MentalM 38 Report post Posted February 28, 2011 Våre to hovedadmins har nylig trukket seg tilbake, og noen store skopar må fylles. Det er nå klart for hvem som skal overta roret etter IQtus og Home Les mer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 28, 2011 Tilgang nektet Du har ikke tillatelse til å besøke denne siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted February 28, 2011 Det skal bli ordnet, jeg som poster ting for tidlig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted February 28, 2011 Godt skrevet! Lykke til som hovedadmins boys Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 28, 2011 Sekt?! good grief GL Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 28, 2011 Det skal bli ordnet, jeg som poster ting for tidlig ' /> Gratulerer Vafflus og Sekt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 28, 2011 grattis tøser Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted February 28, 2011 Bull. De kakka meg i bakhodet og stjal plassen min mens jeg lå der redd og hjelpeløs. En skam er det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted February 28, 2011 Grats Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 1, 2011 Han hevder selv at han startet å spille da qed hadde hår på hodet, og Entreri ikke hadde grå hår. Hvilket tidsperspektiv dette gir oss er usikkert, men det blir en stund. Omtrent 10 år Det er to ekstremt engasjerte og aktive sjeler som nå tar over roret, så jeg har svært optimistiske tanker om fremtiden for CS:S-satsningen her på bruket. Ellers har de jo en fantastisk fin adminstab + oss gamingene og noen utrolig engasjerte sjeler i ligagruppen å støtte seg på, så dette blir nok helt konge Skal også rettes en stor takk til Home og IQtus, som har gjort en formidabel innsats etter de tok over for QeD og meg som hovedadmins for noen år siden! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted March 1, 2011 Takk takk Har tro på meg og Vafflus jeg. Dette kan ikke bli annet enn veldig bra, og hvis noen sier noe annet vanker det ban!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted March 1, 2011 Gal Slakter og vaffeltuss som hovedadmins! Godt å vite at det nå er enkelt å skyte hodeskudd på toppen til hellfragger neida, all kjærlighet til dere to, lykke til i stillingen(e) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted March 2, 2011 Graaattis =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Huldra 0 Report post Posted March 2, 2011 Congratulations and celebrations When I tell everyone that you're hovedadmins at HF Congratulations and jubilations I want the world to know I'm happy as can be. Scarcely modified :] Hør for dere at jeg synger med mye entusiasme og kjærlighet da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted March 2, 2011 :| Litt for klissete! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Huldra 0 Report post Posted March 2, 2011 Du er så teit, Adrian Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted March 2, 2011 :| Litt for klissete! Thats what she said! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted March 4, 2011 :duske: :duske: Quote Share this post Link to post Share on other sites