SniperRiper 0 Report post Posted February 22, 2011 BF3 er i trygge henderDICE-veteranen Lars Gustavsson står bak flerspillerdelen til kommende Battlefield 3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted February 22, 2011 (Multigamer.no): Ja vi gleder oss til Battlefield 3, ja det vil komme mye nyheter og spekulasjoner rundt spillet. For så mye gleder vi oss. Vi rapporterte tidligere at det er mange DICE-veteraner som jobber med Battlefield 3 og tenkte i dag å dele at veteranen Lars Gustavsson er satt som Lead Multiplayer Designer for Battlefield 3. Under kan du se to intervjuer med mannen gjort av Gameinformer. Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, Playstation 3 og Xbox 360 høsten 2011. Relaterte artikler: Første kikk på BC2: Vietnam Forza 4 neste høst Velkommen til Vietnam Bright Falls episode 5 & 6 Flerspillerperfeksjonisme Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 22, 2011 Mannen som brakte oss bf2142? Quote Share this post Link to post Share on other sites
siniestro 0 Report post Posted February 22, 2011 Mannen som brakte oss bf2142? 2142 var mye bedre en BF2 når det kom til balangse og baner.. det som gjorde sånn at ikke alle kjøpte det var pga. tidsalderen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted February 22, 2011 Bittelitt skeptisk til hva som blir kalt "trygge hender" her... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted February 22, 2011 (edited) Jaja, han var jo med på BF2 også da. Hadde de bare gjort det slik at fly bruker kortere tid på å lande for å reparere heller enn å bare kræsje flyet å få tak i et nytt et, samt fikset den irriterende biten med at noen bare kan kaste en enkeltmannspakke i trynet ditt så blir du bra igjen, så hadde det jo gått fra å være et i mine øyne bra spill, til å bli et veldig bra spill. Så jeg håper jeg o rly...? Edited February 22, 2011 by mockingbird0901 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted February 22, 2011 2142 var ett greit spill, problemet var bare følelsen å gå i sirup syns jeg... gleder mei til noka demo eller bilder fra selve spillet.. trur det kan bli veldig bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 22, 2011 2142 var ett greit spill, problemet var bare følelsen å gå i sirup syns jeg...gleder mei til noka demo eller bilder fra selve spillet.. trur det kan bli veldig bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 22, 2011 Håper spillet har masse gress og løv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Texas 0 Report post Posted February 22, 2011 Håper BF3 blir bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nadar 8 Report post Posted February 22, 2011 Håper spillet har masse gress og løv. Det tror jeg ikke du bør bekymre deg for, er det noe Dice er stolte av så er det vel det Jeg er forøvrig enig i at dersom man klarer å lukke øynene og ørene nok til å glemme den tragiske settingen i BF2142, så hadde det faktisk egentlig ganske bra gameplay. Det fungerte overraske bra også som klanspill når vi spilte det i BFT. Men, det var conquest selvsagt, titan mode bare var og ble ultra tragisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted February 23, 2011 Det kan være grafikk på linje med pinnedyr, men gi oss nå demorecording tilbake! Jeg er imponert over alt arbeidet som legges ned i communituyene for å fjerne cheatere og annet ugress, nærmest i blinde og med armene i håndjern. Det hadde vært kos med noen verktøy communityene kan bruke for å holde spillene og spill opplevelsen så ren som mulig For å illustrere: Dette er noen av spillerene som er tatt av automatiske sjekker på våre BC2 servere Hall of Shame I tillegg er ca 12000 spillere nektet adgang til våre servere. Dette tallet kunne vært langt høyere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted February 23, 2011 (edited) Jeg har spilt siden køntristraik kom ut og det var samme leksa. Jeg kan se at noen sadister ser gleden i å ødelegge gleden til andre med å åpenbart å jukse 100-0 i stats, samt at de som lager cheaten ønsker å jukse bare for å bevise at det lar seg gjøre. Hva med resten? Det er jo uunngåelig at de vil bli bannet på et tidspunkt? redigert: Blir BF3 noe lignede Bad Company 2 så er høsten reddet her i heimen. Edited February 23, 2011 by Blindfolded Quote Share this post Link to post Share on other sites
