Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Gjør deg klar for demoaction!

Recommended Posts

Hvordan starter man å spille, kommer jo bare opp ei spillerliste, ikke noe mer :duske:

Hører det er litt høy ping på serverne, Kybber. Sjekker du det?

Hva er "litt høy"? Har du en verdi? Har de som sier at pingen er høy opplevd problemer på serveren, eller så de bare et tall de ikke likte?

Maskina står rett ved siden av maskinene som kjører CSS-serverne til Hellfragger, så faktisk ping bør så avgjort være den samme. Jeg måler ihvertfall ingen forskjell til Crysis-maskina herfra.

Det er mulig Crysis 2 beregner ping på tilsvarende måte som BC2: http://www.multigamer.no/oss/bfbc2#ping

Nevermind. Det var kun når jeg refresha serverne at jeg fikk 110 ms. De viser jo faktisk feil. Når man er inne så har man 35 noe som er ypperlig.

Ikke det at jeg har kommet inn ennå. Blir stuck på countdown hver gang vi blir 12 stk. (Stopper på 1 - sykt irriterende).

Snipealot hadde flaks tho, siden han kom inn og pwner på multigamer.no serverne as we speak.

Positivt overrasket over spillet (i likhet med mange andre tydeligvis? :| ). På gamersettingen flyter det utmerket på min ett år gamle laptop (i5 430m, 4 gig, HD 5730m), så påstanden om at man trenger stasjonær PC til fem-siffrede beløp for å spille henger ikke på greip. Synes også menyene og loadinga generelt gikk kjempesmooth!

Gameplaymessig så føler jeg at jeg har spilt det før, nærmere bestemt for 6 år siden: F.E.A.R. Vet ikke hvorfor, fikk bare assosiasjoner til det engang geníale spillet. Sikkert pga at man kunne slide fremover :duske:

Likte at våpnene nærmest er umulig å drepe med når man ikke sikter. Likte derimot ikke at man må holde museknappen inne for å sikte...

Kjøper jeg det? Tja, det blir enten dette eller WoT, som har release samtidig, som kommer til å holde meg med selskap til BF3 smile.png

Hører det er litt høy ping på serverne, Kybber. Sjekker du det?

Hva er "litt høy"? Har du en verdi? Har de som sier at pingen er høy opplevd problemer på serveren, eller så de bare et tall de ikke likte?

Maskina står rett ved siden av maskinene som kjører CSS-serverne til Hellfragger, så faktisk ping bør så avgjort være den samme. Jeg måler ihvertfall ingen forskjell til Crysis-maskina herfra.

Det er mulig Crysis 2 beregner ping på tilsvarende måte som BC2: http://www.multigamer.no/oss/bfbc2#ping

Ja pingen man får opp i serverbrowseren er ikke som andre servere. Det står 101 ca til meg men har 12 ms ingame. Tror den tar gjennomsnittet på alle brukerne.

Ok, flott å høre :duske: Jeg har etterspurt hva som er den faktiske årsaken til denne forskjellen. Poster her hvis jeg får svar.

Årsaken til at ping i serverbrowseren er så høy: "Ping list is broken"

Så ikke tenkt for mye over verdiene som står der. :duske:

Blir flau på vegne av utgiveren over at det er mulig å gi ut et slikt bugget og uferdig produkt. Det er så mange rare og latterlige bugs at det blir rett og slett pinlig. Men ærlig sak av utgiveren å gi ut en demo av Crysis 2, slik at folk kan få oppleve før de kjøper spillet, hvilket uferdig og bugget produkt Crytek har skapt.

Nå er jo ikke den forventede standarden på EA spill spesielt høy etterhvert, det eneste man kan forvente at skal virke fra dag 1 er vel coveret på DVD boksen... men jeg må si at jeg ikke merket noe særlig med bugs når jeg først kom gjennom opprettelse av konto. Den ekstreme konsollifiseringen av menyene derimot er jo intet mindre enn tragisk, men man er jo blitt så nummen av slikt de senere åra at folk flest vel knapt orker å registrere det.

Likte derimot ikke at man må holde museknappen inne for å sikte...

Gå inn i options under et spill, og du kan velge toggle zoom on og off. :duske:

Tja, førsteinntrykket er jo at dette var morro. Kun spilt 30min, men skal helt klart sette meg ned å teste det litt mer. Hadde det i alle fall morro de minuttene jeg spilte. Og det er en stund siden ' />

Men det kan bli en kort slager...blir fort lei nå til dag gitt....savner spillet som skikkelig sparker! Men skal gi det en sjangse...

Tja, førsteinntrykket er jo at dette var morro. Kun spilt 30min, men skal helt klart sette meg ned å teste det litt mer. Hadde det i alle fall morro de minuttene jeg spilte. Og det er en stund siden p

Men det kan bli en kort slager...blir fort lei nå til dag gitt....savner spillet som skikkelig sparker! Men skal gi det en sjangse...

Offisiell uttalelse fra Crytek:

The Crysis 2 PC demo has been overwhelmingly popular, this has both an upside and downside. The upside was that our Ranked Server Partners had to scale up for demand, nearly doubling capacity, and did so seamlessly. The downside was we have overwhelmed our backend servers and this has required us to make a few changes to help better balance the load. During that time (Approx 5 AM GMT - 11 AM GMT) it was necessary to bring down both the account servers and the matchmaking services. All is up and running once again and we are monitoring things closely. Many thanks for your patience. Your participation and feedback will help to make this a great launch for everyone!

Så da skal forhåpentligvis de største problemene relatert til backenden være løst.

Likte derimot ikke at man må holde museknappen inne for å sikte...

Gå inn i options under et spill, og du kan velge toggle zoom on og off. ' />

Huh hvor finner du denne instillingen? p

Jo, går du inn i options mens du er connected til en server, velg "GAME" og vips er innstillingen "TOGGLE ZOOM" der. smile.png

For de som har problemer med innlogging/create account tenkte jeg å dele det som fungerte for meg:

Mitt problem var at når jeg forsøkte å lage konto så stod den i all evighet med "Create account". Om jeg forsøkte å bare skrive brukernavn og passord og trykke log in, så fikk jeg beskjed om "An error has occurred. Please check your network connectivity".

Etter mye om og men kom jeg på at jeg har 2 nettverksadaptere i PC-en, hvorav bare det ene er tilkoblet. Jeg gikk inn i control panel og disablet det adapteret som ikke var tilkoblet. Når jeg da startet Crysis 2 Demo på nytt så fikk jeg opprette konto og logget inn. smile.png

Spilte nettopp en runde som varte i 4 minutter og 30 sekunder. Så korte runder er ikke uvanlig, og maks tid for en runde er 10 minutter.

Når runden slutter må du vente ca 30 sekunder for å komme til menyen, du må vente 1 minutt for at folk skal stemme på map, du må vente 1 minutt på å loade og ca 10 sek før runden starter. Det betyr at du til sammen venter 2 minutter og 40 sekunder mellom hver runde.

La oss ta i utgangspunkt at hver runde varer i gjennomsnitt 7 minutter og ventingen i mellom er på 2 minutter og 40 sekunder. Regner du om minuttene til sekunder og gjør et lite prosentregnestykke får du at 38,1 prosent av ingame-tiden er venting!!!!!

WWTTTFFF!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er jo helt umulig å komme i noen som helst flytsone når du hele tiden skal bli stoppet på den måten!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...