Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Bad Part Of Town

Recommended Posts

skikkelig ræva markedsføring pågang her.

Vi har venta i 5 år på bf3 som skal blåse sokka av oss, så driver dem å myker oss opp med små snutter og single player o.l.

isteder for BLAM insane bf3 in your face sjokkfaktor liksom.. hva er det svenskene driver med ?????

Er jo alltid slik på nye spill da - man må få på plass det grunnleggende først.

Må huske at "pre alpha" fortsatt er rimelig tidelig i revisjonshistorikken på et spill, og jeg kan ikke tenke meg at vi får se noe MP-demo før de nærmer seg beta :duske:

Når det gjelder markedsføringsmessig, fungerer det jo åpenbart siden massevis av tidsskrifter og spillmedia omtaler traileren ^^

Edit:

Må også legge til at jeg synes lydbildet i SP-delen vi får se her er noe av det herligste jeg har sett.

Enig i at bloom-effektene er for voldsomme for MP-spilling,

men i denne settingen er det jo faktisk temmelig realisitisk at fkes vinduene i et mørkt lagerbygning blender deg når,

eller at skinnet fra sola blir litt overveldende med en gang du kommer ut.

skikkelig ræva markedsføring pågang her.

Derfor alle medier og alle forum lyser illrødt hver gang de slipper noe :duske:

For min del, kunne de fint droppet enspillerdelen, og heller fokusert kun på coop og multiplayer.

Personlig har jeg ikke spilt SP siden HL2, men så er vi jo tross alt på et forum for folk som nettopp har MP som en hovedinteresse da :duske:

There's little quite as satisfying in an online match of Battlefield as dominating the map through expert manipulation of the in-game vehicles, specifically those that take off into the air. It sounds like, for the jets at least, there'll still be a bit of a learning curve so not everyone will be able to hop into a plane and instantly turn the tide of a match. "I think the goal for all the Battlefield games and all the vehicles is that it's easy to control but hard to master. Everyone should be able to take off and fly, but not everyone should be an elite pilot. We're not building a simulation, but also we're not trying to make a stupid, dumbed down experience for vehicles."

http://pc.ign.com/articles/115/1152917p2.html

Fantastisk :duske: NÅ blei eg gira, hehe biggrin.png

Krysser fingrer og tær!

Noen som vet noe om drapsrekkebonuser (killstreaks på folkemunne)? Vil man få ting som UAV og predator-missil? Eller har ikke DICE nevnt noe om slikt enda? Finnes det i BC2? Det er i MOH husker jeg, og det finnes også i Crysis 2.

Har ikke vært sagt noe som jeg har fått med meg, men killstreaks har tradisjonelt ikke vært del av Battlefield, så jeg krysser fingrene for at det fortsetter å være slik.

Noen som vet noe om drapsrekkebonuser (killstreaks på folkemunne)? Vil man få ting som UAV og predator-missil? Eller har ikke DICE nevnt noe om slikt enda? Finnes det i BC2? Det er i MOH husker jeg, og det finnes også i Crysis 2.

Er ikke noe slikt tull i BF, heldigvis:)

Er forsåvidt multiplayer delene jeg venter på, men dette ser jo flott ut, samt at jeg fikk litt gåsehud når skytinga begynte, så det lover godt, men venter til jeg evt. har fått testet spillet selv før jeg sier noe endelig.

Pen grafikk var omtrent det eneste jeg fikk ut av den filmsnutten.

Gleder meg til en video fra slagmarken i mp.

What he said.

Enhver trailer fra dice er verdiløs fra et informasjonssynspunkt, det er kun ekte mp gameplay footage som overhodet har noe å si.

Pen grafikk var omtrent det eneste jeg fikk ut av den filmsnutten.

Gleder meg til en video fra slagmarken i mp.

What he said.

Enhver trailer fra dice er verdiløs fra et informasjonssynspunkt, det er kun ekte mp gameplay footage som overhodet har noe å si.