[ATP] Torp 0 Report post Posted February 23, 2011 Det kan være grafikk på linje med pinnedyr, men gi oss nå demorecording tilbake!Jeg er imponert over alt arbeidet som legges ned i communituyene for å fjerne cheatere og annet ugress, nærmest i blinde og med armene i håndjern. Det hadde vært kos med noen verktøy communityene kan bruke for å holde spillene og spill opplevelsen så ren som mulig For å illustrere: Dette er noen av spillerene som er tatt av automatiske sjekker på våre BC2 servere Hall of Shame I tillegg er ca 12000 spillere nektet adgang til våre servere. Dette tallet kunne vært langt høyere Ser ut som om pc versjonen vil ha battlerecorder: "Replay Function Which Was Also included in Battlefield 2" - Probably something similar to Battlerecorder. No details given as to whether or not this system will be on consoles as well. http://www.bf-games.net/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted February 23, 2011 Det kan være grafikk på linje med pinnedyr, men gi oss nå demorecording tilbake!Jeg er imponert over alt arbeidet som legges ned i communituyene for å fjerne cheatere og annet ugress, nærmest i blinde og med armene i håndjern. Det hadde vært kos med noen verktøy communityene kan bruke for å holde spillene og spill opplevelsen så ren som mulig For å illustrere: Dette er noen av spillerene som er tatt av automatiske sjekker på våre BC2 servere Hall of Shame I tillegg er ca 12000 spillere nektet adgang til våre servere. Dette tallet kunne vært langt høyere Ser ut som om pc versjonen vil ha battlerecorder: "Replay Function Which Was Also included in Battlefield 2" - Probably something similar to Battlerecorder. No details given as to whether or not this system will be on consoles as well. http://www.bf-games.net/ Åhhhhhh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted February 23, 2011 Blir BF3 noe lignede Bad Company 2 så er høsten reddet her i heimen. Hvorfor ikke bare spille BC2 da? Litt av dealen med BF3 er jo at det _IKKE_ skal være som BC2... Det skal være mer som 1942 og BF2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted February 23, 2011 Beklager, men jeg har levd i ei hule de siste årene og fikk ikke anledning til å teste verken 1942 eller BF2. Poenget mitt var at hvis det viser seg å være så bra som BC2 så satser jeg på at jeg skaffer det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted February 23, 2011 Dårlig hvis DICE ikke klarer å fikse en reprisefunksjon til konsollutgavene. Satser på at de klarer det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted February 25, 2011 Trygge hender ja. Skal vedde på at bf3 blir primært utvikla på konsoll. Ser rett igjennom løgnene der iaf. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 25, 2011 Trygge hender ja. Skal vedde på at bf3 blir primært utvikla på konsoll. Ser rett igjennom løgnene der iaf. HELT enig. Det gjorde akkurat det samme på 2142. Lurte oss trill rundt at dette skulle bli så bra og her skulle de følge opp. Vel hva skjedde??? Nothing.... Fool me once, shame on me. Fool me twice, shame on you Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 25, 2011 Dice er scam, om folk enda ikke har skjønt det så,, jah.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted February 25, 2011 Trygge hender ja. Skal vedde på at bf3 blir primært utvikla på konsoll. Ser rett igjennom løgnene der iaf. Fool me once, shame on me. Fool me twice, shame on you Det skal være være motsatt... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted February 25, 2011 Dice er scam, om folk enda ikke har skjønt det så,, jah.. Tipper man må bla tilbake til 2005 for å finne en post med positivt innhold fra deg, wona Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 25, 2011 Hva mener du? skal jeg lyve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted February 25, 2011 Det var en lettere humoristisk rettet kommentar på generelt grunnlag Man kan vel også argumentere for at uttalelsen din i seg selv ikke nødvendigvis har hold som en 100% sannhet, men det dropper vi.. ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites