m0lder 8 Report post Posted February 28, 2011 Jeg snekra sammen en liten filmsnutt for spesielt interesserte som viser litt hvordan man kan kjøre luftstøtte på Atacama Desert De av dere som spiller på bf.no servere har muligens møtt oss da vi som regel sitter i heli på en av fairplay serverene ' /> Jeg tenkte egentlig lage en film der jeg tok med masse bra flying/frags etc, men jeg er ingen ekspert på editering, så jeg tok for meg en enkelt sesjon der vi hadde footage fra både pilot og gunner. Jeg håper den har noe underholdningsverdi p.s den er bare 5 min lang, og viser sammenhengende gameplay fra starten av et map uten opphold Enjoy http://vimeo.com/20375948 Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted February 28, 2011 Jeg snekra sammen en liten filmsnutt for spesielt interesserte som viser litt hvordan man kan kjøre luftstøtte på Atacama Desert De av dere som spiller på bf.no servere har muligens møtt oss da vi som regel sitter i heli på en av fairplay serverene ' /> Jeg tenkte egentlig lage en film der jeg tok med masse bra flying/frags etc, men jeg er ingen ekspert på editering, så jeg tok for meg en enkelt sesjon der vi hadde footage fra både pilot og gunner. Jeg håper den har noe underholdningsverdi p.s den er bare 5 min lang, og viser sammenhengende gameplay fra starten av et map uten opphold ' /> Enjoy [url=Nice Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 28, 2011 Ser atter en gang at jeg flyr ALT for aggressivt med helikopter haha Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 28, 2011 Musikken var grei nok iaf synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted February 28, 2011 Musikken var grei nok iaf synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies ' /> If you can't beat them, join them Spøk til side, det er egentlig lett å ta ut heli, eller i alle fall lage et helvete for dem, hvis laget samarbeider litt Men den største faren på public servere er AA, og de sørger vi for å ta ut hver gang de kommer opp Share this post Link to post Share on other sites
MW2 FTW 0 Report post Posted February 28, 2011 Musikken var grei nok iaf synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies ' /> If you can't beat them, join them ... Men den største faren på public servere er AA, og de sørger vi for å ta ut hver gang de kommer opp ' /> MW2 FTW likes this. Copiloter som ikke tar ut AA/VADS eller i det minste hjelper til å ta dem ut = knekk Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted February 28, 2011 (edited) hahaha... likte slutten... trur nesten jeg må starte å spille litt igjen Edited February 28, 2011 by Fiskervenn Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted February 28, 2011 Fet film, men jeg ville valgt Roxette: Wish I could fly Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted February 28, 2011 AT4 > Choppers. Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 28, 2011 AT4 er hax Share this post Link to post Share on other sites
Cold-loaded 0 Report post Posted March 3, 2011 Dåkka e so jeeevlig gay i detta heli heil umulig å være på motsatt side... Bra flyging gutta;) Share this post Link to post Share on other sites
s1ppr 1 Report post Posted March 21, 2011 (edited) Musikken var grei nok iaf ' /> synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies If you can't beat them, join them Spøk til side, det er egentlig lett å ta ut heli, eller i alle fall lage et helvete for dem, hvis laget samarbeider litt Men den største faren på public servere er AA, og de sørger vi for å ta ut hver gang de kommer opp Carl Gustav/AT4 + Explosive Damage perk = WIN mot helis. Om du treffer da... Edited March 21, 2011 by s1ppr Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted March 21, 2011 *setter på redux filmen* Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 21, 2011 Rip fallskjermhoppere. Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 21, 2011 jøss... og eg som trudde eg var flink til å skyte ner heli med at4... Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted March 21, 2011 Ble inspirert! Må trene mer på det. Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted March 21, 2011 Det der er jo sjukt. Share this post Link to post Share on other sites
Dante 2 Report post Posted March 22, 2011 Stusset på at det var lite av fi i heli. Er nok greit å pine folk på bakken da (Men sweet vid da!) Synes det blir evig langdistanseshootout mellom heliene hver gang jeg er i heliet på de fleste kart. Driver også å håper på at noen skal darte kjøretøy så den raketten skal kunne brukes... Savner BF2-heliene litt Share this post Link to post Share on other sites
Champ78 0 Report post Posted April 8, 2011 spiller dere seriøst med alternative fire i heli ?? Vi har allti kjørt: Smoke for pilot (pga alle tracerne som kommer flygende) og Warhead på gunner (raskere kills) og vist du har en hind (er det ikke det det heter) så hjelper det jo med en kar eller to som sitter baki og skrur Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted April 27, 2011 spiller dere seriøst med alternative fire i heli ??Vi har allti kjørt: Smoke for pilot (pga alle tracerne som kommer flygende) og Warhead på gunner (raskere kills) og vist du har en hind (er det ikke det det heter) så hjelper det jo med en kar eller to som sitter baki og skrur Kommer an på. Om det er en public server og det er lite smarte fi, så bruker vi alt fire. Men normalt sett bruker vi smoke+warhead eller reload. Og atacama er det kuleste helikartet imo.. nok av utfordringer om du møter motstand.. heavy metal har for store avstander Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted April 28, 2011 Synes lavflyvning mellom bygninger og sånt er morsomt jeg, men det er alltid en idiot som sitter i tanks som treffer meg. Å fly sånn høyt oppe og kjede seg er ikke no moro! Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted April 28, 2011 D va itj mæ. Share this post Link to post Share on other sites