What they said! :duske:

Men ser lovende og spennede ut. Sliter med spill-motivasjonen om dagen, så en oppfrisking trengs!

Herlig!

Jeg likte de små detaljene som lyden som å løpe på asfalt samt lyseffektene var i en klasse for seg selv! Jeg håper inderlig at de klarer å balansere enspiller delen der man får et autentisk hendelsforløp uten for mye bruk av scripting. Jeg er ikke fan av hverken COD eller BC2 (enspiller) der man får følelse av en arkadespill der fienden spawner og stormer frem og man må bevege seg til en scriptet checkpoint for å forhindre at de spawner. Hvis de klarer å unngå dette så blir muligens både SP og MP meget bra! :|

Kunne ikke vært mere enig. Gud hvor sint jeg har vært i fks Mothern Warfare 2, der du MÅÅÅÅÅ rushe for og kunne komme videre. Er ikke mulig og ligge sikkert og plukke ut. Jeg prøvde meg på den siste der, men når jeg hadde tellt til person 300 som var blitt drept, ble det hele for dumt. Rushet frem og døde og måtte gjøre ALT på ny.....

DICE is also putting significant effort into tuning the artificial intelligence in Battlefield 3. There will be no respawning waves of enemies here. Every encounter has a finite amount of hostiles that react dynamically to the demands of battle. "I think the core to any AI is a good sensing system where you prioritize on vision but also sound. And then of course they need to exchange information between them. So when they scream and yell, that is actually stuff that is happening on the scene. We don't have random chatter. Some games do that quite a lot, but it doesn't reflect what's actually happening." In Battlefield 3 when enemies scream they're reloading or taking cover, that's exactly what they'll do. The idea is for DICE to create enemies that are challenging because they're smart instead of numerous.
}

Vi får nå se! :duske:

edit, kilde: http://pc.ign.com/articles/115/1152917p2.html

Edited by Blindfolded

Håper de ikke adder tull som perks og killstreaks, ingenting som får meg til å rage mer. Godt å se at de ikke har fjerna rekylen totalt.

ser pent ut og alt det der bla bla blah, men FEIL LADEGREP FOR POKKER! De gjorde jo den samme feilen i BF2 til og med, og fortsatt har de ikke lært... Skuffende

HVA MED AT SIKRINGEN ER PÅ G3'en i bc2??? HAR DU GRÅTT DEG I SENG AV DET?

:duske:

Nei ser bra ut dette her men jeg er SKEPTISK! Altså klippet fra BC2 traileren vi så i sin tid så bare helt ekstremt ut, jeg var i ekstase og frådet om munnen lenge. Men spillet ble ikke slik. Det ble ikke lik bra grafikk og animasjoner.

Annen ting vi IKKE ser i traileren her, er hvor store kartene egentlig er. Battlefield serien som har veldig limited gameplay med skyting og ellers må skilte med heftig hardware og store kart syns jeg. Håper dem får det til!

Ser jo råflott ut, og sikkert fantastisk singleplayer.

Men jeg er skeptisk til multiplayer. Ser utifra skytesekvensen hvor "umulig" det er å se noe mens det pågår.

smoke, bloom, rekyl og whatever. Så litt random ut.

Ser jo mer ut som en simulator enn et spill egentlig.

Skeptisk, men imponert. (om det går an oO )

Alt var så meget bedre før :duske:

Gadd ikke engang kjøpe bc2.... Men det er noe som irriterer meg hver gang jeg setter meg ned med gamle BF2, så da legger jeg merke til det.. Slike irriterende småting som bare rett og slett er irriterende, for å si det litt enkelt.

Gadd ikke engang kjøpe bc2.... Men det er noe som irriterer meg hver gang jeg setter meg ned med gamle BF2, så da legger jeg merke til det.. Slike irriterende småting som bare rett og slett er irriterende, for å si det litt enkelt.

Hva han gjør feil? Ikke slippe frem sluttstykket?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...