Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

Gameplay fra Battlefield 3

Recommended Posts

Er det noen som kan høre hva fyren roper etter 30 sek når "du" blir slått?

Mulig jeg er innbilsk, men høres nesten ut som om han roper "Kristoffer!" på norsk/svensk :happy:

Klart de sier "Kristoffer".

Ja visst søren sier de kristoffer !!! :)

Grafikken der er i alle fall noe av det DESIDERT peneste jeg har sett i FPS, det samme kan jeg si om animasjonene på modellene.

Om dette er i nærheten av representativt for hva vi blir servert i MP, har i alle fall jeg en halvfeit'en ^^,

:):happy:

EDIT!: Helfeit! :happy:

Er det noen som kan høre hva fyren roper etter 30 sek når "du" blir slått?

Mulig jeg er innbilsk, men høres nesten ut som om han roper "Kristoffer!" på norsk/svensk :)

Syns jeg hører det samme, men det er vel sikkert noe helt annet han roper.

grafikk er en ting, men hvis det som kom ut av det siste intervjuet med han svenske duden stemmer - at funksjonalitet lages på tvers av pc og konsoll, så får vi rett og slett et spill som er mindre bra enn det kunne vært fordi stakkarne på konsoll ikke har så mange knapper de kan trykke på..

De har sagt rett ut at alle mekanismer blir de samme for pc og konsoll - ser ikke hvordan de skal takle det uten å ta hensyn til mangel på knapper på consolen. Men ikke noe hadde gledet meg mer enn at infoen har kommet ut litt feil. Elsker bc2 så er ikke like kresen som andre her inne uansett :duske:

Er da nok knapper på en håndkontroll? Er vel ikke der problemet til konsollene ligger.

Nei det er mer alle shitkidsa det :duske:

Er da nok knapper på en håndkontroll? Er vel ikke der problemet til konsollene ligger.

True dat.

Problemet er hele mindsettet man har i hodet når man designer et spill for konsolleiere kontra hvordan man gjør det for pceiere. Alt blir dårligere enn om man fokuserer fullt på pc.

Dette er et svada svar Ghad og bare synsing. Ingen av oss har spilt BF3 og DICE har da sagt flere ganger at de utvikler for PC og porter til konsoll. Videre har de uttalt at dette har vært meget vellykket også for konsollene sin del og (for å bruke dine ord) et mindset de har tenkt å fortsette med.

Back to Karkand inneholder Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman og Sharqi Peninsula.

Kilde: http://bit.ly/gSXrR5

Karkand og Sharqi :duske: Wake er jeg lei, men flere av DICE-folka påpeker at mappet var utrolig populært i både 1942 og 2. Oman er deilig den også, men jeg skulle gjerne sett Jalalabad eller Mashtuur i stede. Men, men.

Skulle gjerne sett at de fire kartene kom med den vanlige versjonen av BF3 også. Kjedelig å betale for kart som er ferdigutviklet før utgivelsen av spillet. Men en fin måte å tjene mer penger på for EA og DICE.

Vi må nok bare innse at de siste årenes volsomme økning i utviklingskostnader, også fører til at spillstudioene ser etter nye måter å tjene penger desverre.

Men så kan heller ikke ressursbruken på en spilltittel i dag sammenlignes med det som krevdes for 8 - 10 år siden heller.

BF3 kommer høyst sannsynlig til å selge flere millioner eksemplarer. Tror folka i EA og DICE kommer til å ha smør på brødskiva etter utgivelsen også.

Jeg har ingen problemer med å betale for en kartpakke en stund etter at spillet er sluppet, men jeg liker ikke at man har nedlastbart innhold fra dag én. Da kunne jo dette ha ligget på disken for alle. Noen selger også nøkler (Dead Space 2 tror jeg kjørte den taktikken). Dvs at innholdet ligger på disken, men om du vil ha tilgang til det så må du betale for å låse det opp. Det er en uting. Det å utvikle nye kart og nytt innhold etter at spillet er ferdig er en annen ting.

Nå er jeg ikke helt sikker på hva Back to Karkand blir. Om det er en kartpakke de skal utvikle etter at BF3 er ute eller om det blir DLC fra dag én.

Back to Karkand følger med om du forhåndsbestiller "limited edition" nå. 399 på EA-store.

Jeg venter til multigamer.no har det til forhåndssalg :duske:

OK. Da var det som fryktet. DLC på dag én. Ja, ja.

OK. Da var det som fryktet. DLC på dag én. Ja, ja.

Kjøp limited edition da, så slipper du DLC;)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...