Clayman 2 Report post Posted March 3, 2011 Hellfragger er først ute med å presentere en ny fragmovie av den populære norske CS:S-spilleren Moen! Les mer om filmen her! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 3, 2011 Laster ned med 3 Mbit as we speak - gleeeder meg! *lage seg en kopp kaffe* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted March 3, 2011 Bortsett fra musikken (som ble litt for hardcore for min smak) var den konge Skrudde den av på 7 min tho, for en musikk Quote Share this post Link to post Share on other sites
SIGURDpz 0 Report post Posted March 3, 2011 musikken var litt for myk for min del, utenom det så likte jeg den veldig godt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 3, 2011 Sykt mye pene frags, veldig bra redigering. Spiller nå med gult crosshair, og kan bekrefte at man får flere deagle-HS av det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slettet 0 Report post Posted March 3, 2011 haha, word up sigurd Rå film, rå spiller , wcyd xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted March 3, 2011 Glad dere likte den xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted March 3, 2011 Var faktisk snadder film å se på, selv for en pubhore som meg ' /> Bra jobba Clayman Quote Share this post Link to post Share on other sites
veumz 0 Report post Posted March 3, 2011 nice work Christopher ' /> Moen er en sick dataspiller jeg ikke vil ha på motsatt side av scoreboardet Quote Share this post Link to post Share on other sites
moen^ 0 Report post Posted March 3, 2011 Mye credz til Christopher!! Deilig at vi ble enige om å ikke lage en film fullsprøyta med syre og redigering. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NAO 0 Report post Posted March 4, 2011 Skuffende at oppløsningen var så lav, selv ved 720p HD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 4, 2011 nais Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 4, 2011 Filmen var kung. Digg at den var hosta på multigamer.no også, full speed ftw! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted March 4, 2011 Bra film! Og jeg er som regel rimelig kresen Quote Share this post Link to post Share on other sites
rod 0 Report post Posted March 4, 2011 digger den, herlig redigert og fantastiske frags. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 4, 2011 Et av høydepunktene var seff bildet av Magnus i starten da! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Infection 0 Report post Posted March 4, 2011 jævli sykt movie, syke? frags, chill edit! GJ både Clay & Moen? ' /> JoakimSTB 21 minutter siden Seconded. Fikk lyst til å ta flyet hjem til bergen og kjøre opp css nå.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreptic 0 Report post Posted March 4, 2011 awesome Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted March 4, 2011 Den var kul! Men jeg stussa litt på at du ofte var langt fra et HS når du siktet, aka ved siden av hodet osv. Er dette noe som er vanlig i CSS, eller blir sånn når man lager film? Hadde iaf forklart hvorfor jeg suger sånn Quote Share this post Link to post Share on other sites
moen^ 0 Report post Posted March 4, 2011 Den var kul! Men jeg stussa litt på at du ofte var langt fra et HS når du siktet, aka ved siden av hodet osv. Er dette noe som er vanlig i CSS, eller blir sånn når man lager film? Hadde iaf forklart hvorfor jeg suger sånn En del av det er srctv demoer, derfor ser det litt rart ut:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 4, 2011 Sourcetv "tar opp" med standard 16 tick, er det ikke så? Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 5, 2011 Den var kul! Men jeg stussa litt på at du ofte var langt fra et HS når du siktet, aka ved siden av hodet osv. Er dette noe som er vanlig i CSS, eller blir sånn når man lager film? Hadde iaf forklart hvorfor jeg suger sånn En del av det er srctv demoer, derfor ser det litt rart ut:) Ville ikke trodd på dette her, hauger. Det er veldig vanlig å fake frags i vegas, clayman er strengt tatt typen til det (om du har sett inc 1 og 2 skjønner du det). Om clayman faktisk ikke har brukt 900 staga frags her skal jeg ikke gå så langt som å si at moen bruker aimbot, men man vet jo aldri... edit: HEHE nei det der orker jeg ikke. Jævli fet film, alltid en glede når det kommer filmer fra gode norske spillere. Når det attpåtil er gjort en god jobb bak filmlaginga er det jo nesten så man får lyst å spille CS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted March 5, 2011 Det er jo faktisk bevist at mange av fragsa til clayman på inc 2 er fake da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted March 5, 2011 Ja, men vi er ikke samme person. Jeg har ikke laga Inc-filmene Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted March 5, 2011 Bra du fortsetter den gode jobben du gjorde med Incorporated filmene! Sykt bra!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites