Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
m0lder

Liten filmsnutt, Atacama heli flying

Recommended Posts

Jeg snekra sammen en liten filmsnutt for spesielt interesserte som viser litt hvordan man kan kjøre luftstøtte på Atacama Desert :| De av dere som spiller på bf.no servere har muligens møtt oss da vi som regel sitter i heli på en av fairplay serverene ' /> Jeg tenkte egentlig lage en film der jeg tok med masse bra flying/frags etc, men jeg er ingen ekspert på editering, så jeg tok for meg en enkelt sesjon der vi hadde footage fra både pilot og gunner. Jeg håper den har noe underholdningsverdi p

p.s den er bare 5 min lang, og viser sammenhengende gameplay fra starten av et map uten opphold tongue.png

Enjoy

http://vimeo.com/20375948

Jeg snekra sammen en liten filmsnutt for spesielt interesserte som viser litt hvordan man kan kjøre luftstøtte på Atacama Desert :| De av dere som spiller på bf.no servere har muligens møtt oss da vi som regel sitter i heli på en av fairplay serverene ' /> Jeg tenkte egentlig lage en film der jeg tok med masse bra flying/frags etc, men jeg er ingen ekspert på editering, så jeg tok for meg en enkelt sesjon der vi hadde footage fra både pilot og gunner. Jeg håper den har noe underholdningsverdi p

p.s den er bare 5 min lang, og viser sammenhengende gameplay fra starten av et map uten opphold ' />

Enjoy

[url=Nice biggrin.png

Musikken var grei nok iaf :duske: synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies tongue.png

Musikken var grei nok iaf :duske: synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies ' />

If you can't beat them, join them p

Spøk til side, det er egentlig lett å ta ut heli, eller i alle fall lage et helvete for dem, hvis laget samarbeider litt :| Men den største faren på public servere er AA, og de sørger vi for å ta ut hver gang de kommer opp smile.png

Musikken var grei nok iaf :duske: synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies ' />

If you can't beat them, join them p

... Men den største faren på public servere er AA, og de sørger vi for å ta ut hver gang de kommer opp ' />

MW2 FTW likes this.

Copiloter som ikke tar ut AA/VADS eller i det minste hjelper til å ta dem ut = knekk p

hahaha... likte slutten... :duske:

trur nesten jeg må starte å spille litt igjen

Edited by Fiskervenn

Fet film, men jeg ville valgt

Roxette: Wish I could fly :duske:

Dåkka e so jeeevlig gay i detta heli heil umulig å være på motsatt side... Bra flyging gutta;)

Musikken var grei nok iaf ' /> synd resten av filmen var fra 2 ting jeg hater ved bc2. atacama og helies div

If you can't beat them, join them :|

Spøk til side, det er egentlig lett å ta ut heli, eller i alle fall lage et helvete for dem, hvis laget samarbeider litt :duske: Men den største faren på public servere er AA, og de sørger vi for å ta ut hver gang de kommer opp :|

Carl Gustav/AT4 + Explosive Damage perk = WIN mot helis.

Om du treffer da... :duske:

Edited by s1ppr

Stusset på at det var lite av fi i heli. Er nok greit å pine folk på bakken da :| (Men sweet vid da!)

Synes det blir evig langdistanseshootout mellom heliene hver gang jeg er i heliet på de fleste kart. Driver også å håper på at noen skal darte kjøretøy så den raketten skal kunne brukes... Savner BF2-heliene litt :duske:

spiller dere seriøst med alternative fire i heli ??

Vi har allti kjørt: Smoke for pilot (pga alle tracerne som kommer flygende) og Warhead på gunner (raskere kills) og vist du har en hind (er det ikke det det heter) så hjelper det jo med en kar eller to som sitter baki og skrur

spiller dere seriøst med alternative fire i heli ??

Vi har allti kjørt: Smoke for pilot (pga alle tracerne som kommer flygende) og Warhead på gunner (raskere kills) og vist du har en hind (er det ikke det det heter) så hjelper det jo med en kar eller to som sitter baki og skrur

Kommer an på. Om det er en public server og det er lite smarte fi, så bruker vi alt fire. Men normalt sett bruker vi smoke+warhead eller reload. Og atacama er det kuleste helikartet imo.. nok av utfordringer om du møter motstand.. heavy metal har for store avstander :D

Synes lavflyvning mellom bygninger og sånt er morsomt jeg, men det er alltid en idiot som sitter i tanks som treffer meg. Å fly sånn høyt oppe og kjede seg er ikke no moro! tongue.png

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...