Entreri 110 Report post Posted March 1, 2011 Gjør deg klar for demoaction!I dag får PC-spillerne endelig slå kloa i demoen til Crysis 2. Er du klar? Vennene våre i Multigamer gir mer info om denne godsaken! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 1, 2011 (Multigamer.no): I dag, nærmere bestemt klokken 09:00 slippes demoen til PC-versjonen av Crysis 2. Forvent frenetisk action fordelt på to brett og to spillmoduser. Vi var så heldige at vi har hatt tidlig tilgang til demoen og har virkelig likt det vi har sett. Crysis 2 ser ut til å levere. Nok snakk, gi oss demo Vi skal ikke kjede dere med mer snakk, da vi vet at PC-versjonen av Crysis 2 er særdeles etterlengtet. Litt informasjon skal vi imidlertid dele. Om man går inn på en tom server tar det 30 sekunder før spillet starter. Og mens vi er inne på servere - vi har satt opp en hel haug demoservere her. Demofilen som er på omlag 1.6Gb kan lastes ned via lenken under. Last ned Crysis 2-demoen her Se en oversikt over våre demo-severe her (saken fortsetter under traileren) Hva får vi servert? Demoen byr på to spillmoduser og to kart. Under kan dere lese hva dere har i vente, om dere behersker det britiske skriftspråk. "Players will compete in six vs. six matches set against a war-torn Manhattan in two maps: ?Skyline?, set on top of the rooftops and interiors of skyscrapers, and ?Pier 17?, an open environment with limited cover. The demo also features two modes: ?Team Instant Action? pits two teams against each other as they kill as many opponents as possible to win the round and ?Crash Site,? where players will battle for control of alien drop pods, earning points by guarding their pods and keeping enemies at bay." Forhåndsbestill Crysis 2: Limited Edition her. Crysis 2 utvikles av Crytek og kommer til PC, Playstation 3 og Xbox 360 24. mars 2011. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted March 1, 2011 Flere som ikke får creata account? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 1, 2011 Tydelig at det er STOR pågang på serverne der ja, fikk samme problemet selv. Prøver igjen litt seinere i dag Ser forresten at videoen falt ut av nyheten av en eller annen grunn, men den kan sees i sin helhet hos MG: http://www.multigamer.no/artikkel/gj%C3%B8...klar_demoaction Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 1, 2011 Creating account...... :\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted March 1, 2011 Om du går til gamespy direkte får du laget konto, men etter både forsøk en to og tre så får jeg beskjed om at brukernavnet mitt er invalid! Bra opplegg! NOT! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted March 1, 2011 skal så absolutt ikke spilles engang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted March 1, 2011 Jeg fikk fiksa konto med en gang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted March 1, 2011 Prøver å create account på nytt nå jeg og så håper jeg på at det har gått i boks innen jeg kommer hjem fra jobb om åtte timer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted March 1, 2011 Har stått "crating account" nå på skjermen i 2 timer... alt-tab ftw;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 1, 2011 wow - et nettspill der folka bak feilberegner pågang. Uvant! .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 1, 2011 Når jeg prøvde denne gangen, funket det med en gang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted March 1, 2011 Blir nok et veldig kult Sp spill Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 1, 2011 Ok demoen snudde min oppfatning totalt. Dette her var jævlig gøy Serverbrowseren var bra, kunne søke på servernavn og filtrere mye. Fant Multigamer.no raskt. Spillet tenkte jeg skulle bli litt call of duty men kartene var mye større enn jeg trodde, Rooftop er vel kanskje det minste. Kart nr.2 Pier var laaaangt større. Du kan klatre og ta tak i kanter også, så du kan gjøre mye trickjumping. Kan hoppe ned store distanser også ved å Air Jumpe ned ved å trykke C. Virkelig gjennomførte animasjoner og lydbilde. Hele tatt bare det å chatte ingame så bare helt jævlig bra ut. Alt er sånn 3D hud opplegg så når du snur deg så snur all hud elementene med deg, akkurat som menyen i spillet. Tenkte stealth og "superkrefter" skulle ødelegge spillet men det var veldig balansert. Stealth klarer du å se, bare vanskelig. Blir som Predator i filmene. Armor gjør at du tåler "litt" mer men ikke overdrevet. En godt plassert kule dreper deg momentant. Skikkelig morroe dueller jeg opplevde, dette her blir GARANTERT kjøp. Nick ingame: Avean Add meg på friends ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted March 1, 2011 Er det samme demo som er på steam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 1, 2011 Er det samme demo som er på steam? Jepp. Ble også veldig positivt overrasket, var mye mer moro enn hva jeg hadde forventet for å være ærlig. Avean oppsummerte alt ganske så fint egentlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted March 1, 2011 Til dere som hadde problemer med registrering: Gamespy fikset problemer med registrering i 16-tida norsk tid i dag. Etter det skal registreringer fungere ok. Vi har satt opp ytterligere 8 servere (totalt 32) pga. stor pågang. Fortsetter å øke dersom disse fylles. Merk at demoen er begrenset til 12 spillere, 2 kart og 2 spillmoduser. Den endelige versjonen vil ha plass til opptil 16 samtidige spillere, og vil ha hele 13 kart og 6 spillmoduser. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted March 1, 2011 Kanskje jeg skal inn å rompeeie litt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 1, 2011 Jeg var dårlig Men artig og flott spill! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted March 1, 2011 Crysis 2 skiller seg helt klart ut fra mengden FPS-spill med nano-suit, air jump, cloak osv. Artig forandring fra imo evig kjedelige moderne krigføring Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kybber 65 Report post Posted March 1, 2011 Okok, dere bestemmer: Da har vi 40 servere. Jeg sjekker innom igjen senere i kveld og bumper antallet videre oppover hvis de fortsatt fylles. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted March 1, 2011 Etter å ha slått av hud bobbing ble alt så mye bedre. Liker best crash site og synes dette er mest morro mtp på teamplay, team instant er til å bli paranoid av... Tross stor skepsis på forhånd var dette morro, hvor lenge det vedvarer gjenstår å se. Litt skuffet over utvalget av grafikkinnstillinger, min rigg skal ikke kunne kjøre Crysis2 i hardcore mode, flyter dog best på GAMER settingen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted March 1, 2011 Fy Faen for någe piss.... Sko create acc så fikk jeg opp Nick unavaileble.. Skifta nick men da var plutselig e-mail opptatt.. Nei dette gidde eg ikke.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted March 1, 2011 Uff... dette var kjiipe greier. Føler jeg har spilt den samme møkka tidligere i form av CoD, modern warfare og battlefield bc. Det som er trist er at jeg allerede har kjøpt det på steam ergo jeg får ikke omgjort kjøpet. Når skal jeg lære og faktisk prøve ut demoen først. Mulig at fullversjonen blir bedre med større kart og utstyr kan frese rundt i, men hitil så er dette spillet en gedigen skuffelse. ARMA II, Battlefield2, Battlefield: Vietnam, Battlefield 1942 der har du spill som gjennomoser kvalitet, dvs. de er ikke assimilated inn i konsoll helvete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted March 1, 2011 Uenig. Syntes ikke det var mye CoD i dette. Faktisk syntes jeg det var konge. Pen grafikk, og alt virker veldig smooth. Kult konsept med cloak og slikt, og frihet til å hoppe og klatre overalt. Jeg har troa på at dette kan komme for å bli! Quote Share this post Link to post Share on other sites