager film? Hadde iaf forklart hvorfor jeg suger sånn tongue.png

En del av det er srctv demoer, derfor ser det litt rart ut:)

En del av det er srctv demoer, derfor ser det litt rart ut:)

Ville ikke trodd på dette her, hauger. Det er veldig vanlig å fake frags i vegas, clayman er strengt tatt typen til det (om du har sett inc 1 og 2 skjønner du det). Om clayman faktisk ikke har brukt 900 staga frags her skal jeg ikke gå så langt som å si at moen bruker aimbot, men man vet jo aldri...

edit: HEHE nei det der orker jeg ikke.

Jævli fet film, alltid en glede når det kommer filmer fra gode norske spillere. Når det attpåtil er gjort en god jobb bak filmlaginga er det jo nesten så man får lyst å spille CS

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...