Nirex 26 Report post Posted March 2, 2011 Bad Part Of TownEA og DICE har endelig sluppet en skikkelig ingame-film fra Battlefield 3. Se og nyt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted March 2, 2011 (Multigamer.no): Jovisst har de sluppet både en teaser og en trailer tidligere, men det var ikke så veldig lett å skilne noe som helst. Nå har DICE imidlertid sluppet en skikkelig ingame-film fra det kommende Battlefield 3. Filmsnutten er tatt fra pre alpha-builden av PC-versjonen og viser fra enspillerdelen. Filmen som heter "Fault Line Series Episode 1: Bad Part of Town kan ses i sin helhet under. (saken fortsetter under videosnutten) Liker vi det vi ser? Det korte svaret er ja. Vi liker så absolutt det vi ser. Battlefield-serien har aldri vært noe særlig kjent for enspillerdelen sin, men dette ser så absolutt spennende ut. Vi gleder oss allerede til 16. mars da episode to slippes. Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og 360 til høsten. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted March 2, 2011 Ser bra ut foreløpig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted March 2, 2011 Herlig! Jeg likte de små detaljene som lyden som å løpe på asfalt samt lyseffektene var i en klasse for seg selv! Jeg håper inderlig at de klarer å balansere enspiller delen der man får et autentisk hendelsforløp uten for mye bruk av scripting. Jeg er ikke fan av hverken COD eller BC2 (enspiller) der man får følelse av en arkadespill der fienden spawner og stormer frem og man må bevege seg til en scriptet checkpoint for å forhindre at de spawner. Hvis de klarer å unngå dette så blir muligens både SP og MP meget bra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted March 2, 2011 Oi oi oi! Dette blir bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 2, 2011 I is pleased! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 2, 2011 Still not convinced.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 2, 2011 Digg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 2, 2011 Dette ser jo utelukkende bra ut Liker at man har litt føtter, får en litt størrelse følelse av å være noe annet enn bare et kamera med et maskingevær påmontert. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted March 2, 2011 Looks good to me... Kan jo ikke annet enn å glede seg til dette.. Blir sikkert noe krøll med et eller annet som må patches i starten, men slik er det jo alltid.. Mon tro om det blir random AI's også i flerspiller delen? Håper også det blir en god intergrert voip-løsning... Gleder meg jeg.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted March 2, 2011 Men hva er egentlig greia med at himmelen, bakken og bygninger lyser opp så mye at man nesten blir solblind? Det var slik i GRAW og i Bad Company. De burde vel justere lysstyrken litt i forhold til alt som lyser opp som sola sjæl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roaa 0 Report post Posted March 2, 2011 Fantastisk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DosMetros 2 Report post Posted March 2, 2011 Dette ser jo utelukkende bra ut Liker at man har litt føtter, får en litt størrelse følelse av å være noe annet enn bare et kamera med et maskingevær påmontert. Du mener at våpenet beveger seg frem og tilbake når man løper...akkurat som i bc2? Tja...greit nok det, så lenge ikke crosshair eller skjermen beveger seg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted March 2, 2011 Absolutt ikke overbevist, håper jeg tar feil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 2, 2011 Men hva er egentlig greia med at himmelen, bakken og bygninger lyser opp så mye at man nesten blir solblind? Det var slik i GRAW og i Bad Company. De burde vel justere lysstyrken litt i forhold til alt som lyser opp som sola sjæl. bloom effekter kan dø en smertefull død Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted March 2, 2011 Elsker animasjonene på folka, får håpe det blir like bra i multiplayer delen. Herregud, tror jeg nettopp ble kvitt forkjølelsen av å se det her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 2, 2011 Dette ser jo utelukkende bra ut Liker at man har litt føtter, får en litt størrelse følelse av å være noe annet enn bare et kamera med et maskingevær påmontert. Du mener at våpenet beveger seg frem og tilbake når man løper...akkurat som i bc2? Tja...greit nok det, så lenge ikke crosshair eller skjermen beveger seg. Nei, du ser føttene dien blant annet når du ble sprengt vekk mot slutten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 2, 2011 Pen grafikk var omtrent det eneste jeg fikk ut av den filmsnutten. Gleder meg til en video fra slagmarken i mp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 2, 2011 I'm fucked up, but I'm up! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 2, 2011 Syns det ser helt fantastisk ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted March 2, 2011 Ser bra ut. Litt mye bloom kanskje ja... Animasjonene var veldig fine. Men det er når vi får se mp det virkelig gjelder! Hehe må nok gi spillet 2-3 patcher før det blir skikkelig spillbart... Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 2, 2011 Hmm, de garanterer faktisk i starten for at dette er faktisk ingame gameplay, uten flikking på grafikk. Nesten så jeg blir redd for at grafikken blir for pen og omfattende for et kjapt fps multiplayer.. UTROLIG pent. Utover det ser vi jo faktisk ikke noe som helst, det må komme MP-testing før jeg feller noe dom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 2, 2011 Herlig! Jeg likte de små detaljene som lyden som å løpe på asfalt samt lyseffektene var i en klasse for seg selv! Jeg håper inderlig at de klarer å balansere enspiller delen der man får et autentisk hendelsforløp uten for mye bruk av scripting. Jeg er ikke fan av hverken COD eller BC2 (enspiller) der man får følelse av en arkadespill der fienden spawner og stormer frem og man må bevege seg til en scriptet checkpoint for å forhindre at de spawner. Hvis de klarer å unngå dette så blir muligens både SP og MP meget bra! Kunne ikke vært mere enig. Gud hvor sint jeg har vært i fks Mothern Warfare 2, der du MÅÅÅÅÅ rushe for og kunne komme videre. Er ikke mulig og ligge sikkert og plukke ut. Jeg prøvde meg på den siste der, men når jeg hadde tellt til person 300 som var blitt drept, ble det hele for dumt. Rushet frem og døde og måtte gjøre ALT på ny..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted March 2, 2011 Venter til jeg har testa en beta/demo før jeg evt. begynner å glede meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted March 2, 2011 Pent. Kan jeg få se multiplayer gameplay nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites