Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Gjør deg klar for demoaction!

Recommended Posts

img_fps.jpg Gjør deg klar for demoaction!

I dag får PC-spillerne endelig slå kloa i demoen til Crysis 2. Er du klar? Vennene våre i Multigamer gir mer info om denne godsaken!

(Multigamer.no): I dag, nærmere bestemt klokken 09:00 slippes demoen til PC-versjonen av Crysis 2. Forvent frenetisk action fordelt på to brett og to spillmoduser. Vi var så heldige at vi har hatt tidlig tilgang til demoen og har virkelig likt det vi har sett. Crysis 2 ser ut til å levere.

Nok snakk, gi oss demo

Vi skal ikke kjede dere med mer snakk, da vi vet at PC-versjonen av Crysis 2 er særdeles etterlengtet. Litt informasjon skal vi imidlertid dele. Om man går inn på en tom server tar det 30 sekunder før spillet starter. Og mens vi er inne på servere - vi har satt opp en hel haug demoservere her. Demofilen som er på omlag 1.6Gb kan lastes ned via lenken under.

(saken fortsetter under traileren)

Hva får vi servert?

Demoen byr på to spillmoduser og to kart. Under kan dere lese hva dere har i vente, om dere behersker det britiske skriftspråk.

"Players will compete in six vs. six matches set against a war-torn Manhattan in two maps: ?Skyline?, set on top of the rooftops and interiors of skyscrapers, and ?Pier 17?, an open environment with limited cover. The demo also features two modes: ?Team Instant Action? pits two teams against each other as they kill as many opponents as possible to win the round and ?Crash Site,? where players will battle for control of alien drop pods, earning points by guarding their pods and keeping enemies at bay."

Crysis 2 utvikles av Crytek og kommer til PC, Playstation 3 og Xbox 360 24. mars 2011.  

Om du går til gamespy direkte får du laget konto, men etter både forsøk en to og tre så får jeg beskjed om at brukernavnet mitt er invalid! Bra opplegg! NOT!

Prøver å create account på nytt nå jeg og så håper jeg på at det har gått i boks innen jeg kommer hjem fra jobb om åtte timer.

wow - et nettspill der folka bak feilberegner pågang. Uvant!

....

Ok demoen snudde min oppfatning totalt. Dette her var jævlig gøy :duske:

Serverbrowseren var bra, kunne søke på servernavn og filtrere mye. Fant Multigamer.no raskt.

Spillet tenkte jeg skulle bli litt call of duty men kartene var mye større enn jeg trodde, Rooftop er vel kanskje det minste. Kart nr.2 Pier var laaaangt større.

Du kan klatre og ta tak i kanter også, så du kan gjøre mye trickjumping. Kan hoppe ned store distanser også ved å Air Jumpe ned ved å trykke C.

Virkelig gjennomførte animasjoner og lydbilde. Hele tatt bare det å chatte ingame så bare helt jævlig bra ut. Alt er sånn 3D hud opplegg så når du snur deg så snur all hud elementene med deg, akkurat som menyen i spillet.

Tenkte stealth og "superkrefter" skulle ødelegge spillet men det var veldig balansert. Stealth klarer du å se, bare vanskelig. Blir som Predator i filmene.

Armor gjør at du tåler "litt" mer men ikke overdrevet. En godt plassert kule dreper deg momentant.

Skikkelig morroe dueller jeg opplevde, dette her blir GARANTERT kjøp.

Nick ingame: Avean

Add meg på friends !

Er det samme demo som er på steam?

Jepp.

Ble også veldig positivt overrasket, var mye mer moro enn hva jeg hadde forventet for å være ærlig.

Avean oppsummerte alt ganske så fint egentlig.

Til dere som hadde problemer med registrering: Gamespy fikset problemer med registrering i 16-tida norsk tid i dag. Etter det skal registreringer fungere ok.

Vi har satt opp ytterligere 8 servere (totalt 32) pga. stor pågang. Fortsetter å øke dersom disse fylles.

Merk at demoen er begrenset til 12 spillere, 2 kart og 2 spillmoduser. Den endelige versjonen vil ha plass til opptil 16 samtidige spillere, og vil ha hele 13 kart og 6 spillmoduser.

Crysis 2 skiller seg helt klart ut fra mengden FPS-spill med nano-suit, air jump, cloak osv. Artig forandring fra imo evig kjedelige moderne krigføring :duske:

Okok, dere bestemmer: Da har vi 40 servere. :duske:

Jeg sjekker innom igjen senere i kveld og bumper antallet videre oppover hvis de fortsatt fylles.

Etter å ha slått av hud bobbing ble alt så mye bedre.

Liker best crash site og synes dette er mest morro mtp på teamplay, team instant er til å bli paranoid av... :duske:

Tross stor skepsis på forhånd var dette morro, hvor lenge det vedvarer gjenstår å se.

Litt skuffet over utvalget av grafikkinnstillinger, min rigg skal ikke kunne kjøre Crysis2 i hardcore mode, flyter dog best på GAMER settingen.

Uff... dette var kjiipe greier. Føler jeg har spilt den samme møkka tidligere i form av CoD, modern warfare og battlefield bc. Det som er trist er at jeg allerede har kjøpt det på steam ergo jeg får ikke omgjort kjøpet. Når skal jeg lære og faktisk prøve ut demoen først. Mulig at fullversjonen blir bedre med større kart og utstyr kan frese rundt i, men hitil så er dette spillet en gedigen skuffelse.

ARMA II, Battlefield2, Battlefield: Vietnam, Battlefield 1942 der har du spill som gjennomoser kvalitet, dvs. de er ikke assimilated inn i konsoll helvete.

Uenig. Syntes ikke det var mye CoD i dette. Faktisk syntes jeg det var konge. Pen grafikk, og alt virker veldig smooth. Kult konsept med cloak og slikt, og frihet til å hoppe og klatre overalt. Jeg har troa på at dette kan komme for å bli! :duske:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